9 dus, wat een ongein. Ik heb meelij met het hondje. 't brandt echt hoor!! en de lintworm zit veel verder als het teentje komt.
Ontwormen dus!!En gauw.
Let wel op dat je een ontwomingsmiddel gebruikt wat ook tegen lintworm werkt bv drontal of milbemax
De middelen van de dierenwinkel werken vaak niet tegen lintworm en ook stronghold werkt niet tegen lintworm.
Ik heb wel is gelezen dat er 'n lucifer (zo'n papier/karton) in de hond z'n poeperd word geduwd voordat ze de showring ingaan , de sulpher werkt irriterend en de hond gaat dan gelijk poepen en poept dan niet tijdens de showing.
Maar ik heb nog nooit gehoord dat er 'n teen knoflook in de poeperd word gestopt om wormen uit te poepen
202 Spots schreef:
Ik heb wel is gelezen dat er 'n lucifer (zo'n papier/karton) in de hond z'n poeperd word geduwd voordat ze de showring ingaan , de sulpher werkt irriterend en de hond gaat dan gelijk poepen en poept dan niet tijdens de showing.
Maar ik heb nog nooit gehoord dat er 'n teen knoflook in de poeperd word gestopt om wormen uit te poepen
eerst die knoflookteen en nu dit,
ik lees hier meer als ik wou weten
dat merk je toch aan je hond!!!!!!!!!!!
als ze pijn hebben of zich ongemakkelijk voelen
niets van dit alles
ik heb het vroeger ook bij mijn dochter gedaan en die had ook nergens last van
probeer het bij je zelf
dan weet je of het brand
nikèdog2000 schreef:
dat merk je toch aan je hond!!!!!!!!!!!
als ze pijn hebben of zich ongemakkelijk voelen
niets van dit alles
ik heb het vroeger ook bij mijn dochter gedaan en die had ook nergens last van
probeer het bij je zelf
dan weet je of het brand
Je hebt het dus niet bij jezelf gedaan maar wel bij je dochter
Maar dan nog... heb je dat wel eens met je huisarts opgenomen?
Ik hoor het ''knoflookverhaal'' niet voor het eerst. Alleen nooit aan gedacht om dat ook bij de hond te doen en desaltniettemin vind ik het wél het overwegen waard. Mocht Bo ooit last krijgen van lintwormen, dan zou ik ook gemalen pompoenpitten proberen. Wanneer de werking onvoldoende zal zijn is voor mij chemisch ontwormen het alternatief.