haaks-barf??

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: haaks-barf??

dana
2-sterren
2-sterren

Bericht door dana »

Zo aan het berichtje te zien geven jullie nu al een stuk betere voorlichting.
Ik had bij de slager in Capelle wat haaksbarf gehaald om te proberen,wilde eigenlijk iets van een proefverpakking of iniedergeval van alle smaken 1 om te kijken wat ze er van vinden.
Werdt daar aangekeken of ik van een andere planeet kwam en heb 3 smaken meegenomen waaronder de zalm .
Die andere 2 kon ik niet meer uit elkaar houden want op de verpakking stond niet wat erin zat  :-\.
Moet zeggen dat het ondanks dat het nat was wel goed uit zag en het werd ook met smaak gegeten dus voor de afwisseling vind ik het wel wat.
Ook is het handig in 250 gr verpakking en dat is voor mijn hondjes precies de hoeveelheid die ze sávonds eten.
flodder en dwarrel
5-sterren
5-sterren

Bericht door flodder en dwarrel »

shaewca is ook bezig met een nieuwe verpakking met duidelijke etiketten
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

[quote="flodder en dwarrel"]
shaewca is ook bezig met een nieuwe verpakking met duidelijke etiketten
[/quote]
Misschien Kompleet Vers Voer erop zetten ipv van Barf?
Het heeft echt niets met Barf te maken.
Boefies
4-sterren
4-sterren

Bericht door Boefies »

Uit pure wanhoop omdat er niet veel KVV is zonder gevogelte heb ik Haaksbarf een 2e kans gegeven. Ik heb 4 rolltetjes van de smaken geit, lam en paard ( :-[ sorry maatjes)  besteld. De vorige keer moest ze het absoluut niet.  Maar misschien vind ze het nu wel lekker aangezien ze het volgens het zeggen van Chaweca veranderd hebben.
Dus ik ben benieuwd.
Alleen de lange levertijd is een beetje jammer.....
Wendy (boxer gek)
3-sterren
3-sterren

Bericht door Wendy (boxer gek) »

Toevallig heb ik algelopen week HB besteld. Wel een snelle levering trouwens. Stond nl op de site dat je rekening moest houden met  ca 1.5 week levertijd, maar 2 dagen later had ik het al in huis.

Gisteren heeft ze de zalm variant gehad. Het ruikt gewoon naar vis, maar er zit wel iets meet vocht in dan bv bij een CB, Duck, Energique. In eerste instantie had ze zoiets van "wat geef je me nou". Al liep ze daarvoor wel te zeuren dat ze het wel errug lekker vond ruiken. Nou ze heeft daarna met smaak d'r bak leeggegeten, en is wel een paar keer terug gegaan om de bak weer na te likken ;D
Er zaten wel stukke zalm in maar er kwam ook een oog voorbij :D hihi

Van de week nog eens wat andere smaken proberen, kijken of ze die ook lekker opeet (al vind ze tot nu toe alles lekker)
arja
2-sterren
2-sterren

Bericht door arja »

Ik heb zaterdag voor het eerst de rund en de zalm gekocht, de eigenaresse van de dsz in Spijkenisse is direct bij het proces betrokken, ze hebben allemaal nieuwe machines en alles gaat veranderen, er komt een label aan ipv een stickertje.
Vandaag hebben ze de rund gehad en ik moet zeggen: het ziet er prima uit, grote stukken rood rundvlees zitten er tussen,( Chester stond er zelfs op te kauwen, Lycos niet maar die schrokt alles zo naar binnen) ook wortelen, broccoli en nog een groente, ik weet niet meer welke. Er zijn geen extra vitamines en andere dingen aan toegevoegd, ook geen granen of rijst dus ik weet niet of het wel compleet is ?
Ik vond het wel een beetje bloederig maar het zag er goed uit en belangrijker, de honden vonden het heerlijk, ze hebben wel 6 keer de bak uitgelikt.
De zalm ga ik volgende week proberen, ik wissel van alles af dus eerst weer een keertje kivo, bibi en smuldier.
Ik vind de prijs wel behoorlijk aan de hoge kant, 3,60 maar de kwaliteit is goed en als je het niet elke dag geeft valt het wel mee. ;)
*wendy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *wendy* »

