Ik ben hier in Noorwegen op zoek naar een milieuvriendelijk wasmiddel, heb eerst in de supermarkt de ‘anglamark’ meegenomen maar twijfel toch of dat nou zo echt milieuvriendelijk is (het is te goedkoop
Maar eigenlijk weet ik niet zo goed waar ik op moet letten. Bekende merken uit NL alom ik hier niet tegen, dus ik moet op de ingrediënten letten en daar heb ik niet zoveel verstand van...
Klar is een ander merk dat nogal gepushed wordt als milieuvriendelijk, maar is dat ook zo? (Dit is trouwens klar.no , niet te verwarren met het Duitse ‘Klar’ waar we nu shampoo ed van hebben) En er is nog een site met heeeeel veel andere dingen die ik kan bestellen. https://www.beeorganic.no/categories/okologisk-klesvask
(Indruk van de prijzen: delen door 10.. deze webwinkel heeft ook schoonmaak azijn, verder nergens te vinden hier, maar dan 5 euro de liter zowat....)
Ik weet dat hier mensen zitten die zich in deze materie verdiept hebben, dus hopelijk willen jullie mij een beetje helpen
En oh ja, we gaan steeds meer over op wol, dus gewoon en wolwasmiddel wil ik hebben.