Eindelijk NVWA

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Eindelijk NVWA

petralita
5-sterren
5-sterren

Bericht door petralita »

zooooo nieuwsgierig naar het resultaat... :shy:
Lida. S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lida. S »

Alles goed gegaan, Hilje zal een verslagje maken. Maar ik doe geen lijntjes meer. Jammer maar ik neem geen enkel risico
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Lida. S schreef:Alles goed gegaan, Hilje zal een verslagje maken. Maar ik doe geen lijntjes meer. Jammer maar ik neem geen enkel risico
Wat ontzettend jammer dat de uitkomst blijkbaar zodanig is dat er sprake is van een risico... Jammer, maar begrijpelijk dat je het zekere voor het onzekere neemt. Ik hoop dat jullie in ieder geval een gezellige dag hebben gehad met z'n drieën, en bedankt voor alle vleesjes die ik de afgelopen jaren bij je heb mogen scoren! :flowers:
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

Lida. S schreef:Alles goed gegaan, Hilje zal een verslagje maken. Maar ik doe geen lijntjes meer. Jammer maar ik neem geen enkel risico
Dat geeft al iets weg over de uitkomst :'( . Wat ontzettend jammer! Hartelijke dank voor je inzet voor het verspreiden van de mooie producten hier op BP Lida, iedereen zal er begrip voor hebben dat je er nu mee stopt. Ik ben heel nieuwsgierig naar het verslag.
Ligaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ligaa »

Wat jammer zeg, waarom moet alles toch zo moeilijk.. :boo:

Maar ontzettend bedankt voor alle tijd en moeite die je er altijd ingestopt hebt. Je bent een topper. :thumbup:
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Dat je de conclusie trekt om geen lijntjes meer te doen klinkt niet als een goede uitkomst :(
Ik ben heel benieuwd naar het verslag.
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

>:( >:( >:( dit geeft al veel weg. Zooooo jammer. BAH.
Waarom moet er nou in dit land altijd zoveel regels zijn.
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

Tja, je antwoord zegt al heel veel :- Kan me wel voorstellen dat je heel voorzichtig bent (geworden), na alles wat je meegemaakt hebt :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Wel onwijs jammer dat het op zo'n manier moeilijker wordt om aan mooie en betaalbare producten te komen :-[
nikèdog2000
5-sterren
5-sterren

Bericht door nikèdog2000 »

wat een domper
dit voorspelt niet veel goeds
jammer dat je het niet meer ga doen
en jammer voor al die hondjes
lianneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door lianneke »

Lida, als dat jouw besluit is dan doe je daar goed aan.
Er zal ongetwijfeld een goede reden voor zijn. In ieder geval bedankt voor alle keren dat je het wel gedaan hebt.
Je bent een tof mens!!!
Daantje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Daantje »

Het was een verhelderend gesprek,waarschijnlijk nog met een vervolggesprek.We ( Kim en ik)komen er later nog op terug met een gedegen verslag.
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Daantje schreef:Het was een verhelderend gesprek,waarschijnlijk nog met een vervolggesprek.We ( Kim en ik)komen er later nog op terug met een gedegen verslag.
Fijn! Ik kijk er naar uit. Alvast bedankt voor de moeite!
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Daantje schreef:Het was een verhelderend gesprek,waarschijnlijk nog met een vervolggesprek.We ( Kim en ik)komen er later nog op terug met een gedegen verslag.
Dat dus. Ik hoop eigenlijk nog wel op een vervolggesprek. Denk dat dat wel nodig gaat zijn.

Het was super gezellig Hilje en Lida! Fijn om dit samen gedaan te hebben. Ik heb een ontzettend leuke en interessante dag gehad! :-* :-* :-*
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Daantje schreef:
Het was een verhelderend gesprek,waarschijnlijk nog met een vervolggesprek.We ( Kim en ik)komen er later nog op terug met een gedegen verslag.
Ik ben heel benieuwd, wel fijn dat het een en ander nu helder is!
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Anne in Duitsland schreef:Wat ontzettend jammer dat de uitkomst blijkbaar zodanig is dat er sprake is van een risico... Jammer, maar begrijpelijk dat je het zekere voor het onzekere neemt. Ik hoop dat jullie in ieder geval een gezellige dag hebben gehad met z'n drieën, en bedankt voor alle vleesjes die ik de afgelopen jaren bij je heb mogen scoren! :flowers:
Ik wil me graag aansluiten bij Anne!

Wat jammer Lida; je had zoveel plezier met jouw lijntje rijden. Ontzettend!! bedankt voor al het prachtige vlees dat ik onze boefjes dankzij jou kon geven :-*

Plaats reactie