Rakker diarree en overgeven en niet (goed) kunnen lopen - de 1e echte keutel!!!

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Rakker diarree en overgeven en niet (goed) kunnen lopen - aan het infuus bij

Anthraciet
5-sterren
5-sterren

Re: Rakker diarree en overgeven en niet (goed) kunnen lopen - aan het infuus bij

Bericht door Anthraciet »

In ieder geval is het positief dat het iets beter met hem gaat, daar moet je je maar aan vast houden.
Ik blijf doorduimen dat de ab aan gaat slaan en dat hij snel weer naar huis kan :bigarmhug:
Brecht
3-sterren
3-sterren

Re: Rakker diarree en overgeven en niet (goed) kunnen lopen - aan het infuus bij DA

Bericht door Brecht »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: enne een beetje aan jezelf denken he!  :-*
mirjam_dc

Re: Rakker diarree en overgeven en niet (goed) kunnen lopen - aan het infuus bij DA

Bericht door mirjam_dc »

Gossie meid, wat een toestand. Natuurlijk is het fijn dat hij al die nare dingen niet heeft, maar je wilt natuurlijk vooral weten wat het wel is. Hopen dat de AB goed aanslaat. Kan me voorstellen dat je hem niet graag een nachtje daar laat maar voor Rakker misschien wel het beste. Veel sterkte, het wordt vast geen fijn nacht, positief proberen te blijven denken hoor en klets het maar van je af hier!! :-* :-*
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

ze hebben hem trouwens ook gecatheteriseerd. Daarna kwam de plasreflex weer op gang en heeft hij zelf zijn blaas leeg geplast.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Jeetje Dian toch... Nou, ik heb er hier aan de andere kant van de buis ook buikpijn van hoor, dus ik kan me levendig voorstellen hoe jij je voelt. Ach gossie, arme Rakker. Hij heeft het echt vreselijk te pakken zeg :(

Geef hem maar een zacht knuffeltje van ons. Sterkte voor zometeen!
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

jeetje meid wat een toestand, ben wel blij te horen dat het niet slechter wordt!!!!
Hoop dat ie morgen weer lekker met je mee naar huis mag.
Voor wat het waard is, ik denk aan je en voel met je mee!!!
ellen
202Spots
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door 202Spots »

OhhwwJeezz...kan me voorstellen hoe je voeld!
Hoop dat je rakkertje weer vlug op zal knappen en lekker thuis is!
Hang in there!
**ilse**
1-ster
1-ster

Bericht door **ilse** »

Hoi Dian,
Ik was net aan het boodschappen doen en moest zomaar weer aan die kleine rakker denken, meteen maar ff op het forum kijken zo!
Gelukkig gaat het ietsjes beter met hem nu, ik hoop met je mee op verbetering met de AB!
Nogmaals veel sterkte!
:-*Ilse
Kuszco
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kuszco »

Hoi Dian,gelukkig geen enge dingen uitgekomen.
Laat het dan a.j.b. maar een "gewone heftige"darmontsteking zijn.
Daar kunnen ze ook goed ziek van zijn en dan past dat niet kunnen staan toch weer bij darmkrampen en buikpijn en algehele zwakte.
Als hij vannacht heeft gehad dan heeft de AB al wat werk kunnen verrichten en gaat het vast al een ietsiepietsie beter morgen.
Mag hij dan misschien naar huis.
Ik hoop het zo voor je. Ik zal in ieder geval vannacht ook aan hem en jou denken.
Heel veel sterkte.
Groetjes Liliane,Zita en Lotje.
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Gelukkig knapt hij wat op, als nu de AB zijn werk gat doen dan kan het snel beter gaan.
Tjee wat een zorgen allemaal Dian, heel veel sterkte meid!
cylke
4-sterren
4-sterren

Bericht door cylke »

Een minuut lijkt weinig, maar is beter tegenover 2sec vanmorgen hé...'kben blij dat hij niet verslechterd  :-*

Veel sterkte straks!! :bigarmhug:
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Jee, wat is dat toch in ene snel gegaan zeg! Ik schrik er helemaal van.

Heel veel sterkte en ik hoop op een snel herstel van Rakker  :-*
roefus

Bericht door roefus »

Na, gelukkig gaat het ietsje vooruit en gelukkig geen Parvo, want daar zit je ook niet op te wachten  :-X
Ik hoop dat als je straks naar hem toe gaat, dat je iets meer gerust gesteld bent.
Als de ab aanslaat, knapt het ventje misschien wel snel op.
Dat hoop ik hartstikke... :bigarmhug:....de arme ziel...
Niet fijn dat hij vannacht niet thuis kan zijn...maar dan gaan we ervoor dat je morgen je Rakkertje weer helemaal in je armen kunt sluiten, en hij weer lekker in zijn eigen bedje ligt  :-*
senadance
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door senadance »

tjeetje wat een toestand zeg, wat een angst, hopelijk gaat hetiets beter met hem nu :-* :-*
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

Ach, arme Rakker en arme jij  :bigarmhug: :bigarmhug: voor jullie allebei.
Aan de ene kant gelukkig dat er niks ernstigs gevonden is, aan de andere kant wel balen dat je nou nog niks weet.
Ik duim door dat het snel beter met hem gaat!

Plaats reactie