Wat is dit???
Moderator: Lizzy
-
audier
Wat is dit???
Ik heb vandaag een pakketje ontdooid en dacht dat het rundvlees was maar toen ik net keek zag ik dit.....is het fazant ofzo? Of is het daar te klein voor....ik heb echt geen idee
....kan iemand het mij vertellen??

- Angelique
- 5-sterren

Re: Wat is dit???
Tja, een karkas, maar watvoor precies kan ik zo ook niet zien 
Parelhoenkarkas?
-
audier
Die heb ik wel vaker maar die zijn niet zo rood...die zijn meer de kleur van eend....
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
volgens mij toch parelhoen hoor.
de kleur kan nogal eens verschillen.
ellen
de kleur kan nogal eens verschillen.
ellen
Ik gok op fazant. Lust-ie het?
-
audier
het is voor morgen....en ze lusten hier alles dus ik verwacht geen problemen....het gaat alleen terug de vriezer in want ik moest eigenlijk spier hebben en dit is karkas.Cathelijn schreef: Ik gok op fazant. Lust-ie het?
-
audier
Ohhhhhhh....schiet me ineens te binnen dat ik met de laatste bestelling 2 kilo parelhoen te weinig erbij had zitten. Dat is dit pakketje dus....wat erg...ik heb herby al gemaild dat ik tekort had...niet dus
Het zal dan inderdaad wel (donkere) parelhoen zijn.....dan moet er nog zo'n pakje in de vriezer liggen....blonde doos die ik ben 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ik heb ook parelhoen voor morgen eruit gehaald, en ziet er echt net zo uit!
ellen
ellen
-
audier
ja het zal het ook wel zijn dan....alleen zo donker heb ik ze nog nooit gezien...wist niet dat er zoveel kleurverschil in zo'n beestje zatvanaalst schreef: ik heb ook parelhoen voor morgen eruit gehaald, en ziet er echt net zo uit!
ellen
Dat is een fazant karkas!
-
audier
Echt??? Nou weet ik het niet meer hoor....The Rebel schreef: Dat is een fazant karkas!
Lijkt mij ook fazant.
-
De Geijsjes
- 5-sterren

Volgens mij is het ook fazantkarkas, want die is wat donkerderrood van kleur dan de parelhoen ... althans ... de 2 fazantenkarkassen die ik hier een keer had dan