Carnibest en tussendoortjes

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Carnibest en tussendoortjes

mcSnurk
5-sterren
5-sterren

Bericht door mcSnurk »

[quote="Minna"]
Aangezien dat rijst nergens voor nodig is zou ik liever een gedroogde pensstaafje, stuk gedroogde long, een gedroogde visje of gedroogde bullepeesje geven, dat kan je allemaal kopen in een gewone dierenwinkel, en idd bij Lidl als ik me niet vergis hebben ze snacks zonder toevoegingen van Proline. Pensbotjes is hier een megasucces.
[/quote]

ik was die gedroogde visjes aan het zoeken maar kan die nergens vinden, koop liever niet op internet als ik maar 1 dingetje hoef. Welke winkel krijg je die? Of zijn die op de kattenafdeling en geef je ze dan gewoon aan de hond of zo? ???
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

Ik zie die gedroogde visjes in iedere dierenwinkel wel, maar meestal op de kattenafdeling. ;)
Wicka
3-sterren
3-sterren

Bericht door Wicka »

Hier ook gedroogde visjes, gewoon bij de spar, het wordt verkocht als katten tussendoortje. Ze vind het heerlijk! (de hond dan he)
Happy Tail
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Happy Tail »

hier geperste pensbotjes, en runderoren als super weekeind tussendoortje en anders gewoon gedroogde vleesjes zoals lever, niet en spiervlees en uiteraard pens. heb ook van die raw hide chips en kleine buffelhuid rolletjes.
roefus

Bericht door roefus »

Heb vorige week hier 'n winkel ontdekt die gedroogde kipfilet-stukjes verkoopt, runderstrips, gedroogde long, naast de bullepees en pensstaafjes.
Vond ik niet verkeerd  :)
Meestal droog ik geregeld zelf vanalles, maar dit is toch ook wel makkelijk  ;)
Verder geef ik ook wel geregeld wat stukjes kaas, of een schijf Rodi-worst.
Beppie1
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Beppie1 »

Haha het drogen is dus gelukt, en de dame lust het graag....maar....
ze is verpest!!

Trainen doet ze op dit moment alleen(het best) op hazerugfillet...(dure smaak!!)
Gelukkig heb ik na de kerst een flinke lading op de kop getikt bij de smurfenzaak 2 filletjes voor 3 euro dus dat kan nog wel uit zeg maar....
En lekker gewoon iets rauws...en een trainer die daar helemaal voor is, ik kan mn geluk niet op!!!

:D ;D :D ;D :D ;D
mcSnurk
5-sterren
5-sterren

Bericht door mcSnurk »

heb gedroogde kipfiletplakjes gekocht van het merk Pet-plus, zou 100% kippenborstfilet moeten zijn.  Kent iemand dat, ze hadden ook kip/koolvis. Die gedroogde visjes kan ik alleen ansjovisjes en grotere platte visjes vinden op de kattenafdeling. Misschien een stomme vraag maar hoe zit het dan bij gedroogde vis met de graatjes?
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

volgens mij verteert dat gewoon Gemmaa !! 

Wat heb je betaald voor die gedroogde kip ??  Ik droog zelf kipfilet voor de honden, ik weet niet zo goed hoeveel er overblijft van een kilo, ik schat 250 gram. Een kilo kipfilet kost ongeveer 6 euro, dus in theorie zou je ongeveer 1,50 moeten hebben betaald, zonder de winst gerekend. Klopt dat ?? 
mcSnurk
5-sterren
5-sterren

Bericht door mcSnurk »

[quote="Nynke F"]
volgens mij verteert dat gewoon Gemmaa !! 

Wat heb je betaald voor die gedroogde kip ??  Ik droog zelf kipfilet voor de honden, ik weet niet zo goed hoeveel er overblijft van een kilo, ik schat 250 gram. Een kilo kipfilet kost ongeveer 6 euro, dus in theorie zou je ongeveer 1,50 moeten hebben betaald, zonder de winst gerekend. Klopt dat ?? 
[/quote]

;D :D euhhh het was een ietsiepietsie duurder. Zakje van 170 gram voor 3,95 euro. Wou het gewoon eens proberen. De andere waren goedkoper. Ik denk dat met 1 hond en hij krijgt daar niet zoveel van en dan in onze reuze oven dat zelf drogen ook duur is. Weet ook niet goed hoelang ik het dan kan bewaren.
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

[quote="gemmaa"]
;D :D euhhh het was een ietsiepietsie duurder. Zakje van 170 gram voor 3,95 euro. Wou het gewoon eens proberen. De andere waren goedkoper. Ik denk dat met 1 hond en hij krijgt daar niet zoveel van en dan in onze reuze oven dat zelf drogen ook duur is. Weet ook niet goed hoelang ik het dan kan bewaren.
[/quote]

Hoi Gemmaa, da's wel duur !!!  Als je wilt kan ik wel een keer een flinke portie voor je drogen en opsturen ! Dat scheelt je echt veel in de kosten en als het vlees heel goed gedroogd is, kan je het hardstikke lang bewaren ! Stuur me maar een pb-tje !!
mmj
2-sterren
2-sterren

Bericht door mmj »

ik geef mijn jacky ook tussendoortjes
van de antos kippenbelonings botjes
            gedroogd kippefile
            gedroogd vlees
Barbara78
2-sterren
2-sterren

Bericht door Barbara78 »

[quote="Hetty"]
Bij mensen is het zo dat ze niet allergisch kunnen zijn voor rijst.
Ik weet niet of dat ook bij honden geldt?
[/quote]

Kan wel... maar is heel zeldzaam. Er zijn zelfs mensen (een paar gevallen wereldwijd) die allergisch zijn voor water, waaronder hun eigen tranen. Je kunt het wat dat betreft echt niet zo gek verzinnen of men (mens & hond) kan er allergisch zijn. Zo bestaan er ook honden met een rundvleesallergie...
Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

[quote="Barbara78"]
Kan wel... maar is heel zeldzaam. Er zijn zelfs mensen (een paar gevallen wereldwijd) die allergisch zijn voor water, waaronder hun eigen tranen. Je kunt het wat dat betreft echt niet zo gek verzinnen of men (mens & hond) kan er allergisch zijn. Zo bestaan er ook honden met een rundvleesallergie...
[/quote]

Zo zeldzaam is dat helaas niet, hier op BP zijn diverse honden die allergisch zijn voor rijst.
Barbara78
2-sterren
2-sterren

Bericht door Barbara78 »

[quote="Beppie1"]
Haha het drogen is dus gelukt, en de dame lust het graag....maar....
ze is verpest!!

Trainen doet ze op dit moment alleen(het best) op hazerugfillet...(dure smaak!!)
[/quote]

:mbounce:

Nog ff en dat vindt ze hazerugfilet ook niet meer interessant. Dan moet je misschien aan de kwartel of zo... hahaah
sandra123
1-ster
1-ster

Bericht door sandra123 »

hallo allemaal ik ben op zoek naar tussendoortjes voor mijn jack russel . Hij is geopereerd aan blaastenen (calciumoxalaat) en mag volgens de dierenarts niets meer hebben dan alleen nog zijn dieetvoer....... Wie heeft er voor mij een oplossing ::)

Groetjes sandra

Plaats reactie