Propalin helpt niet meer....
Moderator: Lizzy
Re: Propalin helpt niet meer....
Heerlijk!!
Dat is geweldig nieuws Lizzy !!!
-
Femke
- 5-sterren

Wauw Lizzy wat een heerlijk nieuws!!!
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Gelukkig!
Geweldig Lizzy! Ik heb het inmiddels ook voor Kyra in huis!
Nog even een vraagje hoe geef jij het Lizzy? Er staat twee maal per dag met de maaltijd innemen met veel water. Ze krijgen hier maar 1 keer eten en veel drinken is er ook niet bij. Kyra is 7 kg voor haar zal ik maar twee keer een halve pil aanhouden?
Ik zou zelf 1 keer per dag 1 pil geven. En als dat niet werkt, zou je nog 2 keer per dag een halve kunnen geven (je knipt ze gemakkelijk door trouwens). Maar ik zou beginnen met 1 keer per dag een pil. Ik maak een paar uur van te voren het eten al klaar, dan knip ik zo'n pil in kleine stukjes en vermeng ik dat met haar eten. Die pillen smelten en ze eet ze probleemloos op. Die andere pil (Pinkel krijgt er twee maar Pinkel weegt ook 24 kilo) stop ik gewoon in dr strot.~Joke~ schreef: Nog even een vraagje hoe geef jij het Lizzy? Er staat twee maal per dag met de maaltijd innemen met veel water. Ze krijgen hier maar 1 keer eten en veel drinken is er ook niet bij. Kyra is 7 kg voor haar zal ik maar twee keer een halve pil aanhouden?
Ik ben zo benieuwd joh, of het bij Kyra ook gaat helpen. Heb jij ook de druppels van Bloem? Die geef ik ook wel in 2 keer.
Bedankt!
De druppels heb ik niet, ik wil het eerst zo proberen. Haar eten staat al klaar dan gooi ik er nu alvast een pil in
De druppels heb ik niet, ik wil het eerst zo proberen. Haar eten staat al klaar dan gooi ik er nu alvast een pil in
Ik ben heel benieuwd of het voor Kyra ook gaat werken! Succes!
Dank je!
Joke, hoe gaat het met jouw hond op deze middelen?
Ze verliest nog wel urine maar ik zie geen bloed meer dat is dus positief! Ze krijgt alleen de verikan. 1 Tablet 1 keer per dag, zou ik nog iets kunnen veranderen of toevoegen?
Pinkel krijgt dus twee tabletten (maar OK, zij is groter/zwaarder) en Quertilla van Bloem. Daarop houdt ze het 95% droog. Ik moet haar wel vaker laten plassen als de andere dame. Maar dat lijkt me niet meer dan normaal. Toch, als ik bedenk dat ze echt elke dag met complete natte billen wakker werd en ook overdag overal plasjes en plassen urine verloor, vind ik 95% echt zeer goed. Ze was 90% droog op Propalin/Enurace. Ik zou dus zeker de Quertilla erbij gaan geven. Ik geef 40 druppels. Twee keer per dag 20.
Ik ben even naar het natuurwinkeltje geweest en gevraagd. Volgens hun kan ik Kyra wel 2 keer per dag een tablet geven. Eerst dat proberen en lukt dat niet voldoende dan nog Quertilla erbij.
Incurin [oestrogeen] geef je ook onafhankelijk van het gewicht en de grootte van de hond, ik probeer het gewoon.
Ik heb haar zonet haar groentemix met de pil gegeven want het moet ingenomen worden met eten staat op de bijsluiter en ze eten hier maar 1 keer per dag. Misschien is het voor de nachtelijke incontinentie ook wel goed om de groente 's morgens te geven. Er zijn groentes die het plassen bevorderen zoals de koolsoorten en groenselderij ed en als ik groentemix als ontbijt geef is haar avondeten ook niet zo nat, dus minder te plassen hoop ik
.
Kyra heeft het niet in die mate van Pinkel maar toen ik zonet de witte slopen die om de hondenkussens zitten controleerde zag ik wel urinevlekken. Ik hou je op de hoogte!
Incurin [oestrogeen] geef je ook onafhankelijk van het gewicht en de grootte van de hond, ik probeer het gewoon.
Ik heb haar zonet haar groentemix met de pil gegeven want het moet ingenomen worden met eten staat op de bijsluiter en ze eten hier maar 1 keer per dag. Misschien is het voor de nachtelijke incontinentie ook wel goed om de groente 's morgens te geven. Er zijn groentes die het plassen bevorderen zoals de koolsoorten en groenselderij ed en als ik groentemix als ontbijt geef is haar avondeten ook niet zo nat, dus minder te plassen hoop ik
Kyra heeft het niet in die mate van Pinkel maar toen ik zonet de witte slopen die om de hondenkussens zitten controleerde zag ik wel urinevlekken. Ik hou je op de hoogte!