Huizen kopen/verkopen?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Huizen kopen/verkopen?

Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

heicke schreef: Proficiat Angelique! Fijn dat jullie het verkocht hebben.

Hier was een bod op ons huis, maar in Duitsland hang je niet vast aan je biedingen en kun je 1 week later de makelaar opbellen met de mededeling dat je je hebt bedacht...  >:( Dus gisteren weer kijkers gehad en morgen ook weer, in de hoop dat daar een nieuw bod uitkomt. Weer opnieuw beginnen en alle blijdschap in de grond geboord  :-[
In Duitsland is het idd pas verkocht als je bij de notaris zit. Heeft voor- en nadelen.
Je kunt dus bijvoorbeeld op het laatste moment nog een hoger bod van iemand anders accepteren. Ook als je alles al "rond" hebt.
Maar heel erg lullig nu voor jullie dat het niet doorgaat natuurlijk  :-\
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Hier was een bod op ons huis, maar in Duitsland hang je niet vast aan je biedingen en kun je 1 week later de makelaar opbellen met de mededeling dat je je hebt bedacht...  >:( Dus gisteren weer kijkers gehad en morgen ook weer, in de hoop dat daar een nieuw bod uitkomt. Weer opnieuw beginnen en alle blijdschap in de grond geboord  :-[
Ahh, dat is balen zeg  :-\  dat systeem is best ruk ja, zie je in die engelse programma,s ook. Denk je een tent gekocht te hebben geven ze 'm voor je neus aan een ander. En vice versa natuurlijk. :(
Maar lichtpuntje dar wr weer nieuwe kijkers zijn, laten we hopen dat daar wat bij zit!
lianneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door lianneke »

Wat vervelend is dit zeg, dan heb ik toch liever de Nederlandse gang van zaken.
Moed houden! (Ook al lijkt me dat soms best moeilijk).
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Morgen tweede bezichtiging. Ik vind het spannend. Ik hoop dat we er uit kunnen komen voor een leuk prijsje en dat het dan niet te lang meer duurt. Meneer wilde dit jaar nog verhuizen, misschien gaat dat ook wel lukken.
Ook voor Veraatje. Ze heeft echt behoefte om wat meer van de 'wereld' te gaan zien. Rondkruipen kan hier gewoon niet en de box wordt te klein om goed in te bewegen.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Zeg Lique. Jullie hebben jullie huisje zo goed als verkocht. Maar eigenlijk ook het nieuwe stulpje met de zandbak enzo al aangekocht?
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

koekje schreef: Zeg Lique. Jullie hebben jullie huisje zo goed als verkocht. Maar eigenlijk ook het nieuwe stulpje met de zandbak enzo al aangekocht?
Ja, dat hebben we tegelijkertijd gedaan  :) Moet nog wel getekend worden, maar dat komt vast wel  :)
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Dat lijkt me fijn koekje. Ik heb voor Dwayne van die puzzelmatten liggen. Kan hij fijn op schravelen.
BusKay

Bericht door BusKay »

Ze hebben een liedje van gemaakt:

Wel een broekie die zingt maar het lijkt wel goed te komen met die jongen.
Voor de analfabeten heb ik de lyrics maar weggelaten...

All congrats with those housesssss....
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

koekje schreef: Morgen tweede bezichtiging. Ik vind het spannend. Ik hoop dat we er uit kunnen komen voor een leuk prijsje en dat het dan niet te lang meer duurt. Meneer wilde dit jaar nog verhuizen, misschien gaat dat ook wel lukken.
Ook voor Veraatje. Ze heeft echt behoefte om wat meer van de 'wereld' te gaan zien. Rondkruipen kan hier gewoon niet en de box wordt te klein om goed in te bewegen.
En? Was die de 2de keer nog net zo leuk...zei het nog leuker  :)
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik ben zelf niet geweest, maar het spelletje van heen en weer bieden is hopelijk begonnen.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Owww, dat is best spannend natuurlijk. Succes, ik duim voor een snelle overeenkomst!
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Het liefst hebben we natuurlijk morgen een telefoontje dat het bod geaccepteerd is. Maar zoiets zal wel niet gebeuren  :P
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

koekje schreef: Het liefst hebben we natuurlijk morgen een telefoontje dat het bod geaccepteerd is. Maar zoiets zal wel niet gebeuren  :P
Wij hebben dit huis binnen een uur gekocht, ging best snel :P
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

koekje schreef: Het liefst hebben we natuurlijk morgen een telefoontje dat het bod geaccepteerd is. Maar zoiets zal wel niet gebeuren  :P
Wij waren net als Eelke in een goed uurtje klaar. Was wel een heel slopend uurtje!
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Idem hier, zowel bij kopen als bij verkopen was het bieden snel gedaan. Bij het kopen zat ik in Z-Duitsland trouwens, heel gek als je dan op een terras zit en 6x per uur telefoon hebt :biggrin2:

Plaats reactie