Inderdaad, de mix van verschillende diersoorten lijkt me super. Ga ik doen. Ik heb het geld voor een Kenwood bij elkaar! Met dank aan lieve vrienden die me geld hebben gegeven. Actie help Vaya de zomer door. Dus dat maakt het reuze gemakkelijk om de boel te mixen. In Duitsland is de Kenwood nog goed verkrijgbaar via internet. In NL is de wachtijd 8 tot 10 weken of zelfs onbekend.
Het vleesvocht probeer ik zoveel mogelijk uit het zakje te laten lekken. Ze vinden het heerlijk. En die stank kan ik onderschrijven. Het plastic gaat buiten in de bak.
Die tabel heb ik hier ook, maar bleek in de praktijk niet te functioneren. In dit huishouden iemand die door een mentale beperking niets kan met schriftelijke info. Ik wil dus zakken maken die per dag per hond uit de vriezer gehaald worden. Iedere hond zijn eigen kleur. Moet alleen nog verzinnen wat ik met de hond doe dat de juiste hond de juiste kleur krijgt. Om nu de hele hond te verven....
Wat is dit een geweldig forum! Ik heb al uren zitten lezen. Ik heb heel veel geleerd, en jullie antwoorden zijn super! THNX!!!!