Reekopjes.

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Reekopjes.

Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

Fijn dat ze zo lekker gesmuld hebben!
En ik heb er geen moeite mee persoonlijk, dood is dood wat mij betreft en ik vind het juist heel goed dat alles van een dood dier ook een nuttige bestemming krijgt. Ik heb ook geen enkel probleem met dit soort foto's.

Is misschien idd handig als je er ff boven zet wat er te zien valt op de foto's, dan kunnen mensen die dat niet leuk vinden het topic overslaan.
Fynn
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fynn »

Nou dat zijn reacties  ;)
Ik vind ook dat ieder recht op zijn mening heeft ik realiseerde me eigenlijk van tevoren niet dat er wel eens mensen gechockeerd zouden kunnen zijn.
Hiervoor mijn excuses.
Ik zal voortaan een waarschuwing in de tekst zetten was alleen benieuwd waarom er zo weinig reactie kwam .

Ik stond er zelf ook van te kijken dat ze het aten.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
pallas
5-sterren
5-sterren

Bericht door pallas »

Fynn schreef: Nou dat zijn reacties  ;)
Ik vind ook dat ieder recht op zijn mening heeft ik realiseerde me eigenlijk van tevoren niet dat er wel eens mensen gechockeerd zouden kunnen zijn.
Hiervoor mijn excuses.
Ik zal voortaan een waarschuwing in de tekst zetten was alleen benieuwd waarom er zo weinig reactie kwam .

Ik stond er zelf ook van te kijken dat ze het aten.

Het lijkt mij eigenlijk ook wel wat om te geven..mag ik zo brutaal zijn om te vragern waar je ze vandaan hebt??
Minna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Minna »

Prachtige foto's vind ik het! En ja dood is dood als daar nou wel of geen haar op zit. Ik heb hier totaal geen enkele moeite mee, zou het zelf ook geven. Ik heb nu hele ganzen, daar heb ik wel een probleempje mee, ik vind namelijk vogels aanraken ontzettend eng.  :-[ Die veren...brrrr.  :-X
W&dy
2-sterren
2-sterren

Bericht door W&dy »

ik vind het super dat je dat aan je honden geeft

zelf moet ik er niet aan denken.
ik ben meer een type van zonder ogen, vacht etc
dus dat ik niet meer kan achterhalen wat het geweest is

maar dat houd niet weg dat ik er niet naar kijk, maar wel met de gedachten ach wat zielig
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

pallas schreef: Het lijkt mij eigenlijk ook wel wat om te geven..mag ik zo brutaal zijn om te vragern waar je ze vandaan hebt??
Ik denk van Herby. Hij vroeg namelijk laatst aan mij of ik zoiets wilde hebben. Ik heb ja gezegd dus als het goed zitten ze bij mijn volgende bestelling.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Ik vind het ook mooie foto's! 8) Ik heb ook liever dat de honden ze opeten dan dat ze in de kliko verdwijnen. Dat vind ik veel erger.

Een tijd terug had ik foto's van Pike gemaakt terwijl hij een konijnekop met vacht en oren aan het eten is. Die wou ik eigenlijk laten zien aan degene waar ik die koppen van gekregen had. Maar ik heb me toen bedacht, want die mevrouw die liet die konijnen door haar neef slachten, en zelf at ze er niet van. Dus ik dacht, straks herkent ze knabbel of babbel en barst ze in huilen uit  :-X laat ik het maar niet doen! Ik zeg wel zo dat ze er van genoten hebben  ;D

Die konijnekoppen was al zo'n enorme kluif voor ze, dat ik me niet kan indenken dat die van mij zo'n reeënkop wegkrijgen  ::) want als ik ze zo zie, zijn ze best wel aan de maat!
Chubby
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Chubby »

Helaas hier ook een te kleine hond voor zulke mooie koppen  ;) Simba krijgt konijnenkopjes, dat is voor haar een mooi maatje en leuk knaagwerk..
Deesje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Deesje »

ik vind t mooi.. zie die honden genieten hihi...

