Ik weet nog niet of ik er blijer mee ben. De droogtijden duren wat langer dat vind ik een nadeel maar er zit wel weer een opfris programma op waar ik wel weer blij mee ben. Ook valt het me op dat kleding zoals overhemden er zo goed uitkomen dat strijken niet meer hoeft. Er zit ook nog een steam functie op maar ik vergeet steeds ged.water mee te nemen om de condensopvangbak te vullen (wij hebben de condens afvoer namelijk direct op de afvoer). Deze functie dus niet gebruikt terwijl dat mede de reden was om voor dit type droger te kiezen (heb nl een bloedhekel aan strijken).
Er kan een geurcapsule geplaatst worden wat mij een zeer overbodig luxe ding zou zijn maar ja zonder die optie bestond niet. Er zat een capsule bij en ik moet toegeven dat ik het heel lekker vind (gebruik geen wasverzachter of zo).
De was, zeker polo's en jeans komen er zachter uit dan de condensdroger. Handdoeken merk ik geen verschil.
Ik heb nog niet alle programma's uitgeprobeerd. Ze zijn duurder en die we aangeschaft hebben nog een tikkie duurder vanwege de steamfunctie die ik nog steeds niet gebruikt heb
De filters zijn snel schoon te maken.
Als je van snel houdt zou ik je aanraden om een condensdroger te nemen.
Gebruik je de droger meer dan 4x in de week schijnt een warmtepompdroger op lange termijn goedkoper te zijn.
Oja vergeet ik bijna een belangrijk voordeel van een warmtepompdroger (best heel belangrijk) het brandgevaar is bij een warmtepompdroger nihil tot nul terwijl dat bij andere drogers als één van de hoogste bronnen van brand is bij huisbranden.
Een warmtepompdroger heeft geen warmteding wat heet wordt om de lucht te verwarmen het systeem werkt, simpel uitgelegd, net als een koelkast maar dan andersom.