7 for Seven Vital druppels Worm

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Re: 7 for Seven Vital druppels Worm

Hitam
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Hitam »

kwa ingrediënten vermoed ik dat de Verm-x wat effectiever zal zijn dan de 7 for seven druppels.
cathrien
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door cathrien »

Lizzy schreef: Ik vind persoonlijk dat rauwe/verse voeding met voldoende vleesbot de beste manier om te voorkomen. Dat en af en toe wat knoflook en/of probiotica.
Lizzy dus als ik het goed begrijp hoef ik het niet meer te gebruiken ( Verm-X) nu ik Barf?
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

cathrien schreef: Lizzy dus als ik het goed begrijp hoef ik het niet meer te gebruiken ( Verm-X) nu ik Barf?
Iedereen moet dat natuurlijk zelf uitmaken! Als jij je prettig voelt om dit middel te geven, vind ik dat je dat zeker moet doen. Ik vind het zelf onplezierig om mijn honden preventief spullen te geven. Zelfs natuurlijke middelen. Ik geef niks preventief. Ik geef pas iets als het echt nodig is (zoals bijv. glucosamine - dat geef ik niet aan een pup of jonge hond om problemen te voorkomen. Ik geloof daar niet in. Ik geloof dat een hond uit zijn voeding alle stoffen moet kunnen halen die hij nodig heeft). En zo denk ik ook over middelen tegen parasieten. Want is het eigenlijk wel zo goed om iets te geven waardoor wormen geen kans meer maken? Wormen schijnen namelijk ook (als ze in beperkte maten aanwezig zijn) een nuttige funtie te hebben....
cathrien
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door cathrien »

Lizzy schreef: Iedereen moet dat natuurlijk zelf uitmaken! Als jij je prettig voelt om dit middel te geven, vind ik dat je dat zeker moet doen. Ik vind het zelf onplezierig om mijn honden preventief spullen te geven. Zelfs natuurlijke middelen. Ik geef niks preventief. Ik geef pas iets als het echt nodig is (zoals bijv. glucosamine - dat geef ik niet aan een pup of jonge hond om problemen te voorkomen. Ik geloof daar niet in. Ik geloof dat een hond uit zijn voeding alle stoffen moet kunnen halen die hij nodig heeft). En zo denk ik ook over middelen tegen parasieten. Want is het eigenlijk wel zo goed om iets te geven waardoor wormen geen kans meer maken? Wormen schijnen namelijk ook (als ze in beperkte maten aanwezig zijn) een nuttige funtie te hebben....
Bedankt voor je antwoord het is mijn duidelijk.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Overigens wel een kanttekening op wat ik zelf heb geschreven: heb je een hond die steeds maar weer besmet raakt met wormen (hetgeen met vleesbotten in de voeding niet vaak voor komt): dan kan zo'n middel tijdelijk wel heel handig zijn, denk ik!

Plaats reactie