Dierenarts zegt veel tekort op kvv
Moderator: eelke
-
dineke-cavalier
- 2-sterren

Re: Dierenarts zegt veel tekort op kvv
ok.
bedankt voor de tips.
[quote="Rovanna"]
Old news, same story
[/quote]
En bij die dierenarts was ik dus gisteren. Begrijp je. Ik kende zijn standpunt al.
Old news, same story
[/quote]
En bij die dierenarts was ik dus gisteren. Begrijp je. Ik kende zijn standpunt al.
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
[quote="Gijpie"]
Dus zolang er geen problemen waren moesten we ons geen zorgen maken en lekker vers blijven geven.
Erik
[/quote]
En dat is dus ook gelijk mijn ervaring (en wat ik hoor van anderen) over dierenartsen. Zolang jouw hond er goed uitziet en gezond is, zijn ze pro-vers. Waar o wee, als jouw hond iets gaat mankeren. Dat krijgt direct het voer de schuld
Dus zolang er geen problemen waren moesten we ons geen zorgen maken en lekker vers blijven geven.
Erik
[/quote]
En dat is dus ook gelijk mijn ervaring (en wat ik hoor van anderen) over dierenartsen. Zolang jouw hond er goed uitziet en gezond is, zijn ze pro-vers. Waar o wee, als jouw hond iets gaat mankeren. Dat krijgt direct het voer de schuld
[quote="Rovanna"]
[/quote]
Ja, dat klop helaas!
Toen Fedor zijn poot gebroken had kon de DA aan de hand van de foto vaststellen dat zijn botten niet in orde waren, kalkgebrek door slechte voeding was zijn conclusie ???. Je schrikt dan toch wel een beetje en gaat, ondanks dat je weet dat jouw hond de beste voeding die je maar kunt denken heeft gehad, toch wel eventjes een beetje twijfelen hoor
.
Bleek bij de tweede lijn dat die jodocus geen goede foto's had genomen, met de botten van Fedor was, behalve die breuk, niks mis. 8)
[/quote]
Ja, dat klop helaas!
Bleek bij de tweede lijn dat die jodocus geen goede foto's had genomen, met de botten van Fedor was, behalve die breuk, niks mis. 8)
Toen wij bij onze DA aangaven minimaal vers te willen voeren kregen we meteen een boekwerk mee over hoe goed het royale konijn wel niet gebalanceerd was, welke stoffen een pup wel niet miste en wat we de hond tekort deden.... Dit was hoe het moest, maar mondeling werd erbij gemeld dat hij de mooiste honden had gezien, de beste vachten, en dat dan wel bij versgevoerde of barfende honden. En als ik iig maar lette op de fosfor en calcium verhouding(dat dit 2 keer de hoeveelheid moest zijn dan voor een volwassen hond) er niets mis was....
Beter toch, gewoon vers dus
Beter toch, gewoon vers dus
-
Bullmastiff gek
- 4-sterren

- Contacteer:
De laatste keer dat we met Mack bij de da waren,,
Was zijn eerste reaktie toen ie hem zag,, jeetje wat een kanonskogel,, Hahaha,, wat voer je hem?
Dus dat zit bij onze da wel goed!
Was zijn eerste reaktie toen ie hem zag,, jeetje wat een kanonskogel,, Hahaha,, wat voer je hem?
Dus dat zit bij onze da wel goed!
-
Jeannette b
- 3-sterren

- Contacteer:
Met Jake ook: da: zóóóó, die ziet er goed uit!!
En op puppycursus: wat een stevig ventje!!
Jaja, stevige botten en sterke spieren, mevrouwtje!! 8)
Jake krijgt een deels kvv en voor het leeuwedeel barft hij.
En op puppycursus: wat een stevig ventje!!
Jaja, stevige botten en sterke spieren, mevrouwtje!! 8)
Jake krijgt een deels kvv en voor het leeuwedeel barft hij.
-
poohbeertje52
nou kijk maar even op het topic in de bar: "Zo maar"
Dan zie je hoe een hond die op KVV is groot gebracht zich ontwikkeld.....
Dan zie je hoe een hond die op KVV is groot gebracht zich ontwikkeld.....
Kijk effe naar onze hondjes en dan vooral kleine Tinus 8)
Maatje Bokito en bones waar iedere brokkenhond jaloers op zou zijn
Maatje Bokito en bones waar iedere brokkenhond jaloers op zou zijn
[quote="poohbeertje52"]
kleine tinus is grote tinus geworden

[/quote]
Net als jouw hondje straks
Tinus was ook een laatbloeier die rustig de hoogte inging...moet je hem nu zien met ook nog de breedte erbij
[/quote]
Net als jouw hondje straks
Tinus was ook een laatbloeier die rustig de hoogte inging...moet je hem nu zien met ook nog de breedte erbij
-
poohbeertje52
[quote="poohbeertje52"]
ik heb toevallig contact met dierenarts in opleiding zit in haar laatste jaar[/quote]
Toch niet Elvira?
Toch niet Elvira?
'k krijg de indruk dat elke DA zowiezo , per defenitie enthausiast is...
...stel je voor zeg...;
'ze' komen niet meer terug?..... 'want we gaven geen complimentjes? '
(we noemen dat opportunistisch...) 8) 8)
...stel je voor zeg...;
'ze' komen niet meer terug?..... 'want we gaven geen complimentjes? '
(we noemen dat opportunistisch...) 8) 8)