Hallo Barfplaats, ik ben Mello (voorheen Almond)!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Hallo Barfplaats, ik ben Almond (of misschien Mellow *grijns*)!

Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Spikkelneus schreef:Misschien omdat ´zacht´ de exacte betekenis is van Mellow?

Nee joh.. Meen je dat nou? Nooit geweten. :biggrin2: :biggrin2:

Maar is Almond wel Mellow dan? In de zin van zacht, relaxed, ontspannen? Of is dat wishfull thinking Anne?

Het lijkt me iig geen 'mieperd' en dat is de associatie die ik ermee heb, met de naam dus...
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Siberienne schreef:Nee joh.. Meen je dat nou? Nooit geweten. :biggrin2: :biggrin2:

Maar is Almond wel Mellow dan? In de zin van zacht, relaxed, ontspannen? Of is dat wishfull thinking Anne?

Het lijkt me iig geen 'mieperd' en dat is de associatie die ik ermee heb, met de naam dus...
Zoals alle kinderen is Mellow vooral mellow wanneer hij slaapt. :biggrin2: Als hij ergens ligt en ik zeg iets tegen hem, gaat ie meteen wijdbeens op zijn rug liggen om op zijn buik te worden gekrabbeld. ::) Qua karakter is hij mellow in de betekenis van joviaal, hartelijk, sympathiek (Van Dale Engels-Nederlands, betekenis 5 :biggrin2: ). Hij is dol op mensen en aandacht.

Maar voor ons hier in Zweden verwijst Mello (zonder w) dus in eerste instantie naar Melodifestivalen, de Zweedse voorrondes van het Eurovisie Songfestival. Dat is echt een gigagebeurtenis hier, vier voorrondes die ieder voor zich een ESF zijn qua opzet en omvang. De Zweden korten Melodifestivalen af als Mello, en als je Almond in dat licht bekijkt, heb je het dus over een groots spektakel vol kunst en kitsch en extravaganza en dans en muziek en en en. En dat past qua betekenis heel goed bij onze amandel! ;D

Misschien kan ik zijn naam beter als Mello schrijven; oogt ook iets mannelijker. :D
eelke
Moderator

Re: Hallo Barfplaats, ik ben Almond (of misschien Mello *grijns*)!

Bericht door eelke »

Zonder W leest het mannelijker en minder zacht inderdaad. En als je Meeeeeeeeeeeellooo roept, heb je wel de è van Almond.

Ja, Mello it is, vind ik :cool:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

eelke schreef:Zonder W leest het mannelijker en minder zacht inderdaad. En als je Meeeeeeeeeeeellooo roept, heb je wel de è van Almond.

Ja, Mello it is, vind ik :cool:
Ja, ik kijk er nu ook beter tegenaan. Ik denk dat dit 'm wordt.

Kim, mag Marsh-mello ook van je? :P
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Anne in Zweden schreef:Ja, ik kijk er nu ook beter tegenaan. Ik denk dat dit 'm wordt.

Kim, mag Marsh-mello ook van je? :P
Dan zou ik er Mars-Mello van maken :P :biggrin2:

Hallooooo Melloooooo!!! :D
Cait_ie
3-sterren
3-sterren

Bericht door Cait_ie »

Anne in Zweden schreef:
Misschien kan ik zijn naam beter als Mello schrijven; oogt ook iets mannelijker. :D
Mijn Mellow voelt zich nu wel een ietsie tikkie beledigd! :-X :P
Veel plezier met Mello, leuk, een (bijna) naam genoot erbij ^^
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Hoe is het met Mello(w) Almond etc? pics!
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

Ik zie het nu pas maar wat een prachtig hondje en die filmpjes daar smelt je toch van :D
Alsnog heel veel plezier met hem
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Hadieha! Sorry voor de radiostilte, ik had het vreselijk druk met werken de afgelopen paar weken en ben vergeten dit topic bij te houden. :-[

Maar onze Mello Bello gaat goed! Het is echt een schatje, hij is leergierig, nieuwsgierig, speels, gek, gehoorzaam, relaxt en heel sociaal. Zelfs als hij stout is (= een schoen opeet) pakt hij het goedkoopste exemplaar: een slof van baasje ipv de peperdure Vivobarefoots van vrouwtje. ;D En hij houdt van lekker eten, dus als ik kater Sven te eten geef op het aanrecht in de hondenkeuken en er blijft iets over en ik vergeet dat van het aanrecht te halen, dan staat Mello er al snel op zijn achterpoten bij. :biggrin2: Wel weer schattig is dat hij denkt dat het de plastic kattenvoerschaaltjes zijn die zo lekker smaken, ipv het voer, dus nadat hij ze heeft afgelikt pakt hij het schaaltje heel voorzichtig tussen zijn voortanden, om er heeeel voorzichtig mee langs de andere honden te lopen, op weg naar een plekje waar hij in alle rust het schaaltje kan opknabbelen. ::) Er zijn er nu een paar minder rond van vorm. :biggrin2: Maar inmiddels heeft hij begrepen dat vrouwtje alles ziet en dat wegsluipen met een schaaltje dus vergeefse moeite is. :biggrin2:

Echt, het is een heerlijke knuffel. Zodra hij mij ziet of hoort gaat ie wijdbeens op zijn rug liggen ;D ; ik maak mezelf uiteraard wijs dat hij mijn natuurlijke overwicht en roedelleiderschap herkent en zich daar onmiddellijk aan wenst te onderwerpen, :biggrin2: maar in werkelijkheid wil hij gewoon op zijn buikje gekrabbeld worden door de trainingssnoepjesautomaat. ;D

Ik heb momenteel geen leuke foto's van hem, maar zal er een dezer dagen een paar maken - als hij lang genoeg stilzit. ::)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Hahahahaha, jullie klinken echt helemaal gelukkig met elkaar ;D . Echt gaaf! Ik moest zooo lachen om
ik maak mezelf uiteraard wijs dat hij mijn natuurlijke overwicht en roedelleiderschap herkent en zich daar onmiddellijk aan wenst te onderwerpen, :biggrin2: maar in werkelijkheid wil hij gewoon op zijn buikje gekrabbeld worden door de trainingssnoepjesautomaat. ;D
;D ;D
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Even om de ergste fotohonger te stillen; later meer!

Mello voor BP.jpg
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Oh, ik krijg er alleen maar meer honger van :smitten:
Neally
5-sterren
5-sterren

Bericht door Neally »

Oh geweldig. Die kijkt zo mijn ziel in. (he loves the one behind the camera) :smitten: :smitten:
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Zo'n lief koppie is natuurlijk ook wel erg moeilijk om boos op te worden :-*
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Dank je Anne!
****smelt****

Plaats reactie