Wij hebben een PROBLEEM met Amy

.als wij weggaan gaat Amy trillen( deed ze nooit ) en als wij en ZEKER als Jeannet thuis komt plast ze op de bankleuning dat wil zeggen een paar druppels en ook op de vloer t`lijkt wel of ze lopende weg haar plas verliest dit gebeurd ook als ze voor ons/Jeannet `s vertrek uitgelaten is

,zitten wij op de bank en wij staan op of 1 van ons loopt ze gelijk achter ons aan het is net een schaduw soms worden wij daar wel eens een beetje gek van,

ze is BEZETEN van Jeannet want als zij weggaat blijft Amy kijken naar de deur en bij elk geluid reageert ze kijkend of Jeannet thuis komt het vrouwtje is haar alles ik kom op een 2e plaats natuurlijk ik ben goed om te stoeien lekkere hapjes en te kroelen.logisch het vrouwtje laat haar uit geeft haar eten en behandeld haar zo langzamerhand als een kind

Amy vind niets fijner dan tussen ons klem op de bank te liggen en /of op haar rug teliggen zodat wij/ik haar op haar buikje en borstje kunnen kroelen of op haar rug in baby houding in Jeannet haar armen teliggen of bij mij of bij onze jongste zoon die nog thuis woont.
Zou dit verlatingsangst kunnen zijn

? dat achtervolgen deed ze altijd al maar het word steeds erger.
Kan iemand mij raad geven en hoe ik /wij haar daar vanaf kunnen helpen?
Ik hoor het graag .
Groetjes Henk.