Oogoperatie Tess
Moderator: Lizzy
Re: Oogoperatie Tess
Hoi meis,heel veel sterkte voor jullie allebei en ik duim dat ze er heel erg van opknapt

-
Edelgrijsje
- 4-sterren

Hoi, Heel veel sterkte voor jullie!!
Ik hoop dat ze er van opknapt ( denk het wel hoor )
Heel veel sterkte vandaag Erna
ik denk aan jou en Tess
Heel veel sterkte vandaag 
Hoe is het gegaan?
We zijn weer terug! De operatie an sich is meegevallen. Tess is zo sterk als een beer en heeft zich kranig gehouden. Ze is nu suf van de morfine en dat kan wel tot zondag duren.
Voor de rest ...tsja....het is enorm schrikken wanneer je je hond zo zonder het oog ziet met een enorme bult op de plek waar haar oog hoort te zitten. Het ziet er niet uit en dat is een understatement. De tranen hebben dan ook rijkelijk gevloeid. Maar dat zijn allemaal mijn emoties en die zijn verder niet zo belangrijk. Fijn is dat ze van de pijn af is en dat ze weer fris en fruitig rond kan lopen. We redden het samen wel weer en gaan voor de 16 jaar!
Ik maak en plaats geen foto want het is echt geen fraai gezicht.
Voor de rest ...tsja....het is enorm schrikken wanneer je je hond zo zonder het oog ziet met een enorme bult op de plek waar haar oog hoort te zitten. Het ziet er niet uit en dat is een understatement. De tranen hebben dan ook rijkelijk gevloeid. Maar dat zijn allemaal mijn emoties en die zijn verder niet zo belangrijk. Fijn is dat ze van de pijn af is en dat ze weer fris en fruitig rond kan lopen. We redden het samen wel weer en gaan voor de 16 jaar!
-
Edelgrijsje
- 4-sterren

Nou, fijn dat alles goed is gegaanErna schreef: We zijn weer terug! De operatie an sich is meegevallen. Tess is zo sterk als een beer en heeft zich kranig gehouden. Ze is nu suf van de morfine en dat kan wel tot zondag duren.
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
gelukkig is het goed gegaan, ik kan mij voorstellen dat het geen fraai gezicht is, maar dat zal bij jullie ook wennen zijn. Sterkte met het herstel 
sterkte meis,zal zeker in t begin echt wennen zijn

Gelukkig dat het allemaal goed gegaan is. Ik wens Tess sterkte met herstellen en jou sterkte met wennen.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Gelukkig heeft Tess de operatie nu achter de rug, maar wat zal het ontzettend wennen zijn.
Heel veel sterkte voor jou en Tess.
Heel veel sterkte voor jou en Tess.
-
nikèdog2000
- 5-sterren

erna wat erg voor jou en je meisie
ik hoop dat ze snel hersteld mag zijn
sterkte
en laat jij je tranen maar lopen
dat lucht op
ik hoop dat ze snel hersteld mag zijn
sterkte
en laat jij je tranen maar lopen
dat lucht op
Dat dikke trekt wel weer weg. Komt goed. Heel veel sterkte!
Ik heb destijds heel frequent Traumeel gegeven.
De volgende dag was het al geslonken van een halve tennisbal naar een half ei, de dag erna was er nauwlijks meer zwelling.
Beterschap voor Tess en sterkte voor jou!
Als straks de haartjes er weer op zitten ziet het er stukken beter uit!
De volgende dag was het al geslonken van een halve tennisbal naar een half ei, de dag erna was er nauwlijks meer zwelling.
Beterschap voor Tess en sterkte voor jou!
Als straks de haartjes er weer op zitten ziet het er stukken beter uit!
-
Do
wens je heel veel sterkte
en ach! 1 oog of 2 ze blijft je prachtige Tess
en ach! 1 oog of 2 ze blijft je prachtige Tess