Deense dierentuin geeft uitleg; tsja voor ons barfers klinkt het bekend

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Deense dierentuin geeft uitleg; tsja voor ons barfers klinkt het bekend

pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Ja, dat is zo.
Maar het gecontroleerd produceren is lastig denk ik. En gebruiken ook. Als je het zelf inademt, wordt dat meteen gevaarlijk, zeker als het herhaaldelijk gebeurt. Dus dan mag er absoluut geen CO ontsnappen of moet je zelf niet ademen op het moment dat het vrijkomt. Niet eenvoudig...
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

frodo quin schreef: za 09 aug 2025, 07:39 Vergassen met kleine dieren kan ik in komen. Met katten wordt of werd dat in bepaalde asiels ook gedaan, met een hoop tegelijk dan. Maareh, of dat gebeurt met bv de paarden waar ze ook naar vragen? Ik heb iig nog nooit gehoord dat dat ook met grote dieren gedaan wordt. Nuja, behalve de gaskamers tijdens de tweede wereld oorlog.

Ik snap trouwens niet waarom niet CO in de plaats wordt gebruikt. Daarvan val je gewoon in slaap.
Ik neem aan dat paarden geschoten worden. Met een schietmasker. Wat heel snel gaat.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

In een artikel vandaag staat met de hand/geweer/pistool.

Denk dat ik het vooral nog het lastigst vind dat je niet tot het einde bij je dier bent om ervoor te zorgen dat er tot het laatst goed mee omgegaan wordt :-\ dat zou ik denk ik echt niet kunnen.

Maar paarden inslapen is sowieso altijd lastig en naar. Ook als het op een andere manier gaat. Wat dat betreft 'fijn' dat de onze eens gewoon in de wei lag, dat was ineens snel gegaan.

Maar erbij zijn als ze je paard door zijn hoofd schieten, poeh, dat is ook niks.

Lastig hoor, want ik ben wel voorstander van alles goed gebruiken, eigenlijk. 1 keer heb ik een eigen kip proberen op te voeren aan de honden, vond ik ook al moeilijk, maar zij aten haar ook niet op ::)

Plaats reactie