Dank je Maddoc!maddoc schreef: Het kwam wel over hoor (iig bij mij)![]()
De naam
Moderator: Lizzy
-
verwonderd
Re: De naam
@202spots:
Via een pbtje heb je mij uitgelegd dat de door jou gestelde vraag aan mij: "Ben je er al achter?? Bones And Raw Food of ook Biologically Appropriate Raw Foods." serieus en niet cynisch bedoeld was. Daarom:
Ja, ik ben een tijdje geleden er achter gekomen waar het acroniem 'barf' voor staat.
Wat mij betreft is het misverstand bij dezen opgelost.
Via een pbtje heb je mij uitgelegd dat de door jou gestelde vraag aan mij: "Ben je er al achter?? Bones And Raw Food of ook Biologically Appropriate Raw Foods." serieus en niet cynisch bedoeld was. Daarom:
Ja, ik ben een tijdje geleden er achter gekomen waar het acroniem 'barf' voor staat.
Wat mij betreft is het misverstand bij dezen opgelost.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Poeh, wat een felle reacties allemaal 
Ik moet wel zeggen, mijn poezebeest barft veel minder sinds ik hem BARF geef
Ik moet wel zeggen, mijn poezebeest barft veel minder sinds ik hem BARF geef
Valt toch wel mee met die felle reacties?Saille schreef: Poeh, wat een felle reacties allemaal
Ik moet wel zeggen, mijn poezebeest barft veel minder sinds ik hem BARF geef![]()
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Ok, lol, misschien is fel niet het goede woord, laat ik het dan maar houden op 'Poeh, wat een reacties...' 8)tieneke schreef: Valt toch wel mee met die felle reacties?![]()
Saille schreef: Ok, lol, misschien is fel niet het goede woord, laat ik het dan maar houden op 'Poeh, wat een reacties...' 8)
-
Huskymeisje
- 5-sterren

- Contacteer:
huh, en zelfs die zijn bij ons dankzij jullie van de brokjes af.tieneke schreef:
Arme hond,je had beter een konijn als huisdier kunnen nemen
Ik ga nu braaf elke vrijdagmiddag naar de markt voor groente e.d. voor honden EN konijnen
Wij hebben geen knijnen maar onze paarden gaan dus ook brokloos door het leven,al zeker sinds een jaar of 4,5 en we hebben nog steeds geen klachten gehadHuskymeisje schreef: huh, en zelfs die zijn bij ons dankzij jullie van de brokjes af.![]()
Ik ga nu braaf elke vrijdagmiddag naar de markt voor groente e.d. voor honden EN konijnen![]()
-
Huskymeisje
- 5-sterren

- Contacteer:
Tja, alleen die katten van mij willen echt niet om. Ik heb al vanalles geprobeerd maar ze gaan volgens mij nog liever dood van de honger en da's nou net niet de bedoeling.
Maarre, ik begrijp nu waarom hoor. Ik zou ook geen kots willen eten................
Maarre, ik begrijp nu waarom hoor. Ik zou ook geen kots willen eten................
-
verwonderd
Huskymeisje schreef: Maarre, ik begrijp nu waarom hoor. Ik zou ook geen kots willen eten................![]()
Re: De naam B.A.R.F.
Nou nou, wat een emoties!!!
1. Tyler is een hond - en wel een die (ook) vers vlees eet, alsmede (gejaagd) wild vlees.. (da's pas Barfen!!!) - ja ja, jagen ook nog!
2. Ik ben bewust waar BARF voor staat (Biological Appropriate Raw Food) - een acronym (afkorting) dus volgens de regels moet dat met HOOFDLETTERRS - eigenilijk B.A.R.F.
3. Als je Barf of "to Barf" zoekt in een woordenboek - vind je het w.s niet- het is Slang ("straattaal" a.h.w.)
4. Ik vond het zelf wel een grappige woordespeling- geen bedoeling om de gebruikers belachelijk te maken. Excuses voor diegenen die zich aangesproken voelden.
Mijn observatie is wel dat er hier wel ontzettend veel "gebabbeld" wordt
Nou - even diep adem halen en maar gewoon doorleven.
Het beste !!!

1. Tyler is een hond - en wel een die (ook) vers vlees eet, alsmede (gejaagd) wild vlees.. (da's pas Barfen!!!) - ja ja, jagen ook nog!
2. Ik ben bewust waar BARF voor staat (Biological Appropriate Raw Food) - een acronym (afkorting) dus volgens de regels moet dat met HOOFDLETTERRS - eigenilijk B.A.R.F.
3. Als je Barf of "to Barf" zoekt in een woordenboek - vind je het w.s niet- het is Slang ("straattaal" a.h.w.)
4. Ik vond het zelf wel een grappige woordespeling- geen bedoeling om de gebruikers belachelijk te maken. Excuses voor diegenen die zich aangesproken voelden.
Het beste !!!
Laatst gewijzigd door Tyler op vr 25 apr 2008, 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou fijn, je hebt je punt gemaakt.
Jij ook het allerbeste he!
Jij ook het allerbeste he!
Re: De naam B.A.R.F.
tja, bij dit soort toppics welTyler schreef: Nou nou, wat een emoties!!!
Het beste !!!![]()
Gelukkig kunnen "we" ook heel informatief zijn én pittige discussies zijn er ook!
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

En al met al is me nog steeds niet duidelijk waar dit nou over gaat. I mean, who cares?
Dacht je nou echt dat we dat niet wisten? Of dat de oospronkelijke bedenker dat niet wist?
Dacht je nou echt dat we dat niet wisten? Of dat de oospronkelijke bedenker dat niet wist?
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Gezien het aantalKruimel schreef: En al met al is me nog steeds niet duidelijk waar dit nou over gaat. I mean, who cares?
Misschien had het topic beter thuisgepast in de bar-plaats