Milieuvriendelijk wasmiddel

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Milieuvriendelijk wasmiddel

eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Doranto schreef: zo 23 mei 2021, 14:20 Klopt. Die heb ik ook geprobeerd. Was waardeloos. Bovendien blijven ze tot het einde van het wasprogramma in de trommel. Dus met alleen schoon water spoelen kan dan niet.
Haha :biggrin2:
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Fenixjuh schreef: Niet veel bijzonders hoor.. ::)
1e wasje de luiers op 20 graden met biotex voor een halfuurtje. Dan alle andere was erbij (billendoekjes, hydrofiel e.d.) en met gewoon wasmiddel op 60 graden.
Geen andere spullen omdat het de waterdichte laag kapot kan maken, dus geen azijn/soda/wasverzachter.
Ah, ok :)
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Ik gebruik al jaren Sonett en ben er heel tevreden over, lavendel voor de gewone was en wol/zijde wasmiddel voor de kussenslopen. Groot voordeel is ook dat de was lekker ruikt als die uit de automaat komt maar eenmaal droog geen luchtje meer heeft. Ik word altijd onpasselijk van luchtjes en al helemaal van wasmiddelluchtjes.
wenchew
3-sterren
3-sterren

Bericht door wenchew »

Ik was nu met het merk Frosch... Verkrijgbaar in NL en DLD, geen idee of het ook bij jullie te verkrijgen is...
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Tanna schreef: di 25 mei 2021, 00:07 Ik gebruik al jaren Sonett en ben er heel tevreden over, lavendel voor de gewone was en wol/zijde wasmiddel voor de kussenslopen. Groot voordeel is ook dat de was lekker ruikt als die uit de automaat komt maar eenmaal droog geen luchtje meer heeft. Ik word altijd onpasselijk van luchtjes en al helemaal van wasmiddelluchtjes.
Ik heb nu de poeder gekocht, die ruikt helemaal nergens naar. Het wasresultaat ben ik tot nu toe tevreden over.

Plaats reactie