flin schreef:
nog ideeën omtrent kleine betaalbare prooi, waar ik overheen heb gekeken?
als je een beetje royale vriezer hebt, zou je eens bij kiezenbrink kunnen bestellen.
of eventueel prooidier.nl en het dan eens in de zoveel tijd bij de frettenstichting afhalen in breda. ik vind dat vanuit BoZ nog wel te doen, maar jij zat toch voorbij Goes?
die hebben muizen, ratten, hamsters, gerbils (errug lekker) en gevogelte wat je al voert (duif, kwartel, eend) en nijnenonderdelen.
ik voer het liefst ook zo natuurlijke mogelijke prooien, en dan bij voorkeur heel. das makkelijk (hoef ik niets aan uit te rekenen) en zouden ze eventueel ook zelf kunnen vangen, itt koe en knol.
ik heb hier een sien die niet van knaagdier houdt, dus gaan die dingetjes in ot. ot eet daarentegen weer geen vleesbotjes. voor ot haalt mn moeder wel eens wat knaagdiertjes in breda, en voor sien kwartel en duif (ot eet daar ook van) en ik bestel voor sien bij herby.
je zou misschien ook eens bij lupa-diervoeding kunnen kijken, ik geloof dat zij regelmatig heel NL rondcrosst, dus ook richting zeeuwenland. daar kan je ook nijnenonderdelen halen.
je hebt nu 6 diersoorten, vind ik op zich wel te overleven. misschien kan je binnenkort aan eend of nijn komen, heb je weer 2 diersoorten extra. hier eten ze 8 tot 9 diersoorten, maar die heb ik niet allemaal altijd in de vriezer.
misschien heeft je lokale poelier ook eens wat parelhoenonderdelen. das ook lekker.