Hoe eten onze honden in 2008?
Moderator: Lizzy
Re: Hoe eten onze honden in 2008?
Volledig BARF.
Sinds een week of 3 volledig barf

Op het moment veel kvv. Maar dat is wegens tijdgebrek om alle adressen langs te gaan, en het punt dat ze niet alles lusten. Ik heb geen zin om elke dag te kijken wat de een nodig heeft of de ander moet hebben. Dus we beginnen dit jaar even van de makkelijke 
Hier ook volledig BARF 
Mijn oudste (15 jaar) kvv met af en toe wat BARF-materiaal en de andere twee volledig BARF.
Meestal KVV regelmatig Barf.
-
Edelgrijsje
- 4-sterren

Sinds 4 dagen Barf maar soms zal er een maaltijd met een beetje bibi tussen zitten maar als dat 2 maaltijden in de week zijn, is het veel. dus bijna volledig barf. Eigenlijk is de overstap wel snel gegaan
, ik heb nog hee wat brokken staan 
KVV en Barf. Het ene moment meer KVV dan BARF, op dit moment volledig BARF. Het is maar net wat de vriezer biedt.... 
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
Volledig BARF, in augustus word het 3 jaar dat ik de brokken afgezworen heb. En hoop dit nog heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang vol te houden.
-
Esther11
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik heb kvv en barf gestemd. Ze staan nu nog op kvv met af en toe een kippenpoot of karkas maar de bedoeling is om half of helemaal over te gaan op barf of nrv
-
Sylvi@
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik heb ook barf en kvv gestemd, 1 hond volledig barf (die krijgt echt nooit kvv ivm haar allergie) en de andere hond krijg 80 a 90% kvv die blieft geen barf
op soms een kippennekje, pens en kopvlees/spiervlees na.
alle 5 honden barfen, ook mijn teefje van 12 jaar en mijn pup is nu ook helemaal op barf. Het was voor onze honden niet zo'n grote stap om volledige barfers te worden, want wij voeren al jaren vers. Hoe langer je het doet, hoe makkelijk het gaat. Tijdens de vakantie een extra koelboxje mee, wat ook op gas kan, de koelkast, plus vriesvak wordt volledig gereserveerd voor het hondenvoer. Een aardig detail is, we hebben nog nooit een hond gehad met een slecht gebit.
Hallo, ik ben een starter op de barfplaats. Ik heet Marga en heb 4 honden.
Mijn honden krijgen sinds drie weken Carnibest, nu nog alleen 's avonds en 's morgens Biofood.
Als het dubbel voeren lang genoeg heeft geduurd ga ik over op helemaal Carnibest en daarna met botten en zo.
2008 moet een goed voerjaar worden, ik heb lang genoeg allerlei uitgeprobeerd.
Wel zal ik er nog veel over moeten lezen, maar dat kan hier
.
Mijn honden krijgen sinds drie weken Carnibest, nu nog alleen 's avonds en 's morgens Biofood.
Als het dubbel voeren lang genoeg heeft geduurd ga ik over op helemaal Carnibest en daarna met botten en zo.
2008 moet een goed voerjaar worden, ik heb lang genoeg allerlei uitgeprobeerd.
Wel zal ik er nog veel over moeten lezen, maar dat kan hier
beste hondenliefhebbers,
onze moritz van 12 jaar oud heeft 2x epilepsieaanval gehad zodoende ben ik hier op deze link terecht gekomen. ik heb echter geen flauw idee wat barf eten e.d. is. kan iemand me voorzien van wat uitgebreide info of waar ik dat kan zoeken. Goede tips zijn ook welkom!
Alvast bedankt
onze moritz van 12 jaar oud heeft 2x epilepsieaanval gehad zodoende ben ik hier op deze link terecht gekomen. ik heb echter geen flauw idee wat barf eten e.d. is. kan iemand me voorzien van wat uitgebreide info of waar ik dat kan zoeken. Goede tips zijn ook welkom!
Alvast bedankt
Beste Moritz, je kunt het beste hier op BP naar het onderwerp Beginnersdocumentatie gaan, dae vind je in Bibliotheek Barf. Succes !!