Ik ben begonnen met Rodi, omdat dat bij mij om de hoek te koop is en ik van toeten noch blazen wist. De eerste keer dat ik zelf iets samenstelde, in volle overtuiging heerlijk te barfen kreeg Saar een berg gepureerde groente met plakjes boterhamworst en blokjes gerookte kip

Dus werd het Rodi.
Toen ik een tijdje 'Rodeerde' ben ik ook op zoek gegaan naar andere merken, heb Duck, Energique, Rodi en AHV een tijd lang afgewisseld. Met af en toe natuurlijk een heerlijk gerookt barfbot van de dierenwinkel
Toen ik bij Tannetje kwam te werken, waar we Carnibest verkopen, ben ik dat gaan voeren. Daar verkopen we ook nekjes, penslapjes, ribbetjes, vleugeltjes etc. Dus dat sleepte ik af en toe mee naar huis. En eigenlijk ben ik met mijn 'huidige' dames toen vrij snel overgegaan op zelf samenstellen. Nu weet ik wel hoe het moet

Nu krijgen ze dus alleen maar zelfgemaakt, alleen de twee dagen dat ik werk en Guus 'de job' moet doen of ik ze meeneem, krijgen ze KVV. Bandit of Carnibest.
Voor de rest stel ik zelf samen en gezien mijn minipriegelvriezer lukt het mij eigenlijk niet om het heel goedkoop te doen. Ik kan geen grote partijen inslaan, moet alles per stuk kopen en koop dan ook meestal het vlees dat gewoon voor menselijke consumptie bij de slager ligt... en dat tesamen met het feit dat ik niets leuker vind dan lekkere maaltijdjes knutselen, maakt dat ik vrij duur uit ben. Zo'n 20-40 euro per week. Zou best goedkoper kunnen (nu koop ik vrolijk kwartels a 2 euro per stuk

) Maar ja, zolang het gaat, gaat het