Zo hee, dat is fors minder zeg! Interessante prijs!*Dorothea* schreef: Eind mei komt het implantaat op de markt, de prijs zal een stuk lager komen te liggen dan de 150 euro die je in utrecht betaald. Ik gok zo rond de 50 euro. 8)
GNRH implantaat
Moderator: Lizzy
Re: GNRH implantaat
Schandalig eigenlijk*Dorothea* schreef: Eind mei komt het implantaat op de markt, de prijs zal een stuk lager komen te liggen dan de 150 euro die je in utrecht betaald. Ik gok zo rond de 50 euro. 8)
Zo he dan wacht ik nog ffies, voor die prijs krijg ik Peter wel zover.*Dorothea* schreef: Eind mei komt het implantaat op de markt, de prijs zal een stuk lager komen te liggen dan de 150 euro die je in utrecht betaald. Ik gok zo rond de 50 euro. 8)
Weet je ook waarom de prijs zo veel lager is, zo ineens?
Of vraag ik nou te veel.
ik had het ook andersom verwacht, dus duurder als het op de markt kwam, meestal is uittesten goedkoper.Ine schreef: Schandalig eigenlijk![]()
Best lullig voor wie al wel implantaat hebben gedaan voor die prijs.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou ik kan jullie precies vertellen hoe het zit.
Het was nooit in Nederland op de markt en Utrecht importeerde die dingen uit Australie of Nieuw-Zeeland, nou ja ergens ver vandaan dus. Ja en daar hangt een kostenplaatje aan. Ik heb zelf gezien dat je echt alleen de kostprijs van het implantaat moest betalen.
Maar nu komen ze dus in NL op de markt. Die dingen worden met duizenden tegelijk geimporteerd, wat de kosten drukt. Nu zal je natuurlijk wel de dierenarts moeten betalen voor het inbrengen, dat was in utrecht gratis. Maar ik denk dat je voor iets van 70-80 euro klaar bent.
Maar deze prijs maakt het natuurlijk wel veel interessanter allemaal, dan kun je het echt als alternatief voor castratie aan gaan bieden.
Het was nooit in Nederland op de markt en Utrecht importeerde die dingen uit Australie of Nieuw-Zeeland, nou ja ergens ver vandaan dus. Ja en daar hangt een kostenplaatje aan. Ik heb zelf gezien dat je echt alleen de kostprijs van het implantaat moest betalen.
Maar nu komen ze dus in NL op de markt. Die dingen worden met duizenden tegelijk geimporteerd, wat de kosten drukt. Nu zal je natuurlijk wel de dierenarts moeten betalen voor het inbrengen, dat was in utrecht gratis. Maar ik denk dat je voor iets van 70-80 euro klaar bent.
Maar deze prijs maakt het natuurlijk wel veel interessanter allemaal, dan kun je het echt als alternatief voor castratie aan gaan bieden.
en jij gaat dat ook doen bij jou werk?
zoja waar zit je dan
zoja waar zit je dan
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik moet ze sowieso per 2 bestellen, Indy krijgt er één, dus ik kan die andere wel voor je reserveren.Jolly schreef: en jij gaat dat ook doen bij jou werk?
zoja waar zit je dan![]()
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Volgens de laatste berichten komt het implantaat pas half juni op de markt.
Al lees ik op verschillende fora dat mensen via hun dierenarts al een implantaat hebben laten plaatsen
, ik snap er niks van.....
Al lees ik op verschillende fora dat mensen via hun dierenarts al een implantaat hebben laten plaatsen
zouden die het misschien via utrecht hebben besteld en dat hun eigen da het ingebracht heeft?*Dorothea* schreef: Volgens de laatste berichten komt het implantaat pas half juni op de markt.
Al lees ik op verschillende fora dat mensen via hun dierenarts al een implantaat hebben laten plaatsen, ik snap er niks van.....
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
nou spit ik bijna al deze pagina's af maar heb toch een vraag waarop ik volgens mij hier geen antw heb kunnen vinden(of overheengelezen?)maar als die chip nu is uitgewerkt moet ie toch verwijderd worden?
en als ik dan toch bezig ben, kan je na een jaar dan weer een andere chip laten plaatsen?
ellen
en als ik dan toch bezig ben, kan je na een jaar dan weer een andere chip laten plaatsen?
ellen
- Angelique
- 5-sterren

vanaalst schreef: nou spit ik bijna al deze pagina's af maar heb toch een vraag waarop ik volgens mij hier geen antw heb kunnen vinden(of overheengelezen?)maar als die chip nu is uitgewerkt moet ie toch verwijderd worden?
ellen
Pagina 1 bericht nr.3
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Angelique schreef:![]()
Pagina 1 bericht nr.3
ellen
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Vandaag kwamen we een Indy z´n vriendin tegen, ze blijkt op het hoogtepunt van haar loopsheid te zitten en het interesseerde Indy helemaal niks. Ik snap er niks meer van
, ik dacht dat het implantaat niet meer werkte.
Ingewikkeld he....
. Gemiddeld genomen kun je toch wel zeggen dat een viriele reu bepaald wel geinteresseerd is in loopse teven. Nou kan het toevallig aan het teefje liggen of aan de band die ze hebben... Ik zou zeggen : kom over een paar dagen op bezoek bij Slingie en mij, want Slingie is over een dag of 3 a 4 op haar hoogte-punt, kun je kijken of Indy haar ook niet aantrekkelijk vindt. Maar misschien woon ik wat uit de richting... 
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik denk niet dat Bruut dat leuk vindt.......Lizzy schreef: Ingewikkeld he..... Gemiddeld genomen kun je toch wel zeggen dat een viriele reu bepaald wel geinteresseerd is in loopse teven. Nou kan het toevallig aan het teefje liggen of aan de band die ze hebben... Ik zou zeggen : kom over een paar dagen op bezoek bij Slingie en mij, want Slingie is over een dag of 3 a 4 op haar hoogte-punt, kun je kijken of Indy haar ook niet aantrekkelijk vindt. Maar misschien woon ik wat uit de richting...
![]()
weet je het zegt gewoon niets hoor vandaag nog gezien Bo heeft geen ballen meer en die raakte op het kookpunt door een loops klein teefje dat haar kontje tegen hem aan stond te duwen
Storm rook eens even en ging gewoon weer aan het rennen met de andere honden .
Als ik hier zou moeten gokken dan zou ik toch zeggen dat Storm er meer oren naar zou hebben dan Bo maar nee dus
Als ik hier zou moeten gokken dan zou ik toch zeggen dat Storm er meer oren naar zou hebben dan Bo maar nee dus