pup met enorme groeiachterstand op kvv?
Moderator: eelke
Re: pup met enorme groeiachterstand op kvv?
het merg zit er nog altijd in, ze knabbelt meer aan de stukjes vlees die eraan hangen, zal eens kijken voor iets anderd dan
-
Antonia
- 5-sterren

Dat ze aan de stukjes vlees knabbelt kan geen kwaad. Probleem is vaak het merg, doordat dat vet is kan ze er van aan de slinger raken. En verder is het botje erg hard, hierdoor slijten de tanden heel erg. Maar aangezien jouw puppenkind nog moet wisselen is dat nu nog niet zo'n punt.
Pas je wel op dat het botje niet aan haar kaakje komt vast te zitten? Het zou de eerste keer niet zijn dat een hondje met zaag en tang te lijf moet worden gegaan om het botje weer van het onderkaakje af te krijgen.
Pas je wel op dat het botje niet aan haar kaakje komt vast te zitten? Het zou de eerste keer niet zijn dat een hondje met zaag en tang te lijf moet worden gegaan om het botje weer van het onderkaakje af te krijgen.
Zal erop letten, ik laat haar er niet meer alleen, even mag ze eraan knabbelen en dan leg ik het terug weg, zo iets laten liggen gaat toch niet met nog 2 grote honden in huis.
Ze eet met de dag beter, alleen heeft ze nu weer een snotvallingkje, altijd gele snottebellen die uit haar neus komen, moet ik daarvoor iets speciaal doen, of terug naar de DA of gaat dit vanzelf weg?
Ze eet met de dag beter, alleen heeft ze nu weer een snotvallingkje, altijd gele snottebellen die uit haar neus komen, moet ik daarvoor iets speciaal doen, of terug naar de DA of gaat dit vanzelf weg?
[quote="son"]
Zal erop letten, ik laat haar er niet meer alleen, even mag ze eraan knabbelen en dan leg ik het terug weg, zo iets laten liggen gaat toch niet met nog 2 grote honden in huis.
[/quote]
Ik vind een pup met snot in de neus géén goed teken. Ik zou ermee naar de d.a..
[/quote]
[quote="pallas"]
[/quote]
Hier sluit ik me helemaal bij aan, ik heb het bij geen van mijn honden ooit meegemaakt dat er groen snot uit de neus kwam, dus ik denk dat er iets niet helemaal goed zit bij deze pup, niet vreemd gezien de herkomst van de pup......
Sterkte ermee!
[/quote]
Hier sluit ik me helemaal bij aan, ik heb het bij geen van mijn honden ooit meegemaakt dat er groen snot uit de neus kwam, dus ik denk dat er iets niet helemaal goed zit bij deze pup, niet vreemd gezien de herkomst van de pup......
Sterkte ermee!
Tis geel snot, soms heel de dag niets en dan weer plots hangen er wat gele snotbelletjes eraan, zal dan toch maar weer eens contact opnemen met de dierenarts, ze moet ook haal laatste spuije nog krijgen, kan hij, als haar weerstand goed genoeg is even ook ineens doen
sonja
sonja
[quote="son"]
Tis geel snot, soms heel de dag niets en dan weer plots hangen er wat gele snotbelletjes eraan, zal dan toch maar weer eens contact opnemen met de dierenarts, ze moet ook haal laatste spuije nog krijgen, kan hij, als haar weerstand goed genoeg is even ook ineens doen
sonja
[/quote]
Sonja, ik wil je niet bang maken, maar wacht er aub niet te lang mee!! Geel snot is echt niet bet bij een pupje, zeker niet als de pup al niet zo elkker eet en groeit!!
Misschien kan je vandaag nog even bellen met je d.a. en vragen wat hij/zij ervan vindt??
Als je pup niet fit is , kan ie ook niet een enting krijgen.
Eerst zorgen dat alle problemen opgelost zijn en dan weer het lichaam belasten met een enting.
sonja
[/quote]
Sonja, ik wil je niet bang maken, maar wacht er aub niet te lang mee!! Geel snot is echt niet bet bij een pupje, zeker niet als de pup al niet zo elkker eet en groeit!!
Misschien kan je vandaag nog even bellen met je d.a. en vragen wat hij/zij ervan vindt??
Als je pup niet fit is , kan ie ook niet een enting krijgen.
Eerst zorgen dat alle problemen opgelost zijn en dan weer het lichaam belasten met een enting.
Ik weer een gebeld en ja we moeten weer langskomen, niets aan te doen, tis nu eenmaal geen gezond pupje en denk dat we nog dikwijls in de geldbeugel moeten graaien, eigen schuld, maar pupje kan er ook niets aan doen
sonja
sonja
-
poohbeertje52
Bij zware kennelkuch heb je soms lekkere groene snottenbellen...
Goed dat je weer langs gaat. Nu maar hopen dat de ellende weer snel voorbij is.
Sonja sterkte.
Sterkte ermee Sonja !!!
Ben benieuwd of je al geweest ben...of moet je misschien maandag heen?
-
Henk en Donja
- 4-sterren

Sterkte Sonja!
Als ie eenmaal op de rails zit komt het vast helemaal weer goed!
Als ie eenmaal op de rails zit komt het vast helemaal weer goed!