Nee hoor. Ik ken dat. Zeker als je je niet goed voelt. Omdat je veel te traag bent om op weer allerlei vragen te reageren ...
mijn werk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: mijn werk
Ik zou eerst naar de huisarts gaan
Die vraag krijg je direct nl als je je ziek meld
En in jou situatie sta je dan ook sterker
Desnoods samen met de huisarts het werk bellen . Middels mail zou ik niet doen
Ik snap dat dit moeilijk is , maar dat kun je ook benoemen als je je werkgever belt
Dit is zoveel weerstand . En oh zo herkenbaar
Ook wat spikkelneus al schrijft , ik ga maar aan een andere baan beginnen
Om al het andere maar te ontlopen
Maar ook daar kom je jezelf weer tegen
En uiteindelijk kom je zelf heel erg in de knoei en word het steeds ingewikkelder om er nog uit te komen
Die vraag krijg je direct nl als je je ziek meld
En in jou situatie sta je dan ook sterker
Desnoods samen met de huisarts het werk bellen . Middels mail zou ik niet doen
Ik snap dat dit moeilijk is , maar dat kun je ook benoemen als je je werkgever belt
Dit is zoveel weerstand . En oh zo herkenbaar
Ook wat spikkelneus al schrijft , ik ga maar aan een andere baan beginnen
Om al het andere maar te ontlopen
Maar ook daar kom je jezelf weer tegen
En uiteindelijk kom je zelf heel erg in de knoei en word het steeds ingewikkelder om er nog uit te komen
Je staat in ieder geval stukken sterker als je bij je huisarts bent geweest. Als deze nl. advies geeft dat je niet kunt werken kan dat niet zomaar genegeerd worden.
Kan ook voor jezelf erg goed zijn een gesprek met de huisarts
Kan ook voor jezelf erg goed zijn een gesprek met de huisarts
En wat eelke zegt klopt . Het gaat de werkgever niets aan
Maar ook in deze kun je de bal terug kaatsen
Laten zij maar met een oplossing komen
De oproep voor de bedrijfsarts krijg je gerust wel
Je kunt het nu niet . Dus doe nu even niets
Maar ook in deze kun je de bal terug kaatsen
Laten zij maar met een oplossing komen
De oproep voor de bedrijfsarts krijg je gerust wel
Je kunt het nu niet . Dus doe nu even niets
De huisarts heeft denk ik corona crisis. Er is een telefonische wachtrij van hier tot gunter. Ik bel straks nogmaals.
Maar geen idee wat zij er van moet zeggen.
Maar geen idee wat zij er van moet zeggen.
Oh en de bedrijfsarts is maar tot 12.30 bereikbaar. Neem niet aan dat dit niet tot de volgende werkdag kan wachten.
Waarom niet? Ziek is ziek, da's echt geen spoed hoor. Je hebt het recht je ziek te melden als je jezelf niet in staat acht om te werken. Het is aan de bedrijfsarts om daarna te bekijken wat er nodig is.sam28 schreef: vr 28 feb 2020, 13:21 Oh en de bedrijfsarts is maar tot 12.30 bereikbaar. Neem niet aan dat dit niet tot de volgende werkdag kan wachten.
Neem een diepe teug adem, bel je baas met de zinnen die ik je aangaf, geef geen antwoord op andere vragen (daar hoef je dus ook niet over na te denken) en wees trots op jezelf.
Schrijf de zinnen gewoon voor je neus op.
Huisartsen hebben vaak telefonisch spreekuur begin van de middag, dus dat kan ook de drukte verklaren.
Oh wacht, twee keer niet in die zin
nou, klopt dus.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik zou het veel simpeler houden ‘ik ben niet in staat om te werken. Hooguit kun je aangeven dat je graag een gesprek wil met de bedrijfsarts
Ik snap dat bellen lastig is, maar als je mailt en zij bellen zul je toch op moeten nemen. Je moet namelijk wel beschikbaar zijn voor contact.
Ik snap dat bellen lastig is, maar als je mailt en zij bellen zul je toch op moeten nemen. Je moet namelijk wel beschikbaar zijn voor contact.
Dinsdag kan ik naar de huisarts.
Ik ga zo richting een vriendin. Heb gevraagd of zij voor mij (met mij erbij) me ziek wil melden via de telefoon.
naast jullie (heel erg bedankt!) heb ik meer mensen gesproken, onder wie een senior HR adviseur, die me allemaal afraden ontslag te nemen.
maandag ochtend bel ik de bedrijfsarts voor overleg.
malen en staren is er nog maar met dank aan pilletjes, werkt mijn hoofd weer een beetje.
Ik ga zo richting een vriendin. Heb gevraagd of zij voor mij (met mij erbij) me ziek wil melden via de telefoon.
naast jullie (heel erg bedankt!) heb ik meer mensen gesproken, onder wie een senior HR adviseur, die me allemaal afraden ontslag te nemen.
maandag ochtend bel ik de bedrijfsarts voor overleg.
malen en staren is er nog maar met dank aan pilletjes, werkt mijn hoofd weer een beetje.
Goed zo, je onderneemt actie, dat is knap!
Ooit komt het goed hoor, je hebt al zo hard geknokt en volgehouden. En er zijn nogal veel meer oplossingen, maar nu eerst maar eens dit.
Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk
Ooit komt het goed hoor, je hebt al zo hard geknokt en volgehouden. En er zijn nogal veel meer oplossingen, maar nu eerst maar eens dit.
Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk
Goed zo dit is je eerste stap,
je hoeft t ook echt niet allemaal alleen te doen
& gun jezelf de tijd om te helen
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Geen tips, want geen verstand van zaken, maar wel even een dikke knuffel voor jou: 
- Charlie Angel
- Moderator
Een hele dikke knuffel. [emoji8][emoji8]
Bedenk dat het juist heel krachtig en sterk is om een pas op de plaats te maken! Dat is zeker geen teken van zwakte