Propalin helpt niet meer....

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Propalin helpt niet meer....

Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

Wat fijn voor jullie dat het beter gaat! Ik hoop dat het zo doorgaat  :)
*Natasja*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Natasja* »

Wauw, dat is goed nieuws! Hopen dat het zo goed blijft gaan.
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Lizzy schreef: Ik wilde graag een update met jullie delen.

Pinkel staat nu al een tijdje op de Optimax Verikan en de Quertilla van Bloem. En ze is echt al een anderhalve week (bij elkaar) 100% droog! Ze heeft wel 2 tabletten Verikan nodig, op 1 blijft ze lekken. Nou ga ik pas de vlag uithangen als ze 1 maand droog is, maar allemachtig, voor een hond die zo lek is als een mandje (echt kletsnatte billen, overdag en 's nachts) is dit toch echt een ongelofelijk resultaat?!

Qua gedrag is zij natuurlijk nog steeds niet in orde. Ze is buiten vrij mak en sjokt ze achter me aan. Binnen is ze nog steeds blafferig en over-alert. Ik ben haar rust compositum gaan geven (dacht "misschien helpt het nu") maar vreemd genoeg reageert ze daar echt heel slecht op en wordt ze er juist hyperder van. Ik denk zelf dat ze niet goed reageert op de Valeriaan die erin zit... Maar goed, haar gedrag is absoluut minder vervelend dan wanneer ze Propalin krijgt. Ik ben er erg blij mee!

Wat goed  :D
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Wat goed zeg, ik hoop oprecht dat dit middel er voor zorgt dat Pinkel droog blijft. :-*
En hopelijk wordt ze toch nog iets rustiger nu ze die Propaling niet meer krijgt.
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Goed zeg.  8) Dat zijn nog eens fijne berichten, van mij mag de vlag al uit.

Ik hoorde van de week dat Royaal Konijn komt met een voeding voor gesterilliseerde teven en jawel daar zitten isoflavonen in.  :-X
ulla
5-sterren
5-sterren

Bericht door ulla »

Fijn dat het zo goed gaat met Pinkel.
Ik ga die Quertilla ook maar eens aanschaffen voor 1 van de honden.
Verikan krijgt ze al,maar af en toe lekt ze nog ondanks de dubbele dosering.

Ik duim voor jullie dat Pinkel droog blijft. ;)
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Lizzy schreef: Ik wilde graag een update met jullie delen.

Pinkel staat nu al een tijdje op de Optimax Verikan en de Quertilla van Bloem. En ze is echt al een anderhalve week (bij elkaar) 100% droog! Ze heeft wel 2 tabletten Verikan nodig, op 1 blijft ze lekken. Nou ga ik pas de vlag uithangen als ze 1 maand droog is, maar allemachtig, voor een hond die zo lek is als een mandje (echt kletsnatte billen, overdag en 's nachts) is dit toch echt een ongelofelijk resultaat?!

Qua gedrag is zij natuurlijk nog steeds niet in orde. Ze is buiten vrij mak en sjokt ze achter me aan. Binnen is ze nog steeds blafferig en over-alert. Ik ben haar rust compositum gaan geven (dacht "misschien helpt het nu") maar vreemd genoeg reageert ze daar echt heel slecht op en wordt ze er juist hyperder van. Ik denk zelf dat ze niet goed reageert op de Valeriaan die erin zit... Maar goed, haar gedrag is absoluut minder vervelend dan wanneer ze Propalin krijgt. Ik ben er erg blij mee!

Afbeelding  ik vind het al wel een klein vlaggetje waard!
~Joke~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~Joke~ »

Wat goed Lizzy!! Waarom geef je er de quertilla bij?
Moet je de Optimax Verikan naar gewicht geven? Kyra is op het ogenblik wel aardig droog maar dan heb ik iets wat ik kan proberen als het weer mis is
Wat ik me afvraag bij Kyra is of voedselallergie ook invloed op de slijmvliezen van vagina en plasbuis kan hebben. Ze heeft een tijdje per ongeluk de botmix 1 van Herby gehad daar zit kip in, prompt waren haar anaalklieren rood en opgezet. En het is me al eens eerder opgevallen dat als ze vaginitus heeft ook haar anaalklieren vaak meedoen.
De da heeft de klieren uitgedrukt en nu na 4 weken kipvrij is haar achterkant weer aardig rustig.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Angelique schreef: Afbeelding   ik vind het al wel een klein vlaggetje waard!
Ja, ik eigenlijk ook wel.

En dat allemaal dankzij jou tip :-*!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

~Joke~ schreef: Wat goed Lizzy!! Waarom geef je er de quertilla bij?
Moet je de Optimax Verikan naar gewicht geven? Kyra is op het ogenblik wel aardig droog maar dan heb ik iets wat ik kan proberen als het weer mis is
Wat ik me afvraag bij Kyra is of voedselallergie ook invloed op de slijmvliezen van vagina en plasbuis kan hebben. Ze heeft een tijdje per ongeluk de botmix 1 van Herby gehad daar zit kip in, prompt waren haar anaalklieren rood en opgezet. En het is me al eens eerder opgevallen dat als ze vaginitus heeft ook haar anaalklieren vaak meedoen.
De da heeft de klieren uitgedrukt en nu na 4 weken kipvrij is haar achterkant weer aardig rustig.
Pinkel is echt ZO lek dat ik dacht "kom, laat ik dit er ook bij geven". Als ik 2 flesjes heb opgemaakt, ga ik daar mee stoppen, kijken wat er gebeurd. Optimax Verikan: voor volwassen mensen geldt 2 tabletten per dag. Ik gaf Pinkel er 1. Maar daar hield ze het nEt niet op droog. Ik geef haar er nu 2 en afgeloppen op ongelakt hout: ze is droog. Ik durf haar er gerust 2 te geven omdat ik van mening ben dat dit nooit zo schadelijk kan zijn als Propalin.
~Joke~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~Joke~ »

Ik ga het vandaag halen, ik ga het eerst  op mezelf  testen :P
EdwinK
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door EdwinK »

Ik zal dit topic eens eventjes printen. Brenda zit nu aan de Enurace, en ze blijft er redelijk droog mee, maar soms kan het dan opeens weer mis zijn. Heb wel dagen gehad dat ik haar kleedjes iedere dag kon wassen.

Is die Optimax een homeopatisch middel?
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

EdwinK schreef: Ik zal dit topic eens eventjes printen. Brenda zit nu aan de Enurace, en ze blijft er redelijk droog mee, maar soms kan het dan opeens weer mis zijn. Heb wel dagen gehad dat ik haar kleedjes iedere dag kon wassen.

Is die Optimax een homeopatisch middel?
Nee, het is een middel (tabletten) met de volgende ingredienten:

EFLA® 940 pompoenpitextract 525 mg    SoyLife® 40% soja-isovlafonenextract 75 mg
~Joke~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~Joke~ »

Waar koop je het?
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

~Joke~ schreef: Waar koop je het?
http://www.nutrivital.nl/

En dan naar "verkrijgbaar". De vetgedrukte drogisten hebben een breed assortiment. Ik heb het bij een drogist gehaald. Maar Astrid heeft het via een Internet drogist besteld.

Plaats reactie