- pien - schreef:
Jusses, ben jij 't
Schrik me dood van die vent
Ehm, zou kunnen, maar ik ben er niet gerust op dat er dan niet gepiest gaat worden op éen of ander bed
Deuren boven dicht op éen na en het klupje naar boven bonjouren?
Ik zou niet te veel in het rond beginnen dragen en verwisselen, das ook niet bevorderlijk voor de rust in huis.
Laat ze maar even.
Als de katten nu toevallig buiten zouden gaan, is het wel een idee om even het luikje te sluiten en Brum beneden te laten. Voor een uurtje of zo en dan weer terug zoals het nu is. Maar als je eigen katten liever binnen blijven, zou ik het zo maar laten.
De hordeur is af en zit erin maar is nog niet uit-/inbraakbestendig. Er moet nog een haak en een knip op.
Brum zit er af en toe doorheen te gluren maar rent gauw de trap weer op als 'ie éen van de ouwe garde ziet...
- pien - schreef:
De hordeur is af en zit erin maar is nog niet uit-/inbraakbestendig. Er moet nog een haak en een knip op.
Brum zit er af en toe doorheen te gluren maar rent gauw de trap weer op als 'ie éen van de ouwe garde ziet...
Lijkt me een super idee die hordeur! Kunnen ze elkaar zien en zodoende beter wennen.
Het komt helemaal niet tot vechten, dat was al niet voorheen. En das al heel wat.
Brum kan nu gewoon op zijn eigen tempo wennen aan de anderen en zelf beslissen wanneer hij klaar is om hen eens beter te bekijken. Bovendien zal hij snel leren dat ze toch niet bij hem kunnen komen en hij vanop een veilige afstand alles kan bekijken zonder bang hoeven te hebben. Dat doet echt wonderen. Dan kan hij zien dat het geen monsters zijn.
pearlsofpassion schreef:
Het komt helemaal niet tot vechten, dat was al niet voorheen. En das al heel wat.
Brum kan nu gewoon op zijn eigen tempo wennen aan de anderen en zelf beslissen wanneer hij klaar is om hen eens beter te bekijken. Bovendien zal hij snel leren dat ze toch niet bij hem kunnen komen en hij vanop een veilige afstand alles kan bekijken zonder bang hoeven te hebben. Dat doet echt wonderen. Dan kan hij zien dat het geen monsters zijn.
Dat stelt me nog steeds gerust
Zo 'moeilijk' is het in al die jaren nog niet geweest...maar ja, dat is misschien geluk geweest.
Brum bekijkt de 'tralies' van veilige afstand
Hij heeft zulke grappige ogen ... dat viel me laatst pas op
Van die zwarte pupillen, eromheen is het lichtgroen en dan het randje om het zwart van een diep groen en dat wordt breder en weer smaller...een openbaring
Of hebben alle katten dat?
Tis een lekkere druif
Hij heeft de kitrandjes in de badkamer ontdekt en nu is er een paar centimeter verdwenen Ik appte Martine en die begreep ineens het mysterie van de verdwenen kit in haar badkamer
Ik heb even gegoegeld en het zou geen kwaad kunnen...ik hou 'm wel in de gaten natuurlijk
Hielp hij jou ook met kamerplanten snoeien Martine ? Of valt dat gewoon onder slopen