Wat is dat ????

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re:Wat is dat ????

tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

[quote="geer"]
[quote="Unique"]
Je hebt gelijk Lizzy,ik zal duck een mailtje sturen.Misschien weten zij het wel. :)
[/quote]

Okee, een hele stomme opmerking misschien, maar kan je niet even proeven wat het is??? Da's het handige van dat versvlees: geschikt voor menselijke consumptie ;)
[/quote]
Bahh :-X :-X
casangio

Bericht door casangio »

Hoi, hoi

Mijn Duck ruikt helemaal niet naar pens,het ruikt helemaal nergens naar

Vreemd hoor ::) ::) ::) Toen ik vroeger Duck gebruikte vond ik hem altijd vies ruiken ??? ??? ???

groetjes, alma
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

[quote="Unique"]
[quote="CaSanGio"]
[quote="Unique"]
Hoi
Vanmorgen werd ik al door Duck natuurvoeding gebeld.Zij weten daar ook niet wat er in mijn Duck zit.Als het weer voorkomt moet ik het apart houden en dan gaan zij kijken wat het is.Nu zal ik het natuurlijk niet meer zien. ;D ;D ;D
[/quote]

Hoi, hoi

Dat is inderdaad pens. Het zat er ook al in toen ik onze honden Duck gaf en een ervan begon de dag er na ontzettend te krabben, want die kan niet tegen pens van de koe. Ze weten bi Duck precies wat er in zit maar ze doen altijd net alsof ze het in Keulen horen donderen. Het voer ruikt ook kompleet naar pens.
Daarom neem ik geen Duck meer ondanks dat de honden het graag lusten. Ik neem voorts een pens van het lam en dat weet ik dat het echt van het lam is. Na ontdooiing van het vlees zitten er soms witte randjes aan en het vlees is ook soms grijs. Dan praat ik over lam en rijst.
groetjes, alma
[/quote]

Mijn Duck ruikt helemaal niet naar pens,het ruikt helemaal nergens naar.En eigenlijk zou ik liever iets voeren dat grover is inplaats van vleespap.Ze hoeven niet eens te kauwen,het wordt zo naar binnen geslokt.Dat vind ik jammer aan de komplete maaltijden.
[/quote]

De kvv die ik gebruik is zeker geen pap hoor,en bij mij word alles naar binnen geslokt lappen pens gaan ook het liefst zonder kauwen naar binnen,als er een lap rundvlees gejat kan worden schuift dat zonder één kauw ook zo naar binnen ::) :o ;D
Nelly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nelly »

Yep, daar zijn hondenmagen nou eenmaal op gebouwd, het verteren van zo groot mogelijke stukken vlees :), komt volgens mij doordat ze vroegâh, toen ze nog wolf waren, geen mes en vork hadden ;) Kejje nagaan wat die brokkenfabrikanten een hoop onzin vertellen met hun "ze moeten erop kauwen, dus is het goed voor hun tanden" verhaal :-\ :-X
~anna~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~anna~ »

[quote="CaSanGio"]
Hoi, hoi

Mijn Duck ruikt helemaal niet naar pens,het ruikt helemaal nergens naar

Vreemd hoor ::) ::) ::) Toen ik vroeger Duck gebruikte vond ik hem altijd vies ruiken ??? ??? ???

groetjes, alma
[/quote]Ik zal straks even ruiken ik denk als het vers ondooit is ruikt het niet wel als het al lang ondooit is.
Ze vriezen het ook zo vers mogelijk in het moet ook een bepaald aantal graden hebben.
Nelly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nelly »

[quote="sylvia"]
[quote="Unique"]
[quote="CaSanGio"]
[quote="Unique"]
Hoi
Vanmorgen werd ik al door Duck natuurvoeding gebeld.Zij weten daar ook niet wat er in mijn Duck zit.Als het weer voorkomt moet ik het apart houden en dan gaan zij kijken wat het is.Nu zal ik het natuurlijk niet meer zien. ;D ;D ;D
[/quote]

Hoi, hoi

Dat is inderdaad pens. Het zat er ook al in toen ik onze honden Duck gaf en een ervan begon de dag er na ontzettend te krabben, want die kan niet tegen pens van de koe. Ze weten bi Duck precies wat er in zit maar ze doen altijd net alsof ze het in Keulen horen donderen. Het voer ruikt ook kompleet naar pens.
Daarom neem ik geen Duck meer ondanks dat de honden het graag lusten. Ik neem voorts een pens van het lam en dat weet ik dat het echt van het lam is. Na ontdooiing van het vlees zitten er soms witte randjes aan en het vlees is ook soms grijs. Dan praat ik over lam en rijst.
groetjes, alma
[/quote]

Mijn Duck ruikt helemaal niet naar pens,het ruikt helemaal nergens naar.En eigenlijk zou ik liever iets voeren dat grover is inplaats van vleespap.Ze hoeven niet eens te kauwen,het wordt zo naar binnen geslokt.Dat vind ik jammer aan de komplete maaltijden.
[/quote]

,en bij mij word alles naar binnen geslokt lappen pens gaan ook het liefst zonder kauwen naar binnen[/quote] Nou, weet je nog, die pens die we van bij jou hadden meegenomen. Het grootste deel daarvan had ik in hapklare stukken gesneden, maatje washand ongeveer, gleed zó naar binnen 8) Maar 4 porties had ik in maatje keukendoek gesneden. Gewoon om te kijken hoe ze daarmee om zouden gaan ;D Ashley zette z'n poten erop, sleurde, trok, schudde ermee, eigenlijk wat ik verwachtte :) Angel daarentegen begon te kauwen en kauwen en slikken en weer teruggeven omdat ze niet alles kon doorslikken :-X Op 'n gegeven moment had ze in de gaten dat die grote lap echt niet ineens naar binnen kon, en begon ze met haar knipkiezen te werken. Dat ging al beter, hoewel er toch nog enorme stukken werden doorgeslikt :-\ Angel had al lang en breed alles naar binnen gewurgd, zonder er ècht veel van geproefd te hebben volgens mij, terwijl Ashley nog aan het genieten was... :P Moraal: Ashley heeft in z'n leven nooit èchte honger gekend; Angel volgens mij wel degelijk :( Merk het nog aan meer dingen. Maar goed, ik ga OT, merk ik ;)
~anna~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~anna~ »

[quote="Unique"]
Hoi allemaal
Er zit iets zwarts in mijn Duck Uitmuntend,het lijkt wel potgrond.Wat is dat nou ??Het zijn kleine zwarte dingetjes.Als ik het uit elkaar haal valt het eruit net aarde. ;D ;D
[/quote]Het lijkt op pens en ik vind niet dat het op potgrond lijkt.
De leverancier heeft ook AHV en smuldier en beide merken ken ik maar ik voer toch liever Duck.
Laatst gewijzigd door ~anna~ op vr 14 mei 2004, 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie