Vindt trouwens wel dat Bibi sneller bederft dan CB. Ze eten het niet direct helemaal op, en de volgende ochtend is de bibi helemaal ingedroogd en bruin geworden
Eerst wel Carnibest maar nu niet meer...
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re: Eerst wel Carnibest maar nu niet meer...
Van het weekend BiBi gehaald en ze dat gevoerd. In het begin vonden ze het niet echt lekker maar nu eten ze het wel. Dat wil zeggen, met een heel klein beetje Sheba Gourmet er doorheen. Dat ga ik nu wel verminderen, heb twee soorten bibi en carnibest en ga nog wat Haaks Barf halen. Dan moet het goedkomen!
Vindt trouwens wel dat Bibi sneller bederft dan CB. Ze eten het niet direct helemaal op, en de volgende ochtend is de bibi helemaal ingedroogd en bruin geworden
-
mirdj
- 4-sterren

- Contacteer:
Bij mij staat het niet langer als een uur, als ze het dan niet op hebben hebben ze pech. Snoepie had met de CB wel wat moeite maar de bibi gaat er goed in. Was alleen vanmorgen vergeten om er wat warm water over heen te gooien en toen ging meneer natuurlijk over z'n nek op het moment dat ik de deur uit wil lopen om te gaan werken. Haaksbarf gaat er ook aankomen, als het via de plaatselijke dealer niet lukt dan via shaweca.
-
verwonderd
Sabien, misschien iets minder geven? Mijn dame eet in 2 etappes, ze eet alles op zo binnen een uur. Ze krijgt 2x per dag en tussen de middag een 'lunch' rauw vlees. De porties kvv geef ik gemixt met hapje tartaar.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
[quote="maddoc"]
een paar van mijn katten wilden de carnibest natuur (=kip) niet meer eten (en de vleesmix al helemaal niet), dat begon nadat ze kipkarkas begonnen te eten, nu de carnibest kip/rijst voor de hond geprobeerd en dat eten ze wel goed. ookal is het allebei kip er zit voor de katten toch verschil in.
[/quote]
Niet alleen voor de katten, lol, ik heb ook ooit eens een paar rollen kip/rijst voor hond gehad en vond het er duidelijk anders en minder smakelijk uitzien en ruiken
Mijn katten waren dat overigens voor de meerderheid met me eens..
een paar van mijn katten wilden de carnibest natuur (=kip) niet meer eten (en de vleesmix al helemaal niet), dat begon nadat ze kipkarkas begonnen te eten, nu de carnibest kip/rijst voor de hond geprobeerd en dat eten ze wel goed. ookal is het allebei kip er zit voor de katten toch verschil in.
[/quote]
Niet alleen voor de katten, lol, ik heb ook ooit eens een paar rollen kip/rijst voor hond gehad en vond het er duidelijk anders en minder smakelijk uitzien en ruiken
hier vindt onze Muts de vers gehakte kip idd ook veel smakkelijker
dan een smuldier kip variant,
alhoewel de smuldier pens toch ook wel errug lekkur is...
-
Femke
- 5-sterren

[quote="flin"]
dan een smuldier kip variant,
[/quote]
gek he, mijn katten zijn ook dol op pens. Dat vind ik zo on-kats

[/quote]
[quote="Femke"]
[/quote]
wel n's een normale kat gezien? tssszzz.....ikku nie