Re: Wat heb je enzovoort....deel 661

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

[quote="Kaela"]
Moe en verdrietig. Life sucks sometimes.
[/quote] :bigarmhug:  :-*  :flowers:

[quote="Kaio"]
Holy sh*t!  :o DOS commando's auw, da's lang geleden  ::)
@ reanimatiepoging nummer teveel
[/quote]  :throw:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

[quote="Kim_S"]
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-*
[/quote]
+2
Na het thuiskomen vanavond een hyper corgi. Die heeft duidelijk niet ontspannen gelegen. Ik was vergeten de radio aan te zetten. Ik denk dat ze de nachtgeluiden van de bouwplaats hier vlakbij erg eng vindt. Arm mutsie.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Dank jullie wel. Het wordt er vandaag niet makkelijker op, maar hulptroepen zijn ingeschakeld en daar gaan we eerst maar eens goed mee overleggen en nadenken.
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

[quote="Kaela"]
Dank jullie wel. Het wordt er vandaag niet makkelijker op, maar hulptroepen zijn ingeschakeld en daar gaan we eerst maar eens goed mee overleggen en nadenken.
[/quote]

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

[quote="Kaela"]
[/quote]
:bigarmhug:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Vanwege het extreem mooie weer de wandelschoenen aangetrokken en met Zoë gaan wandelen. Helaas halverwege het pad kwijtgeraakt en toen moesten we door de bushbush. Zoë is daar geen fan van. Dat is echt een paadjeshond. Dus uiteindelijk liep ik door de bushbush terwijl ik een corgi aan het dragen was. [emoji16] Gelukkig daarna weer het pad gevonden. Zoë was helemaal opgelucht. [emoji50] Nouja we hebben genoten van het mooie weer en de dappere prinses ligt nu heerlijk te slapen.
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Dat weegt niet niks...zo'n Corgi  :o
Heerlijk dat ze nu zoet slaapt  ;)

Rondje bos : bal 1 was snel kwijt, van het pad af en Rocco aangespoord de bal te zoeken, ging hij in het water staan kijken  ??? De kant is daar nogal steil dus ik dacht 'niet springen'  >:( (hij is daar een keer ingesprongen en ik had hulp nodig om hem er weer uit te krijgen). Met bal zoeken van het pad af, door de bladeren, 2x in een megadr*l gestapt  :yucky: :yucky: :yucky:
Bal 2 (áltijd een reservebal bij me) was 50 m verder al vermoord  ::) dus daar hadden we ook niks meer aan... :-X

Nog een leuke Parson Russell tegengekomen, met broken coat. Wat een leuk koppie had die :smitten:
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

hannabelgje schreef: Vanwege het extreem mooie weer de wandelschoenen aangetrokken en met Zoë gaan wandelen. Helaas halverwege het pad kwijtgeraakt en toen moesten we door de bushbush. Zoë is daar geen fan van. Dat is echt een paadjeshond. Dus uiteindelijk liep ik door de bushbush terwijl ik een corgi aan het dragen was. [emoji16] Gelukkig daarna weer het pad gevonden. Zoë was helemaal opgelucht. [emoji50] Nouja we hebben genoten van het mooie weer en de dappere prinses ligt nu heerlijk te slapen.
Oh, ik heb er ook zo een!  Die loopt het liefst op asfalt.  ::) ;D 
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Best genant, denken dat je je sportschool belt om te informeren over aquajogging en dan een ICT bedrijf aan de lijn blijken te hebben. Ik denk dat ik iemand een goed verhaal voor bij zijn collega's heb bezorgd  ::)
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Kaela schreef: Best genant, denken dat je je sportschool belt om te informeren over aquajogging en dan een ICT bedrijf aan de lijn blijken te hebben. Ik denk dat ik iemand een goed verhaal voor bij zijn collega's heb bezorgd  ::)
Het kan erger [emoji57] wij worden regelmatig gebeld voor thuiszorg (dan draaien ze 2 cijfers om) hoogbejaarde mensen in het plat Veluws (lijkt op Drents, dus dat kan ik verstaan) dat de zuster nog niet is geweest en we moeten (vul in wat van toepassing is) zie je, dus de zuster moet toch echt zo komen. En dan vervolgens ben ik zo'n 15 minuten bezig dat ze echt niet de icare aan het bellen zijn maar met ons bedrijf. Kan echt hilarisch zijn overigens!
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Heerlijk gewandeld met Charlie, verder heel hard gewerkt. En vanavond gezellig de verjaardag van een buurvrouw gevierd. Leven is weer even wennen zonder therapie haha.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

constance.blokzijl schreef: Het kan erger [emoji57] wij worden regelmatig gebeld voor thuiszorg (dan draaien ze 2 cijfers om) hoogbejaarde mensen in het plat Veluws (lijkt op Drents, dus dat kan ik verstaan) dat de zuster nog niet is geweest en we moeten (vul in wat van toepassing is) zie je, dus de zuster moet toch echt zo komen. En dan vervolgens ben ik zo'n 15 minuten bezig dat ze echt niet de icare aan het bellen zijn maar met ons bedrijf. Kan echt hilarisch zijn overigens!
Oh dat is ook wel erg ja! Zal soms ook wel vervelend zijn, maar als het af en toe ook heel grappig is, dan blijft het leuk!

OT: een uur voor de wekker wakker zijn. Dat kan zo leuk zijn, als je fit wakker wordt  :sleep1:
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Hier was ik ook een uur voor mijn wekker wakker.
Met dank aan de buren die dezelfde wekker hebben en die ik dus in de slaapkamer hoorde.......
Ze waren ook zo aardig om elke keer op de snooze te drukken in plaats van uit te zetten dus uur lang elke 10 minuten ging die wekker  :-\
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Gisteravond kwam zoonlief (die sinds 3 maanden uit huis is0 ineens meeeten. We waren met z'n drietjes, alleen ik met de kinders. Afijn, biefstukkies een beetje verdeeld over ons drieën (2 voor 3 man), meer aardappelpuree gemaakt, en een gróte pan appelmoes. Wat denk je? Appelmoes op  ::) :biggrin2:  Het was heel gezellig en we hebben vreselijk gelachen  ;D ;D ;D
Hij had onze poezels zóoo gemist, nummer 3 was nog buiten en die ging hij roepen in de tuin! Afijn, alle 3 weer geknuffeld en ineens? zat z'n neus helemaal vol en tranende ogen maar hij is zo stapel op ze :smitten:  Vroegah had hij er alleen last van als er éen op z'n bed bleef slapen maar zo leven in huis met 3 poezen dat ging altijd wel...

*aanvulling gepost*
Laatst gewijzigd door - pien - op do 05 nov 2015, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Kaela schreef: Best genant, denken dat je je sportschool belt om te informeren over aquajogging en dan een ICT bedrijf aan de lijn blijken te hebben. Ik denk dat ik iemand een goed verhaal voor bij zijn collega's heb bezorgd  ::)
Ach joh je hebt een paar personen weer goed laten lachen! Onbetaalbaar is dat !  :biggrin2:

hmm ik ga Kaio maar eens borstelen waarna ik denk ik weer met mijn grote hobby, behang verwijderen verder ga.....

Gesloten