misschien dat je wat langer moet doorgaan met Puur Oor
omdat anders er toch nog iets blijft sluimeren binnenin dat dan weer de kop gaat opsteken
hopelijk is hij er snel helemaal vanaf
Moderator: Lizzy

Ga ik doen, dank je!Binno schreef: gelukkig weer wat beter!
misschien dat je wat langer moet doorgaan met Puur Oor
omdat anders er toch nog iets blijft sluimeren binnenin dat dan weer de kop gaat opsteken
hopelijk is hij er snel helemaal vanaf![]()

Dank je, ik denk dat ik het maar gewoon per dag bekijk dan. Hij is niet echt ziek of zo, gewoon niet helemaal zichzelf.nienk schreef: als hij niet echt ziek is of wordt en dit wat hij nu heeft niet echt erger wordt, zou ik persoonlijk wachten totdat je naar Tannetje kan.
is er misschien in huis iets gebeurd? (je hoeft hier geen antwoord op te geven, maar meer om even over na te denken) Zitten jij en de rest van de fam lekker in hun vel? etc.
Reus heeft ook dit soort periodes gehad, dat hij beetje sippig deed en niet echt te bereiken was. hij knapte dan altijd enorm op van de bloesems die de DA voor hem samenstelde.
Misschien kan je hem wat proberen te activeren/op te vrolijken met een zoek spelletje? of wat commando's oefenen? misschien een beetje balanstraining? (ik begin bij Reus door te krijgen dat dat hem echt goed helpt om wat lekkerder in zijn lijf te zitten, zeg maar.)
dat uitrekken, zou het kunnen dat hij misschien ergens in zijn rug een beetje een pijntje heeft of stijf is? uitrekken kan overigens ook een 'stress' dingetje zijn.
dat lijkt me een goede dan. want of hij wordt er vrolijker van, of hij wordt er moe van, dan gaat ie slapen en is ie ook niet sip. Bij Reus was het altijd beetje lastig omdat ie in dat soort tijden ook snel door slaat de andere kant op, dat ie heen snel veel te druk werd en niet meer op kon letten.Hope schreef: Dank je, ik denk dat ik het maar gewoon per dag bekijk dan. Hij is niet echt ziek of zo, gewoon niet helemaal zichzelf.
Dat uitrekken lijkt me meer een stress dingetje, maar dat is puur gevoel. Hij is in het bos namelijk zo gek dat ik me niet kan voorstellen dat hij last heeft, maar daar kan Tannetje misschien ook nog wel wat van zeggen?
Ik ga een beetje met hem oefenen inderdaad, dat vind hij ook gewoon leuk en hij doet niet minder zijn best als anders.

dat (opvallend vaak) uitrekken zag ik hier als ze buikpijn haddenHope schreef: En hij rekt zich de hele dag uit. Echt opvallend vaker als anders.
Nu je dat zo zegt, Hope heeft een oorontsteking gehad aan beide kanten. Het behandelen daarvan was een Drama. Met een hoofdletter.nienk schreef: als hij niet echt ziek is of wordt en dit wat hij nu heeft niet echt erger wordt, zou ik persoonlijk wachten totdat je naar Tannetje kan.
is er misschien in huis iets gebeurd? (je hoeft hier geen antwoord op te geven, maar meer om even over na te denken)
....
dat uitrekken, zou het kunnen dat hij misschien ergens in zijn rug een beetje een pijntje heeft of stijf is? uitrekken kan overigens ook een 'stress' dingetje zijn.
deed je het behandelen van zijn oren in de keuken?Hope schreef: Nu je dat zo zegt, Hope heeft een oorontsteking gehad aan beide kanten. Het behandelen daarvan was een Drama. Met een hoofdletter.
Hij rekt zich voornamelijk uit in de keuken, en als er mensen om hem heen zijn. Ook als ik hem een aai wil geven. Alleen door de voorpoten. Hij begint soms dan ook te likken en te gapen.
Toch stress? Zo lastig dit. Als hij pijn heeft moet daar wat aan gedaan worden uiteraard maar ja, zomaar een pijnstiller geeft misschien een allergische reactie en een dierenarts stress...
Ik bekijk het van dag tot dag en het wordt niet erger. Dat is mooi, want hopelijk kunnen we dan wachten op ons bezoek aan Tannetje.
Ja, altijd daar.nienk schreef: deed je het behandelen van zijn oren in de keuken?
ok, nou dat lijkt dan wel wat te verklaren toch?Hope schreef: Ja, altijd daar.