BPWR; keukenmachine

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: BPWR; keukenmachine

boskat
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door boskat »

Zoonlief is ook gek op koken die heeft en Kenwood en vrij dure ook en is er helemaal weg van,wordt ook veel gebruikt .
En ik wil ook een Kenwood ,degene die  ik graag wil ,is er eentje van 500 euro ,maar dat wordt nog een poos stevig sparen :-[ :biggrin2:
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

Hier ook een magimix, super goed fijn ding, mooi is anders. Alleen woon ik aan zee en daardoor zijn de messen aan het roesten[emoji19] Dat vind ik minder fijn..
Een kitchenaid hoop ik ook ooit te bezitten, ze zijn goed en ook erg mooi.  Als je het je kan veroorloven zou ik hem geven [emoji4]
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Laura2004 schreef: Hier ook een magimix, super goed fijn ding, mooi is anders. Alleen woon ik aan zee en daardoor zijn de messen aan het roesten[emoji19] Dat vind ik minder fijn..
Een kitchenaid hoop ik ook ooit te bezitten, ze zijn goed en ook erg mooi.  Als je het je kan veroorloven zou ik hem geven [emoji4]
Leg me dat eens uit, hoe gaat dat in zijn werk??
Je kan messen los kopen trouwens.
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

pike schreef: Leg me dat eens uit, hoe gaat dat in zijn werk??
Je kan messen los kopen trouwens.
Is het een onduidelijke zin? Ik merk dat mijn Nederlands in rap tempo achteruit gaat, dus wellicht is de zin raar geschreven. 

Ik woon in Spanje aan zee (direct aan zee) en dus roest/verroest alles, al mijn goede gewone messen en dus ook alle messen van de magimix. Ik vermoed dat het door het hoge vochtigheidsgehalte komt. De onderdelen zijn idd los te koop, maar zijn behoorlijk duur. Zelfs sommige onderdelen die ik nooit heb gebruikt zijn aan het roesten.
*Marieke*
4-sterren
4-sterren

Bericht door *Marieke* »

I luvvvv my kitchenaid.. Ik maak vrij veel taarten en de kitchenaid is ideaal! Lekker robuust!! Kost een hoop, maar ik vind hem het helemaal waard!!
fransbulletje

Bericht door fransbulletje »

Van de week is de zoveelste blender in de soep gedraaid... :-\
Vandaag verwend met een Magimix 5200 XL Premium keukenmachine  :D
Droomde al heel lang van een Kitchenaid of Magimix en nu voor de Magimix gekozen gezien de mogelijkheden.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Welkom in de Magimix-familie!
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

fransbulletje schreef: Van de week is de zoveelste blender in de soep gedraaid... :-\
Droomde al heel lang van een Kitchenaid of Magimix en nu voor de Magimix gekozen gezien de mogelijkheden.
Hoe doe je dat?
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Men neme een blender. Dompel hem onder in de pan soep en draai rond.
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

fransbulletje schreef: Van de week is de zoveelste blender in de soep gedraaid... :-\
Angelique schreef: Hoe doe je dat?
Nou, hier lukt dat ook prima hoor.  :-\

Te dikke groentenmix, of bevroren fruit in de blender. Dan issie op een gegeven moment wel uitgeschakeld.  :(

Ik ben nu aan het sparen voor een goede. Magimix is super, maar ik heb (behalve de blender) nog alle andere prima werkende onderdelen van mijn Philips keukenmachine.
Ga dan denk ik toch voor een losse nieuwe blender.
marina
4-sterren
4-sterren

Bericht door marina »

-Annemarie- schreef: Nou, hier lukt dat ook prima hoor.  :-\

Te dikke groentenmix, of bevroren fruit in de blender. Dan issie op een gegeven moment wel uitgeschakeld.  :(

Ik ben nu aan het sparen voor een goede. Magimix is super, maar ik heb (behalve de blender) nog alle andere prima werkende onderdelen van mijn Philips keukenmachine.
Ga dan denk ik toch voor een losse nieuwe blender.
Dat dilemma had ik laatst ook en heb ook voor een nieuwe blender gekozen, zo blij mee :D ik heb ipv voor een vitamix voor een optimum gekozen.
Als de philips het verder begeeft komt er een magimix naast te staan!
sella

Bericht door sella »

http://www.keukenmachineshop.nl/vergeli ... 641/307660

Als je hier kijkt qua verschil in prijs qua magimix en kitchenaid, dan is de magimix 15 euro duurder, maar is de motor flink zwaarder waardoor je hem minder snel overbelast. Ergo hij gaat dan langer mee.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Ik wil ook een magimix, maar die blender e.d. willen maar niet "zomaar" kapot gaan  :(
sella

Bericht door sella »

Tss even de honden mee laten spelen? :sofa:
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

koekje schreef: Welkom in de Magimix-familie!
+1!
Ik gebruik mijn Magimix tegenwoordig om brooddeeg voor mijn zuurdesembrood te maken en dit lukt prima. Het handmatig kneden van deeg is te zwaar voor mijn handen en nek en schouders, het doet enorm pijn. Dankzij Magimix kan ik toch brood bakken :p

Plaats reactie