Verzamelgroep: Noord-holland

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Re: Verzamelgroep: Noord-holland

El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Nee, die ligt bij Boris! Bordie of Sella had konijnevlees maar volgens mij ging jij nog bij Boris halen ook toch?

Hmmm heb geen tel. nummer van jou of Boris (die moet ik wel ergens hebben maar kan ik zo niet vinden....) hoop dat je het op tijd leest :-[
sella

Bericht door sella »

Ik heb alleen kipfilet
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Dat ligt er ook  :)

De kalkoennekken konden niet geleverd worden......
saskia37
5-sterren
5-sterren

Bericht door saskia37 »

Oh jammer dat de kalkoenekken niet geleverd konden worden, nou ja scheelt weer portioneren ::)
tot straks Karen!
bordie
5-sterren
5-sterren

Bericht door bordie »

het is goedgekomen...ik had het konijnenvlees voor petramarcel al meegenomen maar wist net op tijd om te draaien om het retour naar boris te brengen.
dus petra haalt het bij boris op.

kizmoo en coby bedankt  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Laatst gewijzigd door bordie op vr 06 jul 2012, 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
deja
5-sterren
5-sterren

Bericht door deja »

Kizmoo schreef: Haarlem is aangekomen we zijn weer thuis dus het vlees kan worden opgehaald

Groet George
George nog hardstikke bedankt voor het rijden van ons vlees, geweldig allemaal hondjes weer blij, en ik ook, hun dank is ook groot.Gr.Marjan.
sella

Bericht door sella »

Iedereen hardstikke bedankt voor al het werk en vervoer :-*
boris2009
3-sterren
3-sterren

Bericht door boris2009 »

het is hier nu donker en ik zie het morgen wel, waar had jij dat vlees neergezet Bordie ?
Ik heb die berg die naast mijn auto stond naar binnen gebracht maar heb er nog niet echt naar gekeken, dat doe ik morgen

Petramarcel, ik g er dan vanuit dat jullie konijn bij mij ligt, heb je mijn gegevens van bordie gekregen ?

Kizmoo en El kato bedankt voor het geregel en het rijden, harstikke fijn  ;) we zijn weer blij maar ik kwam er ook achter dat ik morgen weer vriezerstress krijg  >:(, eerst maar weer proportioneren , krijg vast hulp van de honden hier ::)
bordie
5-sterren
5-sterren

Bericht door bordie »

boris2009 schreef: het is hier nu donker en ik zie het morgen wel, waar had jij dat vlees neergezet Bordie ?
Ik heb die berg die naast mijn auto stond naar binnen gebracht maar heb er nog niet echt naar gekeken, dat doe ik morgen

Petramarcel, ik g er dan vanuit dat jullie konijn bij mij ligt, heb je mijn gegevens van bordie gekregen ?

Kizmoo en El kato bedankt voor het geregel en het rijden, harstikke fijn ;) we zijn weer blij maar ik kwam er ook achter dat ik morgen weer vriezerstress krijg >:(, eerst maar weer proportioneren , krijg vast hulp van de honden hier ::)
ik heb mijn vlees meegenomen, en in eerste instantie ook die 10 kg teveel aan konijn.
maar die heb ik later terug gebracht want ik had even telf contact met elkato en ze zei dat petramarcel die 10 kg konijn ging ophalen bij jou.
dus dan is t goed gekomen.

hier ligt alles in die mooie tegelvorm in de vriezers, van 1 heb ik een stuk afgezaagd en al een deel hert gevoerd....en ja hoor hij at het hihi...ik stond met mn mond open te kijken en mn klomp in tweeen....normaal lust hij geen hert....ik had het wel ondergesmeerd met gemalen zalm.......en dat was jummie :biggrin2: ik krijg t er wel in....spiervlees is zowiezo moeilijk hier....hij lust niet veel...
en nu ga ik naar bed.
weltrusten iedereen
Marije Lei
4-sterren
4-sterren

Bericht door Marije Lei »

Allemaal erg bedankt voor al het regelen en rijden!
petramarcel
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door petramarcel »

boris2009 schreef: het is hier nu donker en ik zie het morgen wel, waar had jij dat vlees neergezet Bordie ?

Kizmoo en El kato bedankt voor het geregel en het rijden, harstikke fijn ;) we zijn weer blij maar ik kwam er ook achter dat ik morgen weer vriezerstress krijg >:(, eerst maar weer proportioneren , krijg vast hulp van de honden hier ::)
Konijn is goedgekomen Bordie had het weer bij jou naast het hek gezet en wij hebben het weer meegenomen.
Dus als het goed is is het nu allemaal weer goed.

Bedankt allemaal voor het rijden :)
Kizmoo
2-sterren
2-sterren

Haarlem TE KOOP 15 kilo eendennekken

Bericht door Kizmoo »

Nog iemand interesse in 15 kilo eendenekken? wel vandaag ophalen anders is geheel ondooit

Is eigenlijk voor Sieglinde maar dat is even te ver weg om weer af te geven

Mag van Jolanda doorverkocht worden aan wie dit wil

Lees weer van jullie

Groet George
Laatst gewijzigd door Kizmoo op za 07 jul 2012, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
BAC
5-sterren
5-sterren

Bericht door BAC »

voor de liefhebbers, degomeat zit nu ook in Noord Holland, samen met;
Henk Versluijs
www.natuurlijkrauwvoer.nl (prijzen excl.btw.)
www.degomeat.nl (prijzen incl. btw.)
www.richardversvoeding.nl
www.best4dogs.nl (dieetvoeding in blik)

Zijn ze samen gaan werken met een hele goede kennissen van mij
van de hondenvereniging, ze heten Dogs Green en zitten in anna paulowna.
De site moet nog aangepast worden maar ze hebben dus alles wat bij hun in het assortiment zit,
Jullie begrijpen wel dat ik daar heel blij mee ben :biggrin2:

Ik heb een maandje geleden voor het eerst besteld bij Henk vn de Sluis van Degomeat maar man man wat een onwijs mooi vlees zeg en goed betaalbaar!
Marije Lei
4-sterren
4-sterren

Bericht door Marije Lei »

Ik wil de 15 kg nekken wel overnemen maar vandaag kan ik niet naar Haarlem. Morgen ben ik in amsterdam dus dan kan ik het combineren.
Kizmoo
2-sterren
2-sterren

Bericht door Kizmoo »

Marije Doedens schreef: Ik wil de 15 kg nekken wel overnemen maar vandaag kan ik niet naar Haarlem. Morgen ben ik in amsterdam dus dan kan ik het combineren.
De nekken zij voor voor jou Marije

Plaats reactie