Wat is dat ????

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re:Wat is dat ????

geer
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door geer »

Ja, nou ja, dan weet je in ieder geval dat het pens is, toch??? Je gaat er echt niet dood aan hoor!!! :D
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

[quote="geer"]
Ja, nou ja, dan weet je in ieder geval dat het pens is, toch??? Je gaat er echt niet dood aan hoor!!! :D
[/quote]

Kom maar proeven hoor ;D ;D Ik wil het wel apart houden voor je ;D ;D Ik heb niet zo veel trek. ;D ;D
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

[quote="geer"]
[quote="Unique"]
Je hebt gelijk Lizzy,ik zal duck een mailtje sturen.Misschien weten zij het wel. :)
[/quote]

Okee, een hele stomme opmerking misschien, maar kan je niet even proeven wat het is??? Da's het handige van dat versvlees: geschikt voor menselijke consumptie ;)
[/quote]

Dat is een Nederlands regel dat versvoerfabrikanten uitsluitend gebruik mogen/moeten maken van grondstoffen welke afkomstig zijn van dieren die geschikt zijn voor menselijke consumptie.
Duck is Belgisch, dus zou ik het er liever niet op wagen :-X
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

[quote="geer"]
[/quote]

Gatverdamme!
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Hoi
Vanmorgen werd ik al door Duck natuurvoeding gebeld.Zij weten daar ook niet wat er in mijn Duck zit.Als het weer voorkomt moet ik het apart houden en dan gaan zij kijken wat het is.Nu zal ik het natuurlijk niet meer zien. ;D ;D ;D
Timmy

Bericht door Timmy »

Het valt mij echt op dat ik heel vaak hoor dat er iets raars in Duck zit. Ik heb verhalen gehoord over glas, plastic en weet ik wat nog meer. Okee, het zijn verhalen, maar ja, waar rook is, is vuur... er zal toch wel iets van waar zijn... ::)

Gr.
Linda
Breezer
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Breezer »

Uuuuh ik heb bijna in elke maaltijd Duck die ik aan Breezer heeft van die zwarte stukjes potgrond zitten. Ik zelf dacht gelijk aan pens, want als ik kijk naar die gedroogde pensstaafjes die ik hier heb dan lijkt het er wel op, maar dan in een "natte" vorm.
Sander
3-sterren
3-sterren

Bericht door Sander »

[quote="Unique"]
[quote="geer"]
[/quote]

Kom maar proeven hoor ;D ;D Ik wil het wel apart houden voor je ;D ;D Ik heb niet zo veel trek. ;D ;D
[/quote]
Stuur maar op! ;) Ik heb altijd trek!
Timmy

Bericht door Timmy »

En lekkerder dan een brok, want daar zit echt geen smaak aan ;D

Gr.
Linda
An
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door An »

Ik weet wat je bedoelt met die zwarte dingen, ik dacht toch ook altijd dat dat pens was.
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Nou als dat pens is......................?????????????????????Geef mijn portie dan maar NIET aan Fikkie.Ik heb nu de prijslijst van AHV vlees-pens kompleet en die ziet er heel aantrekkelijk uit.Het zijn dozen met 30 zakjes van 500 gram dus 15 kilo. Als ik plek heb ga ik dat zeker inkopen om zo ie zo te proberen. :D :D
annemie
1-ster
1-ster

Bericht door annemie »

ik heb dat er ook al regelmatig zien inzitten en dacht dat het pens was, vreemd dat ze het bij Duck zelf niet weten.

op de verpakking staat trouwens wel dat het afkomstig is van producten geschikt voor menselijke consumptie
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

[quote="geer"]
[quote="Unique"]
Je hebt gelijk Lizzy,ik zal duck een mailtje sturen.Misschien weten zij het wel. :)
[/quote]

Okee, een hele stomme opmerking misschien, maar kan je niet even proeven wat het is??? Da's het handige van dat versvlees: geschikt voor menselijke consumptie ;)
[/quote]

Geer jij steekt ook alles in je mond hé,eerst een dooie muis om te ontdekken wat het is en nu wil je iets ondefineerbaars uit de duck door iemand laten proeven (als dat pak bij jou lag had je het al aan een proeftest onderworpen natuurlijk :-X :-X :-X vieslel,ik dacht dat je van die muis wel geleerd had ::) ;D ;D ;D
casangio

Bericht door casangio »

[quote="Unique"]
Hoi
Vanmorgen werd ik al door Duck natuurvoeding gebeld.Zij weten daar ook niet wat er in mijn Duck zit.Als het weer voorkomt moet ik het apart houden en dan gaan zij kijken wat het is.Nu zal ik het natuurlijk niet meer zien. ;D ;D ;D
[/quote]

Hoi, hoi

Dat is inderdaad pens. Het zat er ook al in toen ik onze honden Duck gaf en een ervan begon de dag er na ontzettend te krabben, want die kan niet tegen pens van de koe. Ze weten bi Duck precies wat er in zit maar ze doen altijd net alsof ze het in Keulen horen donderen. Het voer ruikt ook kompleet naar pens.
Daarom neem ik geen Duck meer ondanks dat de honden het graag lusten. Ik neem voorts een pens van het lam en dat weet ik dat het echt van het lam is. Na ontdooiing van het vlees zitten er soms witte randjes aan en het vlees is ook soms grijs. Dan praat ik over lam en rijst.
groetjes, alma
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

[quote="CaSanGio"]
[quote="Unique"]
Hoi
[/quote]

Hoi, hoi

Dat is inderdaad pens. Het zat er ook al in toen ik onze honden Duck gaf en een ervan begon de dag er na ontzettend te krabben, want die kan niet tegen pens van de koe. Ze weten bi Duck precies wat er in zit maar ze doen altijd net alsof ze het in Keulen horen donderen. Het voer ruikt ook kompleet naar pens.
Daarom neem ik geen Duck meer ondanks dat de honden het graag lusten. Ik neem voorts een pens van het lam en dat weet ik dat het echt van het lam is. Na ontdooiing van het vlees zitten er soms witte randjes aan en het vlees is ook soms grijs. Dan praat ik over lam en rijst.
groetjes, alma
[/quote]

Mijn Duck ruikt helemaal niet naar pens,het ruikt helemaal nergens naar.En eigenlijk zou ik liever iets voeren dat grover is inplaats van vleespap.Ze hoeven niet eens te kauwen,het wordt zo naar binnen geslokt.Dat vind ik jammer aan de komplete maaltijden.

Plaats reactie