Hier liggen de eerste rollen eruit voor de mannen.
1 kg rund en 1 kg zalm. Ben reuze benieuwd.
Vanavond heeft een kennisje van mij 3 kattenvarianten meegenomen.
Boefies
4-sterren
4-sterren

Bericht door Boefies »

[quote="Jet en Babs"]
Uit pure wanhoop omdat er niet veel KVV is zonder gevogelte heb ik Haaksbarf een 2e kans gegeven. Ik heb 4 rolltetjes van de smaken geit, lam en paard ( :-[ sorry maatjes)  besteld. De vorige keer moest ze het absoluut niet.  Maar misschien vind ze het nu wel lekker aangezien ze het volgens het zeggen van Chaweca veranderd hebben.
Dus ik ben benieuwd.
Alleen de lange levertijd is een beetje jammer.....
[/quote]

Vandaag zouden ze het komen brengen (10 dagen later)....werd gebeld, ze waren de bestelling aan het klaarmaken en toen kwamen ze erachter dat ze het niet op voorraad hadden... :-\
Dit had ik eerst met Shaweca en nu met Houwaart Diervoeders...allebei HB levaranciers!
Ik ben helemaal klaar met Haask-Barf! >:(
Salty
3-sterren
3-sterren

Bericht door Salty »

[quote="Jet en Babs"]
Vandaag zouden ze het komen brengen (10 dagen later)....werd gebeld, ze waren de bestelling aan het klaarmaken en toen kwamen ze erachter dat ze het niet op voorraad hadden... :-\
Dit had ik eerst met Shaweca en nu met Houwaart Diervoeders...allebei HB levaranciers!
Ik ben helemaal klaar met Haask-Barf! >:(
[/quote]

Ik moet zeggen dat de levering inderdaad wat beter kan.De eerste keer had ik het binnen een week binnen ,nu heb ik 10 dagen geleden een bestelling geplaatst en nog steeds niets van ze gehoord ook niet na een mailtje te hebben gestuurd of de bestelling wel was aangekomen.Dit vind ik zeer jammer want de kwaliteit van haaksbarf vind ik  goed.
Laatst gewijzigd door Salty op wo 02 apr 2008, 08:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Deesje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Deesje »

ik voer bijna geen kvv meer maar heb voor af en toe nog wel iets liggen..
voorheen voerde ik met name carnibest (beviel t best) maar nu is t overgrote deel haaksbarf..

het wordt met smaak gegeten en ik vind het erg positief dat er geen rijst in zit.. het is grover gemalen en er zijn meer diersoorten verkrijgbaar en dat was met name ideaal toen ik nog gedeeltelijk barf en gedeeltelijk kvv voerde.. nu krijgt Kito nog maar zelden kvv maar al met al vind ik hb wel ideaal voor de noodgevallen en vakanties (familiebezoekjes) enzo

kortom hier bevalt t goed.. alleen de prijs vind ik wat aan de ruime kant..
Boefies
4-sterren
4-sterren

Bericht door Boefies »

Het is toch belachelijk voor woorden dat ze je ruim 1,5 week laten wachten en vervolgens een paar uur voor de levering zeggen dat het niet op voorraad is!
Bij andere leveanciers laten ze tenminste meteen weten dat het niet op voorraad is. Dan weet je waar je aan toe bent.
>:( Nee, voor mij geen goed woord over voor HB. Die 2e kans hebben ze bij mij verkeken!
*wendy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *wendy* »

Kheb vandaag de rund en de zalm gegeven.
De rund was na enige twijfel wel in trek.
De zalm na heel lang twijfelen bij de jongste wel, maar de oudste ligt er nu nog bij te liggen en moet het echt niet (had ik overigens ook niet verwacht van hem).
Salty
3-sterren
3-sterren

Bericht door Salty »

Het zou natuurlijk kunnen dat de vraag naar Hb ineens zo ontzettend groot is dat ze het moeilijk bij kunnen houden .
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

[quote="Salty"]
Het zou natuurlijk kunnen dat de vraag naar Hb ineens zo ontzettend groot is dat ze het moeilijk bij kunnen houden .
[/quote]
met een prijs van 3.60???
Geef mij portie maar aan......................
Vindt dat niet normaal zo'n prijs, dan kan je voor een prikkie een barfmaaltijd in elkaar flansen en dan barfen onze doggies echt---ipv haaks barf!

ellen
Deesje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Deesje »

de specialere versies kosten 3,95 (paard, lam....)

Plaats reactie