[quote="sylvia"]
[quote="Unique"]
[quote="CaSanGio"]
[quote="Unique"]
Hoi
Vanmorgen werd ik al door Duck natuurvoeding gebeld.Zij weten daar ook niet wat er in mijn Duck zit.Als het weer voorkomt moet ik het apart houden en dan gaan zij kijken wat het is.Nu zal ik het natuurlijk niet meer zien.

[/quote]
Hoi, hoi
Dat is inderdaad pens. Het zat er ook al in toen ik onze honden Duck gaf en een ervan begon de dag er na ontzettend te krabben, want die kan niet tegen pens van de koe. Ze weten bi Duck precies wat er in zit maar ze doen altijd net alsof ze het in Keulen horen donderen. Het voer ruikt ook kompleet naar pens.
Daarom neem ik geen Duck meer ondanks dat de honden het graag lusten. Ik neem voorts een pens van het lam en dat weet ik dat het echt van het lam is. Na ontdooiing van het vlees zitten er soms witte randjes aan en het vlees is ook soms grijs. Dan praat ik over lam en rijst.
groetjes, alma
[/quote]
Mijn Duck ruikt helemaal niet naar pens,het ruikt helemaal nergens naar.En eigenlijk zou ik liever iets voeren dat grover is inplaats van vleespap.Ze hoeven niet eens te kauwen,het wordt zo naar binnen geslokt.Dat vind ik jammer aan de komplete maaltijden.
[/quote]
,en bij mij word alles naar binnen geslokt lappen pens gaan ook het liefst zonder kauwen naar binnen[/quote] Nou, weet je nog, die pens die we van bij jou hadden meegenomen. Het grootste deel daarvan had ik in hapklare stukken gesneden, maatje washand ongeveer, gleed zó naar binnen 8) Maar 4 porties had ik in maatje keukendoek gesneden. Gewoon om te kijken hoe ze daarmee om zouden gaan

Ashley zette z'n poten erop, sleurde, trok, schudde ermee, eigenlijk wat ik verwachtte

Angel daarentegen begon te kauwen en kauwen en slikken en weer teruggeven omdat ze niet alles kon doorslikken

Op 'n gegeven moment had ze in de gaten dat die grote lap echt niet ineens naar binnen kon, en begon ze met haar knipkiezen te werken. Dat ging al beter, hoewel er toch nog enorme stukken werden doorgeslikt

Angel had al lang en breed alles naar binnen gewurgd, zonder er ècht veel van geproefd te hebben volgens mij, terwijl Ashley nog aan het genieten was...

Moraal: Ashley heeft in z'n leven nooit èchte honger gekend; Angel volgens mij wel degelijk

Merk het nog aan meer dingen. Maar goed, ik ga OT, merk ik