smuldier
Moderator: eelke
Re: smuldier
Net weer een pakje van 400 gram, weer 20 gram te weinig 
Elke dag wordt hier gewogen, want een pak van 500 gram wordt hier verdeeld tussen 4 hondjes. Meestal klopt het, vaak wat meer en een enkele keer wel eens wat minder.
En over welke voeding wordt gesproken als het vleesvocht niet de goede kleur heeft? Voor mij ziet het vocht van zowel de vleescompleet als de penscompleet er geheel normaal uit. Van de vleescompleet is hij mooi donkerrood en van de pens wat grauw door de pens.
Heb gisteren overigens vlees voor onszelf in porties verdeeld om in te vriezen, maar ook daar waren de gewichten op mijn weegschaal anders, dan op de verpakking stond. Huishoudweegschalen zijn nu eenmaal niet zo heel precies.
gr.
Nicolette
En over welke voeding wordt gesproken als het vleesvocht niet de goede kleur heeft? Voor mij ziet het vocht van zowel de vleescompleet als de penscompleet er geheel normaal uit. Van de vleescompleet is hij mooi donkerrood en van de pens wat grauw door de pens.
Heb gisteren overigens vlees voor onszelf in porties verdeeld om in te vriezen, maar ook daar waren de gewichten op mijn weegschaal anders, dan op de verpakking stond. Huishoudweegschalen zijn nu eenmaal niet zo heel precies.
gr.
Nicolette
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
bij vleescompleet hoort het vleesvocht mooi rood te zijn en niet lichtroze.................
Bij carnibest is het vleesvocht ook mooi rood en bij de kivo weer wat minder omdat daar weer meer kip inzit.
Bij iedere kvv is weer anders.......
En misschien heb ik wel een lading van minder kwaliteit gekregen wie zal het zeggen..........
Vondt de penscompleet van de laatste doos die ik heb gekocht er ook als stopverf uitzien, rook zelfs nergens naar.
maar nogmaal misschien een slechte lading............
ellen
Bij carnibest is het vleesvocht ook mooi rood en bij de kivo weer wat minder omdat daar weer meer kip inzit.
Bij iedere kvv is weer anders.......
En misschien heb ik wel een lading van minder kwaliteit gekregen wie zal het zeggen..........
Vondt de penscompleet van de laatste doos die ik heb gekocht er ook als stopverf uitzien, rook zelfs nergens naar.
maar nogmaal misschien een slechte lading............
ellen
Sinds kort hebben wij een nieuw adresje die supergoedkoop smuldier verkoopt.
voor vlees of pens compleet betalen we 15,- per doos waar 24x500 gr zakjes inzitten. min afname is dus 1 doos.
ben benieuwd wat jullie betalen?
voor vlees of pens compleet betalen we 15,- per doos waar 24x500 gr zakjes inzitten. min afname is dus 1 doos.
ben benieuwd wat jullie betalen?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ja hoor!!!
Ik betaalde voor 24x 500gr in de 20.00euro (weetniet meer precies)Maar daar waar jij het haal is het wel erg goedkoop!
En dan is de vleescompleet net zo duur/goedkoop als de penscompleet?
Dan heb je een goed adresje!
ellen
Ik betaalde voor 24x 500gr in de 20.00euro (weetniet meer precies)Maar daar waar jij het haal is het wel erg goedkoop!
En dan is de vleescompleet net zo duur/goedkoop als de penscompleet?
Dan heb je een goed adresje!
ellen
-
petra-amsterdam
- 3-sterren

Dat heb je dan zeker 
En....zou jij dat adresje ook met ons willen delen???
En....zou jij dat adresje ook met ons willen delen???
Ja uiteraard
helemaal vergeten erbij te zetten
Ik haal het bij dogshape ze zitten in oud-vossemeer(zeeland) vanaf rotterdam 40 min rijden maar dat heb ik er wel voor over, gewoon gelijk ff groot inslaan.
Vlees compleet en pens compleet zijn beide zelfde prijs.
http://www.dogshape.nl/32.html
Ik haal het bij dogshape ze zitten in oud-vossemeer(zeeland) vanaf rotterdam 40 min rijden maar dat heb ik er wel voor over, gewoon gelijk ff groot inslaan.
Vlees compleet en pens compleet zijn beide zelfde prijs.
http://www.dogshape.nl/32.html
Ik voer vlees compleet van Smuldier en bestel het bij de supermarkt,
betaal 0,45 eurocent voor een bakje van 500 gram, minimale afname 1 doos.
Zie hier nu dat dit echt voordelig is, mag de man wel dankbaar zijn.
Groetjes Jo en Luna
betaal 0,45 eurocent voor een bakje van 500 gram, minimale afname 1 doos.
Zie hier nu dat dit echt voordelig is, mag de man wel dankbaar zijn.
Groetjes Jo en Luna
jeetje dat is niet duur want zelfs bij v/d Graaf betaal je al € 17,50 per doos
Sorry
:-[
Wordt er net op gewezen dat het bakjes van 400 gram zijn,
maar dan nog niets te klagen.
Jo en Luna
Wordt er net op gewezen dat het bakjes van 400 gram zijn,
maar dan nog niets te klagen.
Jo en Luna
-
judith1967
- 5-sterren

Wow das zeker goedkoop,jammergenoeg kan ik niet in het groot inslaan.
Kan ik weleens meedoen met 1 doos,zie dat jullie ook in Rotjeknor wonen.
Kan ik weleens meedoen met 1 doos,zie dat jullie ook in Rotjeknor wonen.