Emmapark 88
2641EN Pijnacker
Tel: 015 3612014
Fax: 015 3612016
Zou van te voren wel eerst ff bellen.
En anders hebben ze ze in Delft in winkelcentrum de Hoven, ook bij Mr Fish
Aart van der Leeuwlaan 5
2624PK Delft
Tel: 015 2567627
Moderator: Lizzy
Kijk! Fantastisch! Dank je welAudrina schreef: Mr Fish
Emmapark 88
2641EN Pijnacker
Zou van te voren wel eerst ff bellen.![]()
En wat kost het in Delft? Dat is voor mij ook wel te doen.Audrina schreef: Mr Fish
Emmapark 88
2641EN Pijnacker
Zou van te voren wel eerst ff bellen.
En anders hebben ze ze in Delft in winkelcentrum de Hoven, ook bij Mr Fish
Aart van der Leeuwlaan 5
2624PK Delft
Tel: 015 2567627
Ook ca 2,50 de kilo.Laura2004 schreef: En wat kost het in Delft? Dat is voor mij ook wel te doen.
Ik heb even gekeken en die in Delft is voor mij het dichtstbij en dat vind ik ook goed te doen.Audrina schreef: Ook ca 2,50 de kilo.
Als je ff op hun site kijkt, http://www.mrfish.nl kan je kijken of er misschien een vestiging dichterbij je zit.
Ze hebben er ook zakken diepvries sardienen (mooi groot, uit Portugal) voor ca 4,25 per kilo en als je mazzel hebt naturel ansjovis voor ca 3,30 de kilo.
Ze hebben er ook wijting voor niet duur, maar de meeste honden vinden dat niet te vreten.
Van te voren wel ff bellen want het is zonde als je zo'n stuk voor niks rijdt. Meestal hebben ze wel het e.e.a. in de vriezer liggen maar het komt wel eens voor dat ze die allemaal al gefileerd hebben om er van die zoute hap haringen van te maken.
Ik moet er vanmiddag toch ff naartoe (die in Delft) dus ik wil evt wel wat prijzen voor je opschrijven.
Okay, is goed.Laura2004 schreef: Ik heb even gekeken en die in Delft is voor mij het dichtstbij en dat vind ik ook goed te doen.
Als je de prijzen voor me op wilt schrijven, graag!![]()
Heb het even gevraagd, maar ze werken daar met dagprijzen. Dus de ene dag is iets bijvoorbeeld 40 cent per 100 gram, de volgende dag 30 cent en weer een dag later 60 cent. Geen prijslijst dus, sorry. Maar je kan ze altijd bellen.Audrina schreef: Ik moet er vanmiddag toch ff naartoe (die in Delft) dus ik wil evt wel wat prijzen voor je opschrijven.

Maakt niet uit hoor, ik bel ze welAudrina schreef: Heb het even gevraagd, maar ze werken daar met dagprijzen. Dus de ene dag is iets bijvoorbeeld 40 cent per 100 gram, de volgende dag 30 cent en weer een dag later 60 cent. Geen prijslijst dus, sorry. Maar je kan ze altijd bellen.
Hoef je in principe nog niet eens te doen. De graten van haring zijn erg zacht, je kan ze zo met je vingers breken. De kop is iets harder, maar zelfs die kan je met een beetje kracht zo stuk krijgen tussen duim en wijsvinger. Maar als je het eng vind zou je er een klein tikkie op kunnen geven met een hamer. Niet te hard, want dan spat je vis uit elkaar. Vis is niet zo stevig als bijvoorbeeld kip.-sanne schreef:
Dus als ik een panharing heb dan moet ik even op het hoofd van de vis slaan en de graten breken of hoeft dat nog niet eens?
Ja, is hetzelfde. Toen ik een tijd geleden voor het eerst haring voor de honden ging halen vroeg ik panharing of bakharing of anders verse haring en toen begonnen ze keihard te lachen achter die toonbank want dat was allemaal 1 pot nat.Nitus schreef: Is panharing soms hetzelfde als verse haring? Ik heb van de week verse haring op de markt gehaald (Colmschate), 6 euro voor 3 kilo 8). Ze wogen ongeveer 100 gr per stuk, waren ongezouten en ongefileerd oid, ze leken wel wat op sardines.