vragen & problemen

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: vragen & problemen

ijsselmeer
1-ster
1-ster

Bericht door ijsselmeer »

Lizzy,Nijnke f, Pike Hartelijk dank voor jullie reactie hier kan ik wat mee ,dus laat ik haar maar  .

Het loedertje  verzamel al die takjes op 1 hoopje , dadelijk heb ik een Beverdam in mijn tuin  :)

Ik zag (toen wij Amy nog niet hadden)mensen  met  hun beestje aan het riempje praten of het volwassen
mensen waren of ze gingen niet meer met een vliegtuig op vakantie want dan moest het beestje in het
laadruim ?toen dacht ik DAAR IS EEN STEEK AAN LOS ,en NU doe ik het zelf OOK  sterker nog als ik met Jeannet
zoveel gekroeld zou hebben als met Amy had mijn huwelijk er MISSCHIEN nog beter geweest, kan natuurlijk niet ?  ;D ;D ;D

dus ik bedoel maar wat kan een MENS veranderen  ::)
Groeten Henk
MoniqueAppels
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door MoniqueAppels »

Honden veranderen je leven, voorgoed!
ijsselmeer
1-ster
1-ster

Wij hebben een PROBLEEM met Amy :-[ .als wij weggaan gaat Amy trillen( deed ze nooit ) en als wij en ZEKER als Jeannet thuis komt  plast ze op de bankleuning dat wil zeggen een paar druppels en ook op de vloer t`lijkt wel of ze lopende weg haar plas verliest dit gebeurd ook als ze voor ons/Jeannet `s vertrek uitgelaten is :-\ ,zitten wij op de bank en wij staan op of 1 van ons loopt ze gelijk achter ons aan het is net een schaduw soms worden wij daar wel eens een beetje gek van, :D ze is BEZETEN van Jeannet want als zij weggaat blijft Amy kijken naar de deur en bij elk geluid reageert ze kijkend of Jeannet thuis komt het vrouwtje is haar alles ik kom op een 2e plaats natuurlijk ik ben goed om te stoeien lekkere hapjes en te kroelen.logisch het vrouwtje laat haar uit geeft haar eten en behandeld haar zo langzamerhand als een kind  :-\ Amy vind niets fijner dan tussen ons klem op de bank te liggen en /of op haar rug teliggen zodat wij/ik haar op haar buikje en borstje kunnen kroelen of op haar rug in baby houding in Jeannet haar armen teliggen of bij mij of bij onze jongste zoon die nog thuis woont.
Zou dit verlatingsangst kunnen zijn  :'(? dat achtervolgen deed ze altijd al maar het word steeds erger.
Kan iemand mij raad geven en hoe ik /wij haar daar vanaf kunnen helpen?
Ik hoor het graag .
Groetjes Henk.
Happy Tail
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Happy Tail »

ik zou even een goede gedragstherapeut opzoeken die jullie kan begeleiden hierin en een plan van aanpak maakt. Ze heeft wel erg veel stress als ik je verhaal zo lees.
Dit soort adviezen vind ik niet zo via de mail of internet te kunnen beantwoorden.
wel weet ik zeker dat je even een goed trainings schema op moet stellen om haar te helpen om te leren alleen te zijn.

dat plassen bij thuiskomst is waarschijnlijk gewoon onderdanigheidsplasjes/demoedsplasjes dus da theef tniets te maken met of ze wel of niet uitgelaten is
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

Goed advies. Voor dit soort problemen kun je eventueel wel advies vragen op het Hondengedragsforum, daar kunnen ze je misschien een goede gedragstherapeut adviseren.
ijsselmeer
1-ster
1-ster

Happy Tail & Mevroi Kruim Hartelijk dank voor uw advies .
M.Vr.Groet Henk.

Plaats reactie