BPWR: werktas

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: BPWR: werktas

cj

Bericht door cj »

Heb een zwarte cowboysbag (1030 is het model). Misschien 10 dagen gebruikt.
Mag 'm niet meer gebruiken ivm nekklachten. Mocht je interesse hebben, wil 'm wel verkopen voor een veel kleinere prijs.
Pb me anders maar.
Gr. Saskia
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

cj schreef: Heb een zwarte cowboysbag (1030 is het model). Misschien 10 dagen gebruikt.
Mag 'm niet meer gebruiken ivm nekklachten. Mocht je interesse hebben, wil 'm wel verkopen voor een veel kleinere prijs.
Pb me anders maar.
Gr. Saskia
Is dat de Small Bag, Saskia?
Fioon
5-sterren
5-sterren

Bericht door Fioon »

TomsBorders schreef: gebruik zelf altijd defensie rugzakken, 35 liter ofzo, past het makkelijk in. je hebt daar betaaldbare en minder betaalbare modellen.
Bedankt voor je reactie maar dat is niet echt mijn stijl, voor zover ik stijl heb ;)
Fioon
5-sterren
5-sterren

Bericht door Fioon »

cj schreef: Heb een zwarte cowboysbag (1030 is het model). Misschien 10 dagen gebruikt.
Pb me anders maar.
Gr. Saskia
je hebt pb
Fioon
5-sterren
5-sterren

Bericht door Fioon »

eelke schreef: Ik heb deze, bij mij zit er ook nog mijn laptop bij in, en mappen voor a4 enzo. En notitieblokken, en agenda's (en deo, portenmonnee, appel, water, telefoons etcetc :biggrin2:)

Afbeelding
Mooi! Ik ben sowieso gek op tassen dus deze ook ik wel als handtas willen. Maar de ordners zijn best hard ik ben bang dat niet gaat lukken.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Fioon schreef: Mooi! Ik ben sowieso gek op tassen dus deze ook ik wel als handtas willen. Maar de ordners zijn best hard ik ben bang dat niet gaat lukken.
Dan zou je gewoon eens moeten passen, hij lijkt kleiner dan ie is denk ik. Heb er nu twee van onderstaande in (maar er moet nog een derde bij) 1 a4 kladblok, meerdere kleine kladblokken en twee agenda. En dan in het andere vak mijn laptop + kabel + muis

Afbeelding

Oh ik had nog een foto van de zijkant van toen ie een beetje gevuld was  :biggrin2:
Afbeelding
hamada
5-sterren
5-sterren

Bericht door hamada »

Ik vind de tassen van www.lupelo.nl erg mooi. Ze heeft ook erg mooie shoppers en vakantietassen. En ze blijven mooi door de jaren heen is mijn ervaring.
cj

Bericht door cj »

Anne in Duitsland schreef: Is dat de Small Bag, Saskia?
Nee 1 maatje groter, maar ik geloof dat die al verhuist naar Fiona. Ze mag 'm eerst proberen. Ik vind 'm nl. nogal zwaar voor een tas (wel erg leuk).
Saskia
Fioon
5-sterren
5-sterren

Bericht door Fioon »

Bedankt mensen voor de reacties! Ik ben er erg mee geholpen!
Hylos
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hylos »

Fioon schreef: Mooi! Ik ben sowieso gek op tassen dus deze ook ik wel als handtas willen. Maar de ordners zijn best hard ik ben bang dat niet gaat lukken.
Aldi heeft nu zoiets in de aanbieding voor 9,99. Weet alleen niet of die groot genoeg zijn. Action heeft ook handtassen die wel leuk zijn en groot zat. Weet alleen de prijs zo niet maar kan nooit veel zijn  :biggrin2:
Fioon
5-sterren
5-sterren

Bericht door Fioon »

Hylos schreef: Aldi heeft nu zoiets in de aanbieding voor 9,99. Weet alleen niet of die groot genoeg zijn. Action heeft ook handtassen die wel leuk zijn en groot zat. Weet alleen de prijs zo niet maar kan nooit veel zijn  :biggrin2:
Tassen heb je nooit teveel  :D
Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

Was ook even aan t kijken naar zo'n cowboysbag.......die prijzen!!!  :o
Maar het zal t vast wel waard zijn  toch?  ;)
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Ike schreef: Was ook even aan t kijken naar zo'n cowboysbag.......die prijzen!!!  :o
Maar het zal t vast wel waard zijn  toch?  ;)
Ja!
Ik heb jaren geklungeld met tassen, toen ooit eens een budget cowboybag gekocht, en verslingerd, uiteindelijk geinvesteerd in een echt leren van iets meer centjes...zou niets anders meer willen!
Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

Dan ga ik maar eens zoeken naar een budget uitvoering  :biggrin2:
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Ike schreef: Dan ga ik maar eens zoeken naar een budget uitvoering  :biggrin2:
De mijne komt nu van de V&D, kostte iets van 50 euro ofzo, de vorige was nep leer en koste 20 euro, geen idee van budget hoor, maar als je het kan missen...ga dan gelijk voor de 50 euro variant...dat zijn ze echt waard haha.

Plaats reactie