Zout niet zonder gevaar!! Geopereerd!
Moderator: Lizzy
Re: Zout niet zonder gevaar!! Geopereerd!
ja, vroeg ik me ook af, ook al een paar keer gekeken.
Net terug van vakantie dus heb het net allemaal doorgelezen.
Ik duim nu ook mee. Heel veel sterkte met Noah
Ik duim nu ook mee. Heel veel sterkte met Noah
We zijn net pas weer terug uit Sleeuwijk, hebben daar 3 uur gezeten, Noah heeft een echo gehad, gelukkig zat er bijna geen vocht meer in haar maag, maar de da (was een andere als gisteren omdat Walter moest opereren) schrok van de zeer dikke maagwand. Verder heeft ze opnieuw een infuus gehad met 3 liter vocht, en ik mag beginnen met 1 a 2 eetlepels water te geven met een zakje van RC met rehydration support als ze dit vandaag binnen kan houden mag ik morgen beginnen met hele kleine beetjes eten blikjes van Hills, speciaal licht verteerbaar. Verder heeft ze weer injectie ab gehad en pillen mee waar we morgen mee moeten starten, en ook een injectie primperan en zetpillen in de hoop om haar maag weer aan t werk te zetten. Er zijn biopten van de maag naar Utrecht gestuurd om te kijken wat voor weefsel het is.
Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter met Noah!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hoop dat ze weer helemaal de "oude" wordt!!!!!
ellen
ellen
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
jeetje wat een toestanden, ik hoop zo dat ze snel opknapt
Ach hemeltje, wat een toestanden allemaaldianatara schreef: We zijn net pas weer terug uit Sleeuwijk, hebben daar 3 uur gezeten, Noah heeft een echo gehad, gelukkig zat er bijna geen vocht meer in haar maag, maar de da (was een andere als gisteren omdat Walter moest opereren) schrok van de zeer dikke maagwand. Verder heeft ze opnieuw een infuus gehad met 3 liter vocht, en ik mag beginnen met 1 a 2 eetlepels water te geven met een zakje van RC met rehydration support als ze dit vandaag binnen kan houden mag ik morgen beginnen met hele kleine beetjes eten blikjes van Hills, speciaal licht verteerbaar. Verder heeft ze weer injectie ab gehad en pillen mee waar we morgen mee moeten starten, en ook een injectie primperan en zetpillen in de hoop om haar maag weer aan t werk te zetten. Er zijn biopten van de maag naar Utrecht gestuurd om te kijken wat voor weefsel het is.
Nee dat heeft Strikkers gisteren tijdens de operatie gedaan.Lizzy schreef: Ach hemeltje, wat een toestanden allemaal. Hebben ze vandaag een gastro-endoscopie gemaakt en biopten genomen?
- roksefloks
- 4-sterren

Ik lees het nu allemaal pas. Wat een vreselijke dagen hebben jullie achter je.
Heel veel sterkte met de meid.
Heel veel sterkte met de meid.
Tjee wat een ellende met/voor die meid.
ik hoop dat Noah snel weer de oude wordt!
ik hoop dat Noah snel weer de oude wordt!
-
hellenbanjerbo
- 4-sterren

- Contacteer:
lees deze nachtmerrie nu pas. wat vreselijk voor jullie. hoop dat het met noah weer helemaal goed komt. heel veel sterkte.
Aha, OK. Ik hoop dat jullie de uitslag snel krijgen en dat de uitslag goed uitpakt. We blijven duimen!dianatara schreef: Nee dat heeft Strikkers gisteren tijdens de operatie gedaan.
Heel veel sterkte met Noah
Beterschap!
Beterschap!
wat een tragische samenloop van omstandigheden. Heel veel sterkte gewenst met het herstel van Noah. En voor Noah zelf