Gootsteen half vullen met heet water. Dan bakje erin met nog bevroren KVV. Niet onder water dus! Het bakje drijft in het water.
Vervolgens dek je de gootsteen met een groot bord en/of een theedoek. Zo blijft de warmte langer bewaard. Met een kwartier is je spul ontdooit en lekker op temperatuur
ik ontdooi het vlees in een plastic voorraad bak die je kunt vergrendelen. Tot nu toe stond hij binnen onder de vuilnisbak (ruimtegebrek) vanwege de temperatuur buiten maar nu het boven nul is blijft hij op de diepvries staan in de schuur.
Ik ondooi de rodi schijven in een goed afsluitbare doos.in de koelkast
Als ik de laatste schijf heb gepakt ,doe ik de nieuwe erin.
En als ik op sta s'morgens zet ik de etensbak op de verwarming en dat gaat prima.
[quote="Nynke F"]
Maar zet je de magnetron dan ook aan of is het alleen de bedoeling dat het er veilig staat ??
[/quote]
Excuus voor de late reactie, Ik zet de magnetron niet aan hoor! Het is alleen hufterproof opgeborgen, en da's voor mij wel makkelijk met die twee samenzweerders in huis!!!
[quote="*Ilse"]
Excuus voor de late reactie, Ik zet de magnetron niet aan hoor! Het is alleen hufterproof opgeborgen, en da's voor mij wel makkelijk met die twee samenzweerders in huis!!!
[/quote]
[quote="*Ilse"]
[/quote]