Rakker diarree en overgeven en niet (goed) kunnen lopen - de 1e echte keutel!!!
Moderator: Lizzy
Re: Rakker diarree en overgeven en niet (goed) kunnen lopen - aan het infuus bij DA
Dat klinkt toch al wel een stuk beter zo Dian, ondeugend aan zijn infuus knagen, klinkt alsof de AB aan het aanslaan is.
Sterkte Dian vannacht, want het moet heel raar zijn om in je uppie thuis te zijn, maar met een beetje geluk kan je hem morgen naar huis halen.
Sterkte Dian vannacht, want het moet heel raar zijn om in je uppie thuis te zijn, maar met een beetje geluk kan je hem morgen naar huis halen.
Re: Rakker diarree en overgeven en niet (goed) kunnen lopen - aan het infuus bij DA
oke, dat klinkt al weer wat beter! En nu maar hopen dat die AB zijn werk goed gaat doen en dat een goede nachtrust ook helpt. Het is zo vreselijk als je hondekind wat mankeert!

- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ben blij te horen dat het wat beter gaat, fijn dat je even lekker met hem heb kunnen kroelen!!!
sterkte dian en ik hoop dat je een beetje slapen kunt!
Ik duim voor een spoedig herstel!
ellen
sterkte dian en ik hoop dat je een beetje slapen kunt!
Ik duim voor een spoedig herstel!
ellen
-
Anthraciet
- 5-sterren

Re: Rakker diarree en overgeven en niet (goed) kunnen lopen - aan het infuus bij
Ik kon toch even een glimlach niet onderdrukken.Dian schreef: hij zat aan het infuus te knagen![]()
Dat hij aan het infuus aan het knagen was, lijkt me in ieder geval een teken dat hij zich levendiger voelt.
Ik duim hard door dat hij zich morgen echt weer goed genoeg voelt om naar huis te mogen!
- Charlie Angel
- Moderator
Jeetje Dian, het klinkt in ieder geval al wat beter, maar wat moeilijk voor je dat je je mannetje daar vannacht achter moet laten.
Sterkte meis, hopelijk krijg je morgen een nog veel positiever bericht van de dierenarts.
Mijn duimen blijven draaien en een hele dikke knuffel voor jou.
Sterkte meis, hopelijk krijg je morgen een nog veel positiever bericht van de dierenarts.
Mijn duimen blijven draaien en een hele dikke knuffel voor jou.
Pfff, heftig dagje voor je. Sterkte vannacht en hopelijk knapt hij nog verder op zodat hij snel weer naar huis mag.
ik werd net nog gebeld door de DA, zij is nog even wezen kijken bij Rakker (er is daar wel iemand aanwezig 's nachts met camera's bij het bed) en zij vond hem ook een stuk beter. Hij kwispelde weer iets en kon ook staan. Morgen moet hij waarschijnlijk nog de hele dag blijven en als het goed gaat mag hij 's avonds naar huis. Wel stelt zij voor om toch een kuur panacur voor om als de giardia bacterie er toch mocht zitten deze de kop in te drukken. Hij mocht ook al iets te eten hebben, ik heb aangegeven dat ik geen brok wil hebben. Zij stelde Duck eend voor, maar daar is Rakker een keer erg ziek van geweest, dus daar ben ik huiverig voor. Ik mocht wel gekookt vlees brengen en het vervolg niet meer rauw voeren. Ik heb aangegeven dat hij gewoon op rauw blijft staan. Hij heeft nu 1,5 jaar zo gegeten en dan zou het nu in ene daar door komen???? Nu laten we hem nog maar een dag vasten en krijgt hij gewoon eten als hij weer thuis is. Volgens haar had je nu wel meer kans op het ontwikkelen van een voedselallergie, omdat de darmwand beschadigd is en daardoor de kans daarop groter is????? Morgen ga ik eerst probiotica halen, zodat we daar gelijk mee kunnen beginnen als hij weer thuis is.
ik ben trouwens wel erg blij dat ik geen discussie hoef aan te gaan over mijn manier van voeren. Zij geeft haar mening, ik de mijne en dan is het klaar.
't valt alleen niet mee om in slaap te komen, ik ben doodmoe, lag er om 9.00 u al in maar slaap nu dus nog niet
ik ben trouwens wel erg blij dat ik geen discussie hoef aan te gaan over mijn manier van voeren. Zij geeft haar mening, ik de mijne en dan is het klaar.
't valt alleen niet mee om in slaap te komen, ik ben doodmoe, lag er om 9.00 u al in maar slaap nu dus nog niet
Laatst gewijzigd door Dian op ma 28 apr 2008, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
ik ben wel vaker zonder Rakker hier geweest, maar ik zie nu constant dat zieke hoopje hond voor meAstridStraver schreef: Dat klinkt toch al wel een stuk beter zo Dian, ondeugend aan zijn infuus knagen, klinkt alsof de AB aan het aanslaan is.
- Charlie Angel
- Moderator
Dian schreef: ik ben wel vaker zonder Rakker hier geweest, maar ik zie nu constant dat zieke hoopje hond voor me![]()
![]()
![]()
-
roefus
Het komt vast goed, Dian 
Ik hoop dat Rakker nog een flink stuk is opgeknapt vannacht en dat hij de komende nacht weer thuis is 
ik hoop dat Rakker staat te springen in zijn hok en vanavond weer lekker bij jou thuis is 
Hoe is het vanmorgen met Rakker?
Goed dat hij ad infuusdraad aan't knabbelen was, zijn deugnieterij komt weer boven!
Zit hier met tranen id ogen te lezen,hoop dat hij weer wat meer is opgeknapt vandaag!
Zit hier met tranen id ogen te lezen,hoop dat hij weer wat meer is opgeknapt vandaag!
ik heb nog niets gehoord. Ik kan pas na 9 uur bellen, dan is de behandelende da weer aanwezig*Natasja* schreef: Hoe is het vanmorgen met Rakker?