lijkt me slim! dan kun je dat in elk geval uitsluiten,...of niet natuurlijk...maar dan weet je wat meerboskat schreef: ,dan eerst maar een kweek,om zeker te zijn dat het geen of wel een bacterie is
Poes voor de 4e keer blaasontsteking
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re: Poes voor de 4e keer blaasontsteking
Inderdaad,hoop dat het dat is eigenlijk,maar ben bang,we zien wel, eerst maar even een paar dagen rust voor de dameflin schreef: lijkt me slim! dan kun je dat in elk geval uitsluiten,...of niet natuurlijk...maar dan weet je wat meer
laat je tzt nog even weten hoe de vorderingen zijn?
...gaarne graag....
...gaarne graag....
Ja dat doe ikflin schreef: laat je tzt nog even weten hoe de vorderingen zijn?
...gaarne graag....
Wellicht zou je destress kunnen gebruiken voor haar voor zowel de stress als de blaas.
Lees hier wat Tannetje erover zegt en ik moest direct aan jouw Lola denken!
Ik heb ook een Lola - dus dan vergeet je zo'n naam niet snel
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 868.0.html
Lees hier wat Tannetje erover zegt en ik moest direct aan jouw Lola denken!
Ik heb ook een Lola - dus dan vergeet je zo'n naam niet snel
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 868.0.html
Astrid, ze kreeg al een paar weken Desstress van mij,maar nu even niet ,ze was deze week niet meer benaderbaar voor mij om er een Desstess pilletje in te stoppen
Al een paar weken niet gewoon,nu lukt het ook niet meer met fijnstampen in wat water en dan in een spuitje
Heb slagroom geprobeerd met Desstress erin,vla,wie het ook op at,Lola niet :-(
Ga maandag maar weer rustig proberen , Desstress,op wat voor manier dan ook er weer in te krijgen,desnoods met een blikje kattenvoer
Al een paar weken niet gewoon,nu lukt het ook niet meer met fijnstampen in wat water en dan in een spuitje
Ga maandag maar weer rustig proberen , Desstress,op wat voor manier dan ook er weer in te krijgen,desnoods met een blikje kattenvoer
Vroeger (nu nog?) had je van die hele kleine blikjes Gourmet voor katten met ik geloof 85 gram blikvoer er in.
Die gebruikte ik als ik een kat frequent moest pillen en daar deed ik dan een paar dagen mee.
Ze waren er dol op
Die gebruikte ik als ik een kat frequent moest pillen en daar deed ik dan een paar dagen mee.
Ze waren er dol op
Je schreef eerder dat de truc met het invriezen gelukt was, waarom probeer je dat niet weer opnieuw?boskat schreef: Astrid, ze kreeg al een paar weken Desstress van mij,maar nu even niet ,ze was deze week niet meer benaderbaar voor mij om er een Desstess pilletje in te stoppen
Dat werkte 2x en toen niet meerKefraya schreef: Je schreef eerder dat de truc met het invriezen gelukt was, waarom probeer je dat niet weer opnieuw?
Misschien afwisseling brengen in de manier van toedienen,ze is op het moment weer rustiger als eerder afgelopen week en komt weer bij mij knuffelen,met normale pupillen,niet meer van die grote angst ogen/pupillen
[quote="AstridStraver"]
Vroeger (nu nog?) had je van die hele kleine blikjes Gourmet voor katten met ik geloof 85 gram blikvoer er in.
Ze waren er dol op
[/quote
Wil ik morgen gaan proberen ,zal nog wel bestaan de Gourmet
Vroeger hoefde Lola dat niet,was alleen brok,brok en nog eens brok,kon rustig vlees op het aanrecht laten leggen ,met haar in de buurt en zelf even weg gaan,ze begon er niet aan
Nu niet meer ,heb hoop dat ze nu wel gourmet lust:-)
Ze waren er dol op
[/quote
Wil ik morgen gaan proberen ,zal nog wel bestaan de Gourmet
Vroeger hoefde Lola dat niet,was alleen brok,brok en nog eens brok,kon rustig vlees op het aanrecht laten leggen ,met haar in de buurt en zelf even weg gaan,ze begon er niet aan
Nu niet meer ,heb hoop dat ze nu wel gourmet lust:-)
Die bestaan zeker nog. Ook hier een geliefd wapen in de strijd om pillen in te verstoppen voor mijn turkse dames of een kat die niet zo lekker is toch aan het eten te houden. Hier is vooral de mousse erg in trek.
Die kocht ik ook altijd en dan vooral in vissmaken.YaYa schreef: Hier is vooral de mousse erg in trek.
Nu kieper ik iedereen die een pilletje nodig heeft die zo over de tong, maar we ehbben ook vroeger katten gehad waarbij dat een heel gedoe was.
AstridStraver schreef: Die kocht ik ook altijd en dan vooral in vissmaken.
Nu kieper ik iedereen die een pilletje nodig heeft die zo over de tong, maar we ehbben ook vroeger katten gehad waarbij dat een heel gedoe was.
Heb gourmet gekocht,pillen er doorheen fijn gestampt,niet dus,liep bij het bakje weg eerst,even later weer proberen,ze zag me ,weer weg
Toen het maar in haar buurt gezet,heeft ze er iets van gehad,toen kwamen de noren aanstormen en wilden er aan beginnen,het bakje met gourmet/pillen gered en straks maar noren vangen en Lola maar in de kamer opsluiten ,rustig met het bakje en niet eerder weer een deur open totdat ze het op heeft ,gggr .
Ik raak gefrustreerd, kan ik Desstress pillen voor mezelf bestellen zo:-)
Ze at het later helemaal op,die pillen zitten erin,hopen dat het zo blijft gaan:-)
Laatst gewijzigd door boskat op ma 23 jun 2008, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Even een berichtje over Lola,
Ze heeft gisteren voor de 2e achter een volgende keer een beetje gourmet met de Desstress en Cystease pillen, opgegeten
Hoop dat het zo blijft en dat de blaasontsteking wegblijft,vooral
Ze heeft gisteren voor de 2e achter een volgende keer een beetje gourmet met de Desstress en Cystease pillen, opgegeten
Hoop dat het zo blijft en dat de blaasontsteking wegblijft,vooral
Da's goed nieuws! Hopelijk gaat het nu de goede kant uit met Lola!!