Rakker diarree en overgeven en niet (goed) kunnen lopen - de 1e echte keutel!!!

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Rakker diarree en overgeven en niet (goed) kunnen lopen - aan het infuus bij DA

geer
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: Rakker diarree en overgeven en niet (goed) kunnen lopen - aan het infuus bij DA

Bericht door geer »

Jeetje, ik schrik me een rolberoerte! Arme Rakkertje, arme jij! Ik hoop dat zijn herstel zich doorzet en dat hij heel, HEEL snel weer helemaal opknapt!  :-*
Sanyo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sanyo »

Wat een zorgen, Dian!
Heel normaal, hoor, dat jij je ook klote voelt, ik denk dat we dat hier allemaal wel herkennen.
Je allessie is ziek en je kunt niest voor hem doen.....
Ik hoop dat je lieve ventje snel weer wat opknapt!
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

net terug van ziekenbezoek. Ik heb 5 kwartier met Rakker op schoot gezeten. Hij is behoorlijk opgeknapt t.o.v. vanmorgen. Hij reageerde weer op geluiden, gromde zelfs tegen een hond die z'n kop om de hoek van de deur stak. Hij ging staan toen ik binnenkwam. Wel met moeite, maar hij stond. Eenmaal in de benen lukte het zelfs om met z'n voorpoten tegen de deur van z'n hok aan te springen. De ontlasting loopt er wel zo uit, zonder persen. De assistente had mij een handdoek gegeven voor op mijn benen en die zat behoorlijk vol. Ze willen eigenlijk nog ontlasting opvangen en opsturen voor verder onderzoek, maar ja, wring dat maar uit zo'n handdoek :-\ Na 5 kwartier zat hij gewoon te knikkebollen, toen heb k hem maar teruggezet in zijn hok, zij het met veel moeite van mijn kant. Hij stond toen ik wegging, ik hoorde hem met de kap tegen de deur van het hok en de assistente die even om de hoek keek zei dat hij toen nog stond, was toch wel een paar minuten. Ik ben wel deels opgelucht, maar zal pas echt vrij kunnen ademen als hij weer thuis is :-[
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Re: Rakker diarree en overgeven en niet (goed) kunnen lopen - aan het infuus bij

Bericht door Mevroi Kruim »

Oohhwww, het gaat een beetje beter! Wat zal jij opgelucht wezen meid  :-* Vohouden Rakker!
*Natasja*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Natasja* »

Blij om te horen dat het ietsje beter gaat, maar wat een ellende dat je je kereltje nog niet mee naar huis kon nemen.

:bigarmhug:  voor jou, ik hoop dat er morgenochtend een telefoontje van de DA komt of je alsjeblieft dat kleine witte draakje  ;) wil komen halen, omdat hij zo graag naar huis wil en daarom de boel op stelten zet  :-*
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

gelukkig is het niet erger geworden en nu op naar een totaal herstel mannetje !
Moos
4-sterren
4-sterren

Bericht door Moos »

Jeee, wat een schrik zeg! Gelukkig gaat het nu ietsjes beter. Ik duim heel heel hard mee dat hij snel weer opknapt :bigarmhug:
cathrien
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Re: Rakker diarree en overgeven en niet (goed) kunnen lopen - aan het infuus bij

Bericht door cathrien »

Jeetje, je heb wel een rotdag achter de rug. Gelukkig knapt hij weer wat op. Sterkte en we duimen voor je geef hem maar een knuffel van ons morgen.
pallas
5-sterren
5-sterren

Bericht door pallas »

Gossie, wat een schrik!! Rakker zo erg ziek  :'(

Gelukkig knapt hij alweer een heel klein beetje op en reageerd hij alweer goed op jouw.

Nu maar een rustige nacht voor Rakkertje en de ab moet maar heel goed gaan werken.

Ik hoop dat je het een beetje volhoudt vannacht en dat je morgen meteen goede berichten krijgt over je lieveling. :-*

Hier wordt heel hard geduimt!!!

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Anthraciet
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anthraciet »

Gelukkig dat hij weer een beetje opgeknapt is.
Ik hoop dat hij heel snel weer bij je mag zijn!

Heb ik gemist waarom hij een kap op heeft?
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Jemig zeg dat is me ook wat, die arme Rakker! Gelukkig dat het vanavond weer wat beter met hem ging dan kan je misschien een beetje slapen vannacht. We duimen hier heel hard dat je hem morgen weer mee naar huis mag nemen!  :-*
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

Jeetje, ik vind het echt ontzettend sneu voor je mannetje :'( Ik ben blij (en jij natuurlijk helemaal) als hij weer beter is, want het moet ontzettend moeilijk zijn om hem zo achter te laten...

Sterkte  :-*  :bigarmhug:
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

Anthraciet schreef: Gelukkig dat hij weer een beetje opgeknapt is.
Ik hoop dat hij heel snel weer bij je mag zijn!

Heb ik gemist waarom hij een kap op heeft?

hij zat aan het infuus te knagen :-X
maddoc
5-sterren
5-sterren

Bericht door maddoc »

oef, da's wel heftig zeg, snap dat je daar van schrikt. fijn dat het vanavond iets beter ging, hopelijk zet dat zo verder door. sterkte!
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Ik lees dit nu pas en schrik me rot!
Hoop dat je Rakker snel weer mee naar huis mag nemen en dat hij snel weer opknapt!

Plaats reactie