Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bonnie is er nog steeds!! galblaas ook verwijderd.... duimen mag nog steeds!!

Lida. S
5-sterren
5-sterren

Re: Bonnie is er nog steeds!! galblaas ook verwijderd.... duimen mag nog steeds!!

Bericht door Lida. S »

Marlou is om 19.12 online geweest, maar geen update. Dit vind ik wel een reden om je zorgen te maken
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Lida. S schreef: Marlou is om 19.12 online geweest, maar geen update. Dit vind ik wel een reden om je zorgen te maken
Ze gingen er toch heen vanavond :-\

:duimen: :duimen: :duimen: heel hard
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

die is daar nog.....ze is niet zomaar weer thuis natuurlijk!
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Lida. S schreef: Marlou is om 19.12 online geweest, maar geen update. Dit vind ik wel een reden om je zorgen te maken
Ik durf er niets meer over te denken...
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

half 3 laatste update geweest..
da klopt nie..  :-[
toch? of word ik nu paranoia?
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

spreeuwtje schreef: half 3 laatste update geweest..
Ik deel het gevoel maar meestal als ze bij Bonnie geweest waren kwam de update zo rondom 22.30 - 23.30 en daar houdt ik me nu ook maar aan vast want ook hier nog steeds  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

spreeuwtje schreef: half 3 laatste update geweest..
ja..
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Erna, dat heb je fantastisch verwoord! Ik kan me daar helemaal 100% in vinden!

En ondertussen duimen we gewoon verder dat Bonnie ook vandaag weer een sprong voorwaarts heeft gemaakt!
Do

Bericht door Do »

heb nog niet veel gereageerd, maar wel gevolgd.
ik wens je heel veel sterkte met alles

even mijn eigen gedachtes....hoop ik dat je me niet kwalijk neemt
13 dec is alles begonnen.........
maag torsing, geen milt geen galblaas......

zou ik het te vroeg opgegeven hebben?
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

geen paniek.. net thuis..
zit nog met mn jas aan...

even thuis komen dan volgt zo de update..
(ik ben voortdurend online dus daar moet je vooral geen coclusies aan verbinden  ;) ;)

totzo!!
Do

Bericht door Do »

Marlou-Kamiel schreef: geen paniek.. net thuis..
zit nog met mn jas aan...

even thuis komen dan volgt zo de update..
(ik ben voortdurend online dus daar moet je vooral geen coclusies aan verbinden  ;) ;)

totzo!!
dat klinkt in ieder geval opgewekt!!!
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

zo, met een groot glas ranja....

pff..
Bonnemeisje gaat enerzijds vooruit; ze is blij om ons te zien en staat te kwispelen, loopt lekker voorwaarts mee (duwt en leunt je zo ongeveer aan de kant als je de kennel open doet ;)) en buiten loopt ze fijn, doet een grote plas, wil poepen maar er komt niks, en dan een ronde door de gangen.. vindt ze leuk..
op de afdeling heeft ze het gehad.. dat is lastig om te zien....

in kennel vindt ze het heerlijk om op ons te liggen met koppie en lekker geaaid te worden

in die zin vind ik haar vooruit gaan, met stapjes

echter.. de temperatuur is niet zo goed. te hoog.. 39,6 daarnet
en er is best nog een hoop vocht uit de buik. die loopt nu in een drain sinds de ok dus niet meer de ellende met het vieze natte verband.. vocht ziet er niet verkeerd uit trouwens..
en ja, dit is dus afwachten..
het gevecht tussen de antibiotica en de E. coli.. :boxing: :boxing:
het gevecht dat Bonnie moet winnen :) :) en dat heeft dus (blijkbaar) tijd nodig..

uiteraard zal ik hier morgen met de arts weer over verder praten........

dank jullie voor alle duimpjes enzo weer!! :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Do

Bericht door Do »

ik denk dat het vrij logish is dat de temperatuur hoog is...er is niet niks gebeurt daar binnen
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

Weet af en toe niet wat te schrijven. Opnieuw een verhoogde temperatuur en meer vocht uit haar buik, symptomen die waarschijnlijk waren te verwachten na de laatste operatie, maar je hoopt zo dat Bonnie nu in een stuk door herstelt, dat het tegenvalt wanneer je dit leest.

Ik hoop dat ze goed de nacht doorkomt en ze morgen uitgerust het gevecht aan kan gaan met de bacterie. Slaap lekker meisje  :bigarmhug:
andrevanes
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door andrevanes »

Veel sterkte Bonnie. We blijven duimen.  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Plaats reactie