Mu's eerste versvoer-ervaringen

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Re: Mu's eerste versvoer-ervaringen

flin
5-sterren
5-sterren

Bericht door flin »

Superrupsje schreef: Maar ik vroeg me af: ik heb een restje geroken zalm, mag een kat dat eten (honden wel las ik, zei het met mate)?
in gerookte zalm wil nogal wat nitriet zitten, de voedingswaarde is iets minder dan in rauwe zalm, ('t is tenslotte toch verhit geweest...)
'k neem aan dat er geen graat meer inzit? die zou 'k na verhitting niet geven...maar ach, af en toe zo'n stukje, zal geen probleem geven, ze lopen hier ook te schooien, als we gerookte makreel smullen; af en toe valt er dan 'per ongeluk' ::) ook wel n's wat....

ah? kleintje erbij? die gaat 't goede voorbeeld geven zeker? ;D ;D
Superrupsje
1-ster
1-ster

Bericht door Superrupsje »

flin schreef: in gerookte zalm wil nogal wat nitriet zitten, de voedingswaarde is iets minder dan in rauwe zalm, ('t is tenslotte toch verhit geweest...)
'k neem aan dat er geen graat meer inzit? die zou 'k na verhitting niet geven...maar ach, af en toe zo'n stukje, zal geen probleem geven, ze lopen hier ook te schooien, als we gerookte makreel smullen; af en toe valt er dan 'per ongeluk' ::) ook wel n's wat....

ah? kleintje erbij? die gaat 't goede voorbeeld geven zeker? ;D ;D
Nee er zit geen graat meer in, maar voor een keer kan het dus geen kwaad? Ik heb namelijk ws. wat over vanavond na het koken.

Ik hoop dat het kleintje het goede voorbeeld geeft ja, en anders zal het ook wel andersom werken, want afgezien van ed kuikens weet Mu zich prima raad met het kluiven :)
Plaats reactie