Darf

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Darf

keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Ok, als het stinkt, meer als anders, als het ontdooid is, gaat het zo de vriezerd weer in en dan gaat het bij de volgende bestelling retour.
Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lazy Garfield »

Ik heb begrepen dat dat stinken door de geit komt die er altijd inzat (is dat nog zo?)
Dat ruikt nl heel sterk.
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op vr 05 dec 2014, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
fransbulletje

Bericht door fransbulletje »

Geit kwam ik al heel lang er niet meer in tegen was vervangen door kalkoen.
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

Volgens mij was er afgelopen zomer ook iemand die klachten over Darf had in de kvv-hoek voor katten. Maar... uh... ik dacht dat Tom barf kreeg? ;)
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Klopt, maar ik kom wat botwerk....en wat cashflow tekort dus mag ie nu ff kvv eten (wat ie niet erg vind, het is een luie barfer  :P).
In januari komt er gelukkig weer een bestelling binnen dus mag ie weer fijn aan de knaag  ;)
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

geen spuitpoep hier iig!
gelukkig maar t ruikt id nu wel die darf
TessaThomas
5-sterren
5-sterren

Bericht door TessaThomas »

Echt nooit last van en er gaan nogal wat dozen doorheen per maand? Niet plakkerig, niet grijs en geen diarree ervan gelukkig. Apart zeg?
Flamingo
3-sterren
3-sterren

Bericht door Flamingo »

Ik geef het al ruim een jaar en merk inderdaad ook dat het soms kwa kleur/samenstelling wat anders is, maar niet dat het tot problemen levert.
Maar vorige week had ik een doos die ik na ontdooide eigenlijk al niet vertrouwde, zoals je zegt grijs en plakkerig, het toch gegeven aan mijn hond, omdat ik dacht de samenstelling is altijd wel een beetje anders. Maar helaas was mijn gevoel goed en was het waarschijnlijk niet goed. Het eten kwam er na een uur of 2 geheel onverteerd weer uit, en dat is opzich niet het ernstigste, maar mijn hond is er daarna 5 dagen ziek van geweest, waarvan hij 4 dagen niets binnen heeft kunnen houden, zelfs geen kip.
En of het nou allemaal aan de DARF gelegen heeft weet ik natuurlijk niet, maar in mijn ogen is het zeker te trigger geweest.

Btw. Deze doos heb ik terug naar mijn verkooppunt gebracht en is opgestuurd voor onderzoek.
Martine-Tom

Ik heb een mail terug gehad, batchnummer en verkooppunt doorgegeven en ik zou een nieuwe doos gaan krijgen :)
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

[quote="Martine-Tom"]
Ik heb een mail terug gehad, batchnummer en verkooppunt doorgegeven en ik zou een nieuwe doos gaan krijgen :)
[/quote]

Terecht maar toch erg netjes.
Berna
4-sterren
4-sterren

Bericht door Berna »

Er gaan hier tegenwoordig behoorlijk wat kilos darf doorheen. Geen klachten..
Flamingo
3-sterren
3-sterren

Bericht door Flamingo »

[quote="Martine-Tom"]
[/quote]

Ik denk zomaar dat je dan een doos uit dezelfde lichting als ik had. Ook ik heb een nieuwe doos gekregen
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Hebben jullie het batchnummer misschien voor mij. Dan kan ik aan de deur controleren of ik "foute" heb, kan het gelijk mee terug.
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

maar is t normaal dat darf zo geleverd word.... losse stukken met een velletje ertussen in een doos?
ik verbaasde me daar echt over... vriesbrand zat er op
Martine-Tom

Of het normaal is kun je over debatteren maar Darf word altijd zo geleverd ja, doos met een blauwe zak erin, blokken met een papiertje en dan de zak er overheen en doos dicht  :)

Plaats reactie