Deze foto is van november 2016Dreetje schreef:Ik heb wel foto's van opzij maar die moet ik even opzoeken.
Ik zal ze morgen wel even plaatsen.
Lol heeft Rocky in ieder geval.....

deze foto is van vandaag

en deze van mei 2015 (hij was toen een half jaar bij ons) en oogt hier veel slanker

Misschien er wel bij vermelden dat Rocky nu 10 jaar is en 1 1/2 jaar geleden gecastreerd is, hierdoor kunnen ze toch ook in gewicht toenemen?
We moeten hem wel in de gaten houden qua eten, hij kan verschrikkelijk schooien en als je er niet op bedacht bent en er ligt wat op straat is het voor hem.Kaela schreef:
Ik vind Rocky vooral een schatje en heerlijk om te zien hoe hij door de sneeuw sjeest!
Hij oogt niet slank op de foto's. Maar dik is ook weer te veel gezegd. Ik denk dat de 2 kilo die je zelf zegt wel het verschil maken. Maar hij is ook goed gespierd en heeft een goede conditie, dus ik zou me dan niet heel hard erop vastpinnen.
Is er een reden dat ie zwaarder is dan je zou willen? Krijgt ie vaak extra's? Of snaait ie op straat?
Hij eet nu zo'n 480 gram KVV per dag en krijgt af en toe een snoepje, stukje komkommer/appel of kaas of een lepel yoghurt.