zie je het ook al voor jeWhahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!
Parelhoen-pootjes
Moderator: Lizzy
Re: Parelhoen-pootjes
Ja! Helemaal!zie je het ook al voor je ;D
-
Janet
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou dan zou ik het ook niet weten ???. Het smaakte in ieder geval goed en dat is het belangrijkste, denk ik
.
-
roger
<< Het smaakte in ieder geval goed en dat is het belangrijkste, denk ik
.[/quote]<<
Haha, ge weet het.
Gr.
Roger;
Haha, ge weet het.
Gr.
Roger;
-
202spots
http://www.l-escargot.nl/Wetenswaardigh ... oender.htm
De parelhoen behoort tot de familie van de fazantachtigen. In Vlaanderen worden parelhoenders ook wel poelepetaat (poule-pintade) genoemd. Pintade is het franse woord voor parelhoen.
~~~~~~~~
Hier zie je ,special rond de kerst,veel "cornish hens".
Dat is ook meestal 1 hen, per persoon.
De parelhoen behoort tot de familie van de fazantachtigen. In Vlaanderen worden parelhoenders ook wel poelepetaat (poule-pintade) genoemd. Pintade is het franse woord voor parelhoen.
~~~~~~~~
Hier zie je ,special rond de kerst,veel "cornish hens".
Dat is ook meestal 1 hen, per persoon.
-
roger
<<[quote]http://www.l-escargot.nl/Wetenswaardigh ... oender.htm
De parelhoen behoort tot de familie van de fazantachtigen. In Vlaanderen worden parelhoenders ook wel poelepetaat (poule-pintade) genoemd. Pintade is het franse woord voor parelhoen.<<
Dory, das just maar ....ik wist bijgod niet dat dit van het Frans kwam. ??? ??? ???
Dacht dat het een klanknabootsing was van zijn roep.of zoiets

Gr.
Roger.
De parelhoen behoort tot de familie van de fazantachtigen. In Vlaanderen worden parelhoenders ook wel poelepetaat (poule-pintade) genoemd. Pintade is het franse woord voor parelhoen.<<
Dory, das just maar ....ik wist bijgod niet dat dit van het Frans kwam. ??? ??? ???
Gr.
Roger.
-
sylvia
heb je nu een slag gewonnen in de taalstrijd RogerDory, das just maar ....ik wist bijgod niet dat dit van het Frans kwam.
-
roger
<<
Nee ik denk eerder verloren

<<heb je nu een slag gewonnen in de taalstrijd Roger ;D![]()
![]()
![]()
Nee ik denk eerder verloren
Op de kinderboerderij hadden we ook altijd Poelepetaten(parelhoentjes) maar die waren wel degelijk groter dan de kippen hoor. Oke niet de grote Brahma hennen, maar ook daar zaten ze niet veel onder.

dit is een krielbrahma hen met de kleurslaf Buff Colombia.

dit is een krielbrahma hen met de kleurslaf Buff Colombia.
-
sylvia
Ik bedoel ook de vlees kippen die je bij de C1000 uit de koeling haalt die zo lekker groot zijn,ik bedoel niet al die soorten leuke kippies ,maar gewoon die je kaal bij de super koopt ,geen parelhoen die je kan kopen die groter is dan dat hoor.
-
202spots
~~~~~~
Quote: Dory, das just maar ....ik wist bijgod niet dat dit van het Frans kwam.
En Roger....eerlijk gezegd las ik geen poelepetaat ....maar dacht dat er poepanmestaart stond... :-/
Weet ik veel!!!
~~~~~~
Twas geen echte taalwedstrijd hoor Syl,heb je nu een slag gewonnen in de taalstrijd Roger ;D![]()
![]()
![]()
En Roger....eerlijk gezegd las ik geen poelepetaat ....maar dacht dat er poepanmestaart stond... :-/
Weet ik veel!!!
-
Janet
- 5-sterren

- Contacteer:
???En Roger....eerlijk gezegd las ik geen poelepetaat ....maar dacht dat er poepanmestaart stond... :-/
Weet ik veel!!!
-
sylvia
Hoi Dory ,ik bedoelde de taalstrijd die in belgie al sinds jaar en dag bestaat tussen de Franstalige en Nederlands sprekende BelgenDe parelhoen behoort tot de familie van de fazantachtigen. In Vlaanderen worden parelhoenders ook wel poelepetaat (poule-pintade) genoemd. Pintade is het franse woord voor parelhoen.<<
~~~~~~
Twas geen echte taalwedstrijd hoor Syl,
Weet ik veel!!!