ik wilde dat die van mij het ook zo deed.. alles waar haar aan zit laat ie tot nog toe liggen.. en ik vind t zo jammer om iedere keer maar weer iets te bestellen en later weer weg te gooien omdat ie er toch niet aan komt.. misschien een keer ook wat langer laten liggen na een vastendag ofzo..
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

pike schreef: Ik vind het ook mooie foto's! 8) Ik heb ook liever dat de honden ze opeten dan dat ze in de kliko verdwijnen. Dat vind ik veel erger.
Een tijd terug had ik foto's van Pike gemaakt terwijl hij een konijnekop met vacht en oren aan het eten is. Die wou ik eigenlijk laten zien aan degene waar ik die koppen van gekregen had. Maar ik heb me toen bedacht, want die mevrouw die liet die konijnen door haar neef slachten, en zelf at ze er niet van. Dus ik dacht, straks herkent ze knabbel of babbel en barst ze in huilen uit  :-X laat ik het maar niet doen! Ik zeg wel zo dat ze er van genoten hebben  ;D

Die konijnekoppen was al zo'n enorme kluif voor ze, dat ik me niet kan indenken dat die van mij zo'n reeënkop wegkrijgen  ::) want als ik ze zo zie, zijn ze best wel aan de maat!
Dit vind ik nou ook! Dit is 'no-waste-optima-forma'!

(maar ik kan me ook goed voorstellen dat mensen zo'n schattig hertehoofdje niet persee hoeven te zien - die kijken dan gewoon niet).
Fynn
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fynn »

pallas schreef: Het lijkt mij eigenlijk ook wel wat om te geven..mag ik zo brutaal zijn om te vragern waar je ze vandaan hebt??
Inderdaad komen de koppen bij Herby vandaan. We hadden om schapekoppen geraagd, maar die waren op.
martine77
1-ster
1-ster

Bericht door martine77 »

Lizzy schreef: Het viel het wel mee hoor, met dat "gezeik" en dat de wereld te klein was. Overdrijven is ook een vak. Er zijn gewoon mensen die het geen prettig gezicht vinden, hele konijnen of reekopjes. Mag dat? We verbieden dit soort foto's niet op Barfplaats, maar hier mogen mensen wel zeggen dat ze het niet prettig vinden om te zien. Dat is ook hun goed recht, lijkt me. Toch?
tuurlijk is dat hun goed recht...
Dat gezeik waar ik het over had was trouwens niet hier op op een ander hondenforum... ;)
Dus overdrijven deed ik niet...ze werd daar echt aangevallen..en dat is ook niet nodig toch?
martine77
1-ster
1-ster

Bericht door martine77 »

pallas schreef: Ik kan me voorstellen dat je zo denkt als gevorderde barfer.
Maar ik kan me ook wel voorstellen dat iemand die zich er net toe kan zetten om een rol kvv te verdelen daar weer héél anders over denkt.
Ik persoonlijk zie BP graag als een informatief forum , dat mensen over de streep haalt om rauw te gaan voeren.
Ik zou zelf dus een waarschuwing neerzetten bij dit soort plaatjes, zodat iedereen zelf kan beslissen of zij ook willen kijken.
Uh ???,ik ben geen vergevorderde Barfer...ben een nieuwling die alles wil proberen... :)
Dus ook dit soort dingen zal ik ongetwijfeld mee gaan maken...
Lycka
3-sterren
3-sterren

Bericht door Lycka »

Ik heb er ook geen problemen mee, beter zo dan dat het in de kliko verdwijnt.
Weet je ook hoe oud die reeen waren?
Fynn
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fynn »

Nee ik heb geen idee.
Maar onze reu van 10 maanden had er geen probleem mee.
Hij heeft op de kaak en tanden na alles opgegeten.

Plaats reactie