Doffe vacht

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Doffe vacht

me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

[quote="poohbeertje52"]
:( misschien stel ik een heel domme vraag hoor maar jullie zijn de expers op dit gebied en ik de leek dus sorry maar als ik onze berner bij de kvv wil geven waar kan ik dan mee beginnen wilde eitje geven maar las ergens dat het eigeel wel maar de rest niet mag hoe zit dat ???? :(
[/quote]
ei mag je in zijn geheel geven.
Hier eten ze alleen de schil van het ei op als de eieren van onze eigen kippen zijn. Andere eieren eten ze rauw zonder schil. Om de dag krijgen ze hier een eitje.
Maar daar gaat de vacht niet van glimmen
ellen
poohbeertje52

Bericht door poohbeertje52 »

;) oke bedankt kira
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

even off topic
poohbeertje,
lekkere meid heb je hoor, lief bekkie heeft misty!
ellen
Sas
2-sterren
2-sterren

Bericht door Sas »

[quote="Lizzy"]
Het hangt er ook een beetje vanaf wat je geeft. Schapenvet zou ik dus niet toevoegen. Dat voegt letterlijk niks toe. Ik heb naar je menu gekeken en als dat is wat je voert: dan ziet dat er prima uit. Ik zou gewoon even door gaan met voeren, desnoods wat extra visolie geven en het voor de rest even aankijken. Het klinkt heel gek maar ik zie toch vaker honden die een soort van ontgiftingsproces doormaken, ook al aten ze voorheen kvv.
[/quote]

Ze krijgen echt het menu.. alleen de kalkoennekken heb  ik nog niet... met een beetje geluk kan Cindy die over twee weken voor me meenmen!
Ik ga door met dit menu en kijk gewoon even wat er gebeurt!! Kwam vandaag, na werk binnen en rook een sterke hondenlucht, terwijl ze dat normaal niet hebben :-\ misschien is het inderdaad ontgiften?!
De visolie koop ik in ieder geval en ik ben me nu aan het verdiepen in de chlorella... als de helft waar is van wat ze zeggen dat het doet... dan ben ik onder de indruk!

Plaats reactie