Elise schreef: Ja ik heb 2 druppeltjes mee gekregen Ciloxan en Atropine. En voor een week lang pijnstillers.
Alle knuffels zijn doorgegeven, ze ligt als een prinsesje en laat zich heerlijk verwennen![]()
mooi zo, zo hoort het ook
Moderator: Lizzy

Elise schreef: Ja ik heb 2 druppeltjes mee gekregen Ciloxan en Atropine. En voor een week lang pijnstillers.
Alle knuffels zijn doorgegeven, ze ligt als een prinsesje en laat zich heerlijk verwennen![]()

Pfffffffffff, lees het nu pas.Elise schreef: Fiepje maakt het primaZe hoeft de kap gelukkig niet veel op, want ze heeft besloten niet verder dan een meter bij me vandaan te gaan. Dus kan ik haar mooi in de gaten houden. Verders is ze gewoon een schatje zoals altijd
Donderdag even op controle bij de da. Komt goed met ons madammeke!
Kijk, dat is mooi! He, fijn zeg, voor Fieps en voor jullie!Elise schreef: Net even op controle geweest bij de da. Phoebe's oogje zag er wonderbaarlijk goed uit. Het plekje op haar oog is al een mooi littekentje aan het worden en verder zag het er gewoon goed uit! Nog even anderhalve week voorzichtig aan doen en druppelen en dan moet het eigenlijk weer helemaal goed zijn